Spora başlayalı 2 ay oldu?

Bedenim 36 ya kadar düştü ama ödemden midir sürekli şişen bir insanım aynaya bakıyorum hala aynıyım herkes zayıfladın oha harika diyor ben öyle görmüyorum bacaklarım hala kapkalın geliyor. ya bacak demişken ulan uzun bir bacağım yok zaten nasıl ince olcak bunlar delircem ya sırf bacak çalışıyorum ağlıcam ya cok ince olsun istemiyorum ama en azından sütun olsun bir şey olsun ya.
neyse neden öyle geliyor olabilir?


0|0
3|8

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Zamanla olur

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • sütun zaten ince :D eğer iyi bir diyet ve antrenman programı uyguluyorsan daha da incelirsin zaten. iki ayın seni tatmin etmemesi doğal

    0|0
    0|0
    • yok tatmin meselesi değil abi görenler oha çok zayıflamışsın felan harika olmuşsun diyorlar, ama ben aynaya baktığımda aynı fiziği görüyorum. :)

    • Hepsini Göster
    • bunu bilseydim ona göre konuşurdum :) protein ağırlıklı beslenerek aynı kiloda kalıp hem daha ince hemdaha sıkı olabilirsin

  • sırf bacak çalışırsan zayıflamaktan zıyade kas almaya gidersin :)) o kalınlık yavaş yavaş dolduğuna işarettir

    0|0
    0|0
  • Bacak çalışırken ağırlık kullanırsan bacakların kalınlaşır.

    0|0
    0|0
  • Beslenöe ve uykuya dikkat et ve squat yap bencelerimi okuyabilirisn

    0|0
    0|0
  • zamanla düzelir

    0|0
    0|0
  • Benimde öyle valla 1 senedir spora gidiyorum 110 kilodan 90 düştüm tekrar aldım biraz ramazan diye. Oruç bittimi başlıyacağım spora. Benimde bacaklarım çok kalın. Yazın 75 80 e düşmeyi planlıyorum

    0|0
    0|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 2

Yükleniyor...