Milan-catania ve sociedad-valencia maçlarında şike mi vardı?

arkadaşlar bu maçlara heryerde 4-2 skor oynayın denilmiş. herkes bu maçlara 4-2 skor oynamış nasıl bu kadar yayılmış duyup da oynayanınız oldu mu? resmen sömürmüşler iddaayı..

listede 1. 3. 10. 18. 19. 20. 21. sıradaki üyelere bakın.. link


0|0
5|18

En İyi Kız Görüşü

  • Bence bu konuyu aziz yıldırıma sormak lazım. bu işin ustası o çünkü :D

    2|4
    0|5

Kızlar Ne Diyor 4

Erkekler Ne Diyor 18

  • Socidad maçının son 5 dk'sını izledim. 88.dk'da 3-1'di. 89 ve 94.dk'da geldi goller.

    Şike olan maçta son saniyeye bırakılacağını sanmam.

    Ayrıca çok iddialı bir maçtı o. CL vizesi için kritikti ve Sociedad büyük avantaj sağladı.

    0|3
    0|0
  • Adam 30 liraya 18 bin lira almış vay ben nerelere gidem :/

    0|1
    0|0
  • zannetmiyorum şike olacağını adamların parası çok hayal gücü çok yapıyorlar böyle kuponları 100 tane kupon yapıyor 1 tanesi tutuyor yani genel olarak bu adamlar her zaman zararda oluyor :D

    0|1
    0|0
    • sadece bu site için söylemedim facebookta falan da bu skor dolaşmış çok oynayan olmuş ya..

    • bilmiyorum hani bizim 2.liglerde filan olsa inanırımda milan maçı olunca komik oluyor :D milan şike yapacak italyanlar türkiyedeki dostlarını arayıp 4-2 skor oynayınmı demiş :D pek inandırıcı gelmedi.

  • valencia maçını izledim son 2 dakikada 2 gol geldi şike falan yok.Heryeri bizim lig kadar ucuz görmen yanlış

    0|1
    1|1
  • Ya olabilitesi varda ne bileyim kalkipta sen duyuyorsunda italya ligi ya da fifa filan duymuyormu mantiksiz geliyor bana bence biri iyi bir tahmin yapmis israrci olmus millette yaymis olay bu banada cok oluyor skor tahmini ve yuksekganyanli mac cikariorum sorun yaymkta :)

    0|1
    0|0
    • ama kolay bir skor da değil 2-1 falan olsa hadi neyse. 2 tane 4-2 bilmek.. müneccim b.kunu bir hafta yemek lazım.. :)

    • Hepsini Göster
    • hay maşallah :) ama o 480 bin kazanan tek kişi.. bu skor şikeli maç diye yayılmış herkes de güvenip büyük paralar basmış nasıl bu kadar yayılabildi anlamadım..

    • Valla inan bende cok takip ediorum 10 mac yayiolar 1 i tutuo herkes 10 macada farkli kuponlarda yer verio bu is boyle bende yazdiklari maclari bazen oynarimkafama yatani

  • her maçı şikeli sanman profil reminden belli zaten.. her maçı şikeli sanmayan aslan insanların emeklerine leke sürme

    0|0
    0|1
  • olabilir italdada şike çok

    0|1
    0|0
  • çokk var arkadaşım bu iddaa da şike çookk.Bu iddaya rakip yine maç bahsi yapan bir firma olmalı bence ülkede.Hem oranlar avrupa düzeyine yükselir..

    0|1
    0|0
  • italya da kesin vardr valencia yı bilemem onların ekonomi gidik zaten :)

    0|1
    0|0
  • skor oynayın denildiği ne kadar doğru

    0|1
    0|0
  • aynen bulmalıyız

    0|1
    0|0
  • tabiki var bu kdr sans fazladır

    0|1
    0|0
  • Vardır ama sahaya yansımamıştır..

    0|1
    0|0
  • İtalya ve İspanya liginde bu aylarda çok şike olur.O liglere iddaa oynanmaz.

    0|1
    0|0
  • şike sorusunun yanındaki profil resmin çok manidar olmuş

    0|0
    0|1
  • aynen bende arıyorum kahin mi var bizde bilelim bizde oynayalım

    0|0
    0|0
  • lazmısın cinconlumu

    0|0
    0|0
  • arkadaşım bu insanlar senin benim tek kupon yapıp para kazananl insanlar değil.Böyle birisi ile tanıştım adam çalışmıyor sadece iddaa oynuyor evleri dukkanları arabası var herşeyi var adamın hepsi iddaadan.Adam çıkarttı telefonundan bilyoner hesabını gösterdi abartmıyım ama italya liginin saat 4 teki maçlarıydı en az 20 kupon yapmıstır belki ve hepsine 100 lira basmış.herifin tüm bahis sitelerinde üyeligi var ve hepsi telefonlarından online takip ediyo.Bu adamlar iddaadan bir kerette 8-10 milyar kazanıyorsa daha o saat 5-6 milyarını tekrar iddaaya yatırıyorlar.Onlarca kupon yapıyolar kesin bir tanesi tutuyor.Bu yukarıdaki adamlarda o maçlar için kaçtane skor tahmini yapmıştır hiç belli değil.

    0|0
    0|0
    • doğrudur da ben o siteyi örnek gösterdim. facebookta forum sitelerinde falan da geçmiş bu maçlar

Yükleniyor...