EURO 2016'da şimdiye kadar en iyi performansı gösteren kaleci kim?

Bana göre Avusturya'nın kalecisi Robert Almer.


0|1
5|28

En İyi Kız Görüşü

  • Kesinlikle almer bee avusturya maçını resmen o kurtardı

    0|2
    0|0
    • portekiz maçını diyecektin herhalde adam zaten avusturya'nın kalecisi:)

    • Hepsini Göster
    • Güzel yazmışsın ama ronolda penaltıyı kaleci sayesinde değil direk sayesin de kaçırdı kaleci ters tarafa atladı direğe gelmseydi goldü o aynı şekilde ofsayt olmasaydı kafa vuruşu yine goldü ama sağlam goller kurtarmış.

    • @Snack87 😏 Almer kurtardı demedim ki güzel kardeşim sadece maçtan bir hatırlatma yaptım orda

En İyi Erkek Görüşü

  • 0|1
    0|0
    • Oynanan 2 maçta Almer'in performansının daha ön plana çıktığını düşündüğüm için onu söyledim amabu adam dünyanın en iyi kalecisi bence şu an hatta onunla ilgili bir soru bile açmıştım

    • Hepsini Göster
    • Bu dediğim zaten çok iyi kaleciler için geçerli zaten gençliğinde de ortalama olan bir kaleciye 35-40 arasında çok kimse tahammül etmeyebilir. Etse de top class seviyelerde etmez kolay kolay ama demin verdiğim örneklerdeki isimler gibi gençliğinde çok iyi olan kaleciler 35-40 arasında refleksleri belki biraz yavaşlasa da top class seviyede oynatılabiliyor. Bir de gs nin eski kalecisi mondragon'un bir sözü vardı kalecinin arkasında sadece fileler var diye yani futbolcunun maç içinde yaptığı hata bir şekilde telafi edilse de kalecinin küçük bir hatasının telafisi mümkün olamayabilir o nedenle Courtois gibi sıra dışı performans gösteren genç kaleciler gelmedikçe takımlar kolay kolay vazgeçmiyor tecrübeli kalecilerden.

    • o anda kim varsa onu koyacaktır antrenör. zubizeretta, oliver kahn, taffarel, vitor baia, david seaman bunlar üst düzey kaleciler. şuanda kaleye koysan isimleriyle göz kamaştırırlar. anonsları yapıldığında tribünlerden çığlıklar yükselir. tabi yeni nesil pek tepki vermez ama 80-90 yıllarının futboluyla yaıtp kalkanlar nasılsa giderler o eski günlere. kalite tesadüf değildir hiç bir zaman için. şimdi benim boyum 1.64 çok kısayım diyorum. babamda e messininde boyu kısa diyor. ya baba diyorum adam futbolcu onla beni ne mukayese ediyorsun? e sende olsaydın o zaman diyor. :D yani diyeceğim o ki birazda nasip ve yetenek işidir bu işler. Allah, al sana yetenek git oyna dedikten sonra ne courtoisler, ne messiler, ne ronaldolar çıkar daha...

Kızlar Ne Diyor 4

  • Ben kaleci anlamam

    0|0
    0|0
  • Alman milli takim kalecisi neuer...

    0|0
    0|0
  • Neuer

    0|0
    0|0
  • Tabi o olack bn kndm avusturyada yasiom puhahaha o avyusturya macina gittigimizde cok iyidi ya

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 27

  • Almer ve isviçrenin hans sommers i çok iyiler. Çok başarılı maçlar çıkardılar. Ama 3. maçını oynayan sommers henüz 3. Maçını izlemediğimiz almerden bir adım önde gibi

    0|0
    0|0
  • eskiden benim çocuukluğumda (ben 41 yaşındayım 80'leri ve 90'ları kast ediyorum); kaleciler çok ama çok önemliydi ve en az golcüler kadar yıldızlaşırlardı. Her dönem dünya futbolunda sembol haline gelen forvetlerin bacaklarını titreten kaleciler olurdu. Mahalle maçlarında kalde duran çocuklar kurtarış yapınca onların adlarını söylerdi falan filan. son 15-20 yıldır böyle bir durum yok. Schmeichel'dan bu yana efsane bir kaleci dünyada adını duyurabilmiş değil. Belki biraz Buffon ama o da tam değil.

    0|0
    0|0
  • Ukrayna rezil top oynamasına rağmen kalecisi Pyatov çok iyi kurtarışlar yaptı

    0|0
    0|0
  • Buffon

    0|1
    0|0
  • volkan ve neuer

    0|0
    0|0
  • Volkan babacan kanks adam oructa tutmuyor boyna yiyor anasını satayım performansı negatif derece de zirvede :)

    0|0
    0|0
  • Buffon ve Almer..

    0|0
    0|0
  • hayır tabiki fabricio bunu ligdede göstermistir 50 macta 80 gol yiyerek yav merak ediyorum fikret orman bu kaleciyi cokmu aradı tolgadan bile kötü kaleciler varmıs dedirtmek icinmi aldı sırf anlamıyorum

    0|0
    0|0
  • Yaşını felan göz önünde bulundurarak Kiraly

    0|0
    0|0
  • İspanya kalecisi asdfg

    0|0
    0|0
  • Volkan Babacan değil o kesin

    0|0
    0|0
  • Yann Sommer isviçrenin kalecisi, arnavutluk maçında son dklarda karşı karşıyası olsun, romanya ve fransa maçlarındaki kurtarılşarı olsun isviçre çıktıysa sebebi sommerdir

    0|0
    0|0
  • Buffon.

    0|0
    0|0
  • Buffon.

    0|0
    0|0
  • De gea. Adam 2 maçtır Kalede ama Top Geldıgı yok :D

    0|0
    0|0
  • Buffon

    0|0
    0|0
  • Volkan babacan. Hiç efor sarf etmedi. Geleni yedi. Yemek konusunda daha iyi performansı olan yoktur.

    0|1
    0|0
  • kiraly var amcam ya çok iyi :D

    0|0
    0|0
  • Macaristan'ın 40 yaşındaki emektar kalecisi Gabor Kiraly

    0|0
    0|0
  • Macaristanın eşofmanlı kalecisi.

    0|0
    0|0
    • çoraplarını paçalarının üstüne aldığını da unutmamak lazım eşofmanlı olduğunu vurgularken:)

  • No yann sommer

    0|0
    0|0
  • Italya nin kaleciside tas gibi zor gol yer italya

    0|0
    0|0
    • buffon efsane zaten o ayrı da İtalya çok iyi savunma yaptığı hatta turnuvanın en iyi savunma yapan takımı olduğu için çok iş düşmedi Buffon'a bence 2 maçta.

    • Belcikayi yenmelerine cok sasirdim...2. Maclar oynanmadan ben belcika sampiyon olabilir dedim guldulwr... belcikayi 2 0 ye mek her babayigidin harci degil...

    • Ben şaşırmadım yani belçika'nın futbolcuları tek tek karşılaştırıldığında italyanlardan iyi olabilir ama İtalya belçika'dan farklı olarak bir turnuva takımı, yılların getirdiği bir futbol ekolü olma özelliği var o yüzden kadrosu yıldızlardan oluşmasa da avrupa veya dünya şampiyonalarında iş yapması sürpriz olmaz hiçbir zaman kolay kolay diye düşünüyorum.

  • Ukrayna'nın kalecisi Adam gibi Adamdır. ben oyumu. Ondan yana kullanıyorum.

    0|0
    0|0
  • Noyer

    0|0
    0|0
  • Kiraly 👊👊

    0|0
    0|0
  • Buffon

    0|0
    0|0
  • ispanyanın kalecisi : D çok iyi performansı var

    0|0
    0|0
    • De Gea iyi kaleci olabilir de ilk maçta tek kale oynadılar Çeklere karşı biz zaten kaleye isabetli şut çekemedik dolayısıyla bir performans gösteremedi sen de zaten espri amaçlı yazdın bunu ama yne de bu yorumu yapmak istedim:)

    • skandalı diyorsun sen :D

Yükleniyor...