Arda Turan milli kadroda olan her futbolcuya ilave 500 bin Euro (1.7 milyon TL) prim tabep etmiş, sizce hakettimiler?

Kaynak Habertürk Tv
Arda Turan tüm futbolcular adına aldıkları 350 bin Euro'ya ilave her futbolcu için 500bin Euro Prim talep etmiş sizce hakediyormular yani toplamda her futbolcu icin 3 trilyon (3 milyon TL)

  • Bence Hakettiler
    0% (0)4% (1)3% (1)Oy Ver
  • Hayır, aldıkları prim yeterli
    100% (9)96% (23)97% (32)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim
Güncellemeler:
TFF'NİN PARASI VAR, 500'ER BİN EURO DAHA İSTERİZ
mobil.hurriyet.com.tr/iste-a-milli-futbol-takimimizda-yasananlar-40119414

0|0
0|12

En İyi Erkek Görüşü

  • İşin futbol tarafında aleyhlerine olan bir durumda desteklerim takımı ama bu maddi mevzularda hiçbiri bir halt hak etmiyor.
    Bazıları kendi klüplerinde kazandıklarından daha fazla kazanıyorlarmış.

    Dünyanın en iyi milli takımlarından bile bu denli aşırı prim verilmiyor kimse de sesini çıkarmıyor.
    Bizimkilerde ise oynanan futbol halı saha futbolu istenilen ise messi ve ronaldo ayarında.
    Açıkçası çok gerekli değil zaten bu futbolcularla oynamaya. 2. ligden bir milli takım da çıkarsak bu kadar oynardı sanırım. Hiç değilse daha heyecanla ve cidden mücadele ederlerdi...

    0|1
    0|0
    • Aynen kesinlikle ıspanya şampiyonluk primi olarak 1 milyon Euro vaad etmiş bizde kim bilir ne kadar katılım primi 850 bin Euro ise

    • Biliyorum. Hani primleri duyanda bizimkileri İspanya onları Türkiye sanar.
      Bunların olmasında federasyonun da çok büyük kabahati var.
      Aslında gidip küfür etmek gibi bir yanlışa düşüleceğine bence kimse milli maça bilet almasın bundan sonra ve sebebi araştırıldığında millet de bu denli saçma sapan paraların zerre hak etmeyen insanlara gitmesini istemediğini göstermiş olsun.
      O zaman bakalım kim oynuyor gerçekten milli forma için kim ruhsuzluk ediyor görmüş oluruz...

    • Kesinlikle haklısınız

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 11

  • Çok biliyorsa cebinden versin

    İlhan Mansız :Bizim zamanımimzda milli takımda prim yoktu , namus için oynanırdı

    0|1
    0|0
  • cevabım B şıkkı eger talep etmısse cıdden yazıklar olsun ayyıldızlı formayı tasımak zaten paradan daha degerlıdır demekkı bunların ruhu neden kalmamış dıyordum meger ruh degıl dertlerı paraymış yazıklar olsun bence

    0|1
    0|0
    • Simdi haberlerde izledim kaptan olarak boyle bir talepte bulunmus 350 şer bin Euronun az olduğunu 500 bin er Euro daha verilmesi gerekiyor demiş tüm oyuncular adına

    • demekkı dogruymuş yazıklar olsun bu ulkenın aslında bılıyormusun hepımızın aslında o kadar cok morale bırlıkte sevınmeye ıhtıyacı vardıkı anlatamam yazık dıyorum yazık bu ulkeye bu guzel ulkenın ınsanlarına yazık ettıler sımdı alsınlar paruyı artık bence defolup gıtsınler

    • TFF'NİN PARASI VAR, 500'ER BİN EURO DAHA İSTERİZ
      mobil.hurriyet.com.tr/iste-a-milli-futbol-takimimizda-yasananlar-40119414
      Zaten tüm gazeteler, tv lere sabah çıkmış bende şimdi haberturkte izledim

  • Bunlar hiç utanmiyorlar mı? 0_0

    0|1
    0|0
    • Fırsatını bulmuşken böyle yapıyorlar işte cogusu kendi takımında 1 yılda kazanamıyor örneği caner inter de vegiler hariç 1.7 milyon Euro alacak vergilerden sonra elinde 950 bin Euro kalacak yazık değilmi 850 bin Euro 3 maç 950 bin Euro 50 maç

    • Hepsini Göster
    • Valla hocam Hakan Şükür'ü, Semih Şenturku Rüstü yü hatta Mehmet Aurello vardi onları ne kadar arar oldu Türk Milli takımı şimdi kaptanı gidiyor verdiğiniz para az değil mi diye isyan ediyor ya

    • Aynen öyle :S

  • Ne yaptılarda para talep ediyorlar yüzsüz herifler benim mahalle takımını çıkarsam bizde aynını yapardık belki 3 5 gol fazla yerdik. Ne yaptılar puan mı aldılar yüzsüz pişkin herifler çek maçını alamazlarsa gelmesinler ülkeye.

    0|1
    0|0
  • Neyi hakettiler ya Arda gitsin Barcelona'dan istesin burayı babasının çiftliği sandı.

    0|1
    0|0
  • haber dogruysa tam bir yuzsuzluk...

    0|1
    0|0
    • Bir çok gazete ve tv de çıkmış bende az önce haberturk te izledim
      TFF'NİN PARASI VAR, 500'ER BİN EURO DAHA İSTERİZ
      mobil. hurriyet. com. tr/iste-a-milli-futbol-takimimizda-yasananlar-40119414

    • Hepsini Göster
    • Aynen aslında 850 bin Euro çok iyi para yani düşünsene Caner Erkin İnter de 1 yıl boyunca alacağı para 1.7 milyon Euro vergiler çıktıktan sonra 950 bin Euro kalacakmis 1 yılda kazandığı parayı 3 maç için istiyorlar futbolcu için mükemmel bir firsat

    • son açıklamada ki karşılaştırman çok çarpıcı, katılıyorum sana...

  • Harbiden arsız bunlar.

    0|1
    0|0
  • bence onlar 3, cu ayagi haketti

    0|1
    0|0
  • Fazla bile alıyor iyi çocuklar ne yapmışlar rezil ettiler türkiyeyi

    0|1
    0|0
  • Doğudaki askerlere yatırsalar keşke o parayı

    0|1
    0|0
  • Arda mı talep etmiş ardanın talep etmesini mi istemiş diğer futbolcular?

    0|1
    0|0
    • Bilmiyorum bütün futbolcular adına istemiş verilen primin az olduğu gerekçesiyle

    • Hepsini Göster
    • bazı oyuncular elemeler dahil 500 bin primi az bulmuş sadece şampiyona için 500 bin istemiş. ardaya iletmişler sanırım.
      ben bunun doğru olduğuna inanmıyorum.
      karıştırmak isteyenler var. kadroya giremeyenler var. bu haberler normal değil. tamam belki paragöz olabilirler ama bu kadarda değillerdir.
      başka işler var bunda. bir çok insan terimin başarızlığından mutlu olduğunu daha önceki yıllarda görmüştük. bir takım işler dönüyo

    • Doğru değilse çıkar yalanlarlar bu yıl içinde 8 milyon Euro ve ilave her oyuncuya 350 bin Euro yatırılmış zaten buna itiraz yok ama bundan sonrası için yani elemelerde kadroda olmayan futbolcular için niye her futbolcu için istesinler ki o zaman sadece onlar için isteseydi bu oyuncular Burak ve Emre Mor yani sadece 2 oyuncu için 23 oyuncuya birden istenilmesi anlamsız

Yükleniyor...