Arkadaşlar karın kası yaptım. şu an pişmanım zamanla eski halime döner miyim?

Yardımcı olur musunuz.


1|0
15|24

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 23

  • bana ver kasları :)

    0|0
    0|0
  • Kim diyo itici duruyo

    0|0
    0|0
  • döner ama sarkacaktır vucudun malesef.. Çünkü o kaslar gelişti ve büyüdü. Sporu bıraktığın an o genişlik salınacak geçmiş olsun..

    0|0
    0|0
    • Hadi ya bir çözümü yok mu

    • Hepsini Göster
    • canım hocaya söyledim başlamadan önce zaten hafif belirgin olsun diye. Neyse ya gitmiyorum artık soramam artık hocaya.

    • Neyse artık olan oldu boşver.. Arada egzersiz yapar toplarsın artık :)

  • hehehe

    0|0
    0|0
  • Bosver

    0|0
    0|0
  • O kadar kolay tabi karın kası yapmak.

    0|0
    0|0
  • Karın kası güzeldir :)) Ve gider

    0|0
    0|0
  • Zamanla çalışmadıkça döner.

    0|0
    0|0
  • Donme manyak daha ne şstiyon

    0|0
    0|0
  • Kızda sevmem ama zamanla geçer

    0|0
    0|0
  • Vay be karının kası da oluyormuş bırak kalsın kas iyidir

    0|0
    0|0
  • Hiç gitmiyor kadınlara karın kası bence.

    0|0
    0|0
  • neden pişmansın

    0|0
    0|0
  • çalışma dönersin

    0|0
    0|0
  • Itici bence yapma daha fazla

    0|0
    0|0
    • Evet ya bilmiyordum işte. Arkadaşın gazına geldim o dedi yakışır falan diye

    • Öyle hemen erimez yapma daha bırak.

    • Yapmıcam zaten bıraktım fitnessı gitmiyorum. Adama o kadar dedim çok az belirgin olsun diye.

  • dönersin

    0|0
    0|0
  • Çok tripsin ya

    0|0
    0|0
  • Erkekler ne diyo bu duruşa?

    0|0
    0|0
  • Birisi karın kasının çok seksi olduğunu sana söylemeli :D

    0|0
    0|0
  • sarkicak iyy benim yanima yaklasma

    0|0
    0|0
  • Karın çalışma eski haline dönersin

    0|0
    0|0
  • kanka hepimiz dört gözle bekliyoruz fotoyu :D

    0|0
    0|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 15

Yükleniyor...