Kapat

Popo küçültme? Yardım plss?

İyi akşamlar arkadaşlarrr.. Bu popo nasıl küçülcek yaaa.. Boyum 164, kilom 63. Zayıfım aslında da yediğim herşey döte gidiyor.. Bir kaç ay sonra kuzenmn düğünü var o balık ekbiseye girmek istiyorrummm yardımmm :((


0|0
5|24

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 23

  • Bırak kalsın ya daha iyi

    2|0
    0|0
  • nasıl zayıfsın :D en azından 7-8 kilo vermelisin sen. spor yapman gerek ağırlıkla ama koşarak filan verirsen geri alırsın

    1|0
    0|0
    • Yediğim herşey döte gidiyor, bütün ağırlık orda yani :D kollarım bacaklarjm dfln zayıf

    • alla lla :D çok merak ettim seni valla :D ama öyle ya da böyle düzeltmen zor değil yani hem yazın daha rahat şekllenilir

  • benim etimi surerek fena kilo verirsin popondan

    1|0
    0|0
  • Diet yap

    1|0
    0|0
  • Zayıfım derken

    1|0
    0|0
    • Bütün ağırlık dötte işteee , kollarım, parmaklarım falan hep ince

  • Diyete başla spor yap
    Ebru sallinin plates videoları var
    Orda dötü zayıflatmak için hareketler var onları yaparsan
    Zayıflar gotucugun

    1|0
    0|0
  • Kilo ver

    1|0
    0|0
  • Squat yap. Sıklaşır istediğin gibi olur.

    1|0
    0|0
  • ahahah :) kucukken bana da hic bir pantolon olmazdi
    zamanla geciyo heralde bilmiyom

    1|0
    0|0
  • bırak büyük kalsın.

    1|0
    0|0
  • dur bı dk surda bır yerde olacaktı benım sihirli değneğim.

    1|0
    0|0
  • Spor yap

    1|0
    0|0
  • fitness yap, boks yap, koştur, atla zıpla ne bilim işte yap bir şeyler...

    1|0
    0|0
  • Zayıflamalısın

    1|0
    0|0
  • Takma kafana. Dikkatlar seninkinde olacaktir. Eminim ;)

    1|0
    0|0
    • Dikkat çekmek istemiyorum. Utanıyorum diyorum sen ne diyorsn

    • Birsey demiyorum. Bir ayda zayiflamaz orasi. Bosuna ugrasma yani.

  • Çok kötü durmuyorsa sıkıntı değil

    1|0
    0|0
  • kardiyo kilo dötte toplanıyor bol bol yürüyüş yap ve su ic

    1|0
    0|0
  • Zor değil. Ne kadar süren var?

    1|0
    0|0
  • Sende başka bir elbise bul

    1|0
    0|0
    • Ya hertürlü gitmesi gerekiyor., pantolon falan giydiğimde utanıyorum.. Squatla olmaz dimi

    • Her gün 1-2 saat düzenli olarak bisiklete binersen küçülür.

  • sizide anlamak zor bazıları der nasıl büyütücem digeri der nasıl küçültücem -

    1|0
    0|0
  • Çok mu büyük? Yanlarada geniş mi?

    1|0
    0|0
    • Yanları geniş değil, her şey ortaya doğru gidiy

    • Hepsini Göster
    • Abicim yürü giiiiitt ben ne diyorum sen ne dyorsuj hey allamm

    • Cidden masajla eritiliyor ya

  • Popo candır

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • ahahah bende birazzcik ayni seyden sorun yasiyorum. sakin kas yapmaya calisma squat falan o son evre. once yedigine dikkat et ama en onemlisi SU IC . oraaya giden hersey uzun donemli odem . su odem atar. gunde 8 siseye cik maksimum fazlasida zararli. bikac gun detoks tarzi uygula bu su isini sonra spora basla

    1|0
    0|0
  • 164 boy 63 kilo zayıf olmak değil ki. Kilo vermelisin :( Bol bol su iç, hareket et, ara öğünlere başla, şekeri azalt, sabahları sağlam kahvaltı yap, öğlen özellikle akşam az ye, beyaz ekmekten olabildiğince uzak dur. İstediğin forma kavuşacaksın :)

    1|0
    0|0
  • Zayıf değilsin zayifla bence

    1|0
    0|0
    • Zayıfım, bütün ağırlık dötte işre

  • Spor ve diyet

    1|0
    0|0
Yükleniyor...