SERUM TAKILAN YER SISTI VE AGRIYOR NEDEN?

Kansiz oldugum için hastaneye yatip 3 gun elimden serum taktilar. Hastaneden cikali 2 gun oldu bugun serum takilan yer hem sismis hemde agriyor neden acaba


0|0
2|7

En İyi Kız Görüşü

  • Enfeksiyon kapmistir. Kizariklik da var mi? Varsa kesin enfeksiyon. Hastaneye git pansuman yapsinlar belki antibiyotik verirler

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • çünkü serum yedin orası vücudun tepki veriyor bir yerine iğne battığında kanarsa şayet acımıyormu bikaç gün bu da öyle bişey

    0|0
    0|0
  • serum takılırsa sıser

    0|0
    0|0
  • geçen bu sorunun aynısı yine geldi. ağrımasıda şişmeside normal. bir süre sonra geçer

    0|0
    0|0
  • bir görün istersen

    0|0
    0|0
  • Çünkü oraya serum takıldı

    0|0
    0|0
  • Çünkü kansızsın antikor namına hiç bişey yok çelimsiz pekmez ye pekmez 😅

    0|0
    0|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...