Spora giden varmı?

haftaya ftness e baslıycam giderken tshirt şort giycem temiz spor ayakkabısı götürücem adam bide havlu getir dedi onu neden istedi? bide başka ne götürmem gerek.


0|1
3|16

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 2

Erkekler Ne Diyor 15

  • terledikten sonra kurulaman için havlu üstünle silecek halin yok terini bir de su götür tamam

    0|1
    0|0
  • Terlersen diye istemiş. Bir de beni götür uğurcan.

    0|1
    0|0
  • Havlu ayakkabı. Havlu için herkes terliyceksin demiş ama yanlış demişler :D Havlu çalışacağın yere serip etrafı ter etmemen için :D

    0|1
    0|0
  • havlu spor ayyakabisi yeterlidir

    0|1
    0|0
  • terini silmek için havlu lazım.

    0|1
    0|0
  • Havluyu isteme nedeni çok terliyorsun sonra her yer ter kokuyor adam ölüyor :D. Şaka maka harbiden teri silmek için istiyorlar birde yanında 1-2 L su götür başka bir şey götürmen gerekmiyor.

    0|1
    0|0
  • uzandıgın bench masaları vs ter geçirmemesi için

    0|1
    0|0
  • terleyecen ya kanka o yüzden getir demiştir ama sen zaten zayıfsın vucut mu yapacan :D

    0|0
    0|0
  • şimdilik onlar yeter

    0|1
    0|0
  • Terleyince terini silmek için.

    0|1
    0|0
  • kardeş havlu zorunlu değil zaten çoğu kişide kullanmıyo

    0|1
    0|0
  • Havlu neden istedi az kafanı kullanıp düşünsen bu olayı çözeceksin madem sormuşsun Sporda terleyebilirsin hani ter havlusu olarak kullanabilirsin :)

    0|1
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
  • Evimde bir Oda spor odası.

    0|0
    0|0
  • Nasıl spor salonu yakışıklılar var mı onlara bakcanmı spor yaparken gözün illaa kayar kim bilir belki biriyle tanışırsın.:Ddd

    Not: bizim burdaki spor salonunda çok seksiler varyaa yicem

    0|0
    0|0
    • hahhaha aynen kadınlı erkekli spor salonu burası erkekleri bence kadınlara bakıyodur yoksa gider erkeklere özel salona kaydolur

Yükleniyor...