Rezil olduğunuzu düşündüğünüzde nasıl davranırsınız?

Rezil olduğunuzu düşündüğünüzde nasıl davranırsınız?D

  • Rezil olduğum yerden hemen uzaklaşırım :
    25% (13)11% (3)20% (16)Oy Ver
  • Hiçbir şey olmamış gibi davranırım :
    44% (23)71% (20)54% (43)Oy Ver
  • Bağırmaya başlarım :
    0% (0)0% (0)0% (0)Oy Ver
  • Beni rezil eden kişiyi rezil etmeye çalışırım :
    17% (9)11% (3)15% (12)Oy Ver
  • Kendi kendime söylenirim:
    14% (7)7% (2)11% (9)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
19|15

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 18

  • Rezil olmamın kaynağına göre değişir...

    0|1
    0|0
  • komik sekilde rezil olduysam bende gulreim az dikkat ceker hatta hic ama komik değilse caktirmam dogal davranirim

    0|1
    0|0
  • o konuda pişkinim makaraya bağlarım kendimle dalga geçerim herkesle beraber gülerim:)

    1|1
    0|0
  • olan olduysa yapilacak birsey yok hem toplumdan bizeneki onlar icinmi yasiyoruz rezil olduysan oldun vardir bir sebebi herkez kendine baksin derim

    0|1
    0|0
  • Hiç bir şey yapmam. Olan olmuş.

    0|0
    0|0
  • kah kah gülerm :D

    1|2
    0|0
  • Hiçbir şey olmamış gibi davranırım

    0|1
    0|0
  • Beni rezil eden kişiyi rezil etmeye çalışırım :

    0|1
    0|0
  • Hiçbirşey olmamiş gibi.

    0|1
    0|0
  • gülerim ama çok utanırım aslında zaten kıpkırmızı olurum hemen.

    0|1
    0|0
  • tınlamam gülerim belki

    0|1
    0|0
  • A uzaklasirim ordan

    0|1
    0|0
  • rezil olmus gibi

    0|0
    0|1
  • Rezil olduğumu hatırlamıyorum ama hatam varsa kabul ederim.

    0|1
    0|0
  • Rezil olduğum yerden hemen uzaklaşırım

    0|0
    0|0
  • yani ordan yok olmak isterim bir an ve kimseye bakmamak :)

    0|0
    0|0
  • Olan olmuş der geçerim.

    0|0
    0|0
  • utanırım. gülerim

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • Bugün minübüste teyzenin üstüne düştüm özür diledim bişey yokmuş gibi devam ettim.

    0|2
    0|0
  • telefonumu çıkarıp tuş kilidini 5 defa açıp kaparım

    0|1
    0|0
  • sinirimi bişeylerden çıkarırım üç telefon kırdım şimdiye kdar

    0|1
    0|0
  • herkes hata yapabilir :) bian dalgınlıkla dalga geçilecek bişey söyleyip saçmalamışımdır arkadaşlar dalga geçiyosa bende gülerim hatta onlara katılıp ben de dalga geçerim:) sen kendinle barışıksan kendinle dalga geçiyosan kapanır gider zaten :)

    0|0
    0|0
  • hemen topuklarım ordan

    0|1
    0|0
  • bozuntuya vermemek en iyisi :) Bide kendisi rezil olduğu halde, karşıdakinin rezil olduğunu sananlar var ölsün onlar :)

    0|0
    0|0
  • genelikle gülerim ya da artık ordan uzaklaşırım eğer samimi bir ortamsa gülerim ama tanımadığım az konuştum insanlarsa uzaklaşırım pek konuşmam

    0|0
    0|0
  • en güzeli o anda kendinle dalga geçmektir

    0|0
    0|0
  • yakın arkadaşlarımsa ben onlardanda çok güler ve hatta küfür ederim

    gülmeyin lan i*neler sikerim belanızı gibi

    eaaa

    ay pardon bir an boş bulundum küfürlü konuştum falan çok özür dilerim

    rezil oldum yaa :(

    0|0
    0|0
  • Hiç birşey olmamış gibi davranırım kendimi hiç bozuntuya vermem;)

    0|1
    0|0
  • Gülerim

    0|1
    0|0
  • Kıroyum ama para bende :)

    0|0
    0|0
  • Hiçbir şey olmamış gibi davranırım :

    0|0
    0|0
  • şakirt gülüşü patlatırım bıyık altından...

    0|0
    0|0
  • Şöyle bir etrafıma bakarı çok kalabalık değil ve gören yoksa hemen birşey yokmuş gibi davranırım.Diğer türlü birşeyi bahane ederim mesela ordaki taşa tekme atarım beni düşürdü diye...:))

    0|2
    0|0
Yükleniyor...