Erkeklerin canı can, kızların ki patlıcan mı ?

Bu gün arkadaşlar ile sohbet ediyorduk, konu evlenmeye ve çocuk sahibi olmaya geldi, bizim arkadaş (erkek) benim oğlum olursa, koyucam parayı cebine, kızlarlarla çatır, çatır harcasın, gezsin tozsun dedi... Bende peki ya kızın olursa onada böyle yapıcak mısın dedim... Yok ya hele bir yapsın ağzını kırarım onun dedi... Ya diyorumda Erkeklerin canı can kızların ki patlıcan mı ?... Neden bu ayrımcılık, oda insan oda insan, kızlar neden hep 2. sınıf varlık olarak görülüyor, neden bu adaletsizlik ?


0|0
1|12

En İyi Erkek Görüşü

  • erkeğe bişey olmujyor da ondan faydalanılan kişi kadın olduğundan... Ama ne olursa olsun hem kızım hem oğlum oldupğunda iklisininde edepli buyutücem...

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • olur mu baba olsalar anlarlar.babalar en çok kıza para gönderir.kızın giyim masrafı hangi erkekte var.

    2|1
    0|0
  • erkeklerinki patlıcan kadınlarınki can yanlışıbn var

    0|0
    1|0
  • kızların ki lahana

    0|0
    2|0
  • Hee eminim benim daha önceki kız arkadaşlarımın da babaları aynısını söylemişlerdi.

    Ulan kızım olursa ne yapıcam ben ;:D

    1|0
    0|0
  • yok kabak bence :D

    0|0
    2|0
  • patlıcan bızde .. lütfen

    0|0
    1|0
  • yok öyle bişey zaten lafla peynir gemisi yürümüyor.gün gelir o kız o paraları ezer o arkadaşında bırak ağız burun kırmayı daha da ihtiyacın var mıdiye sorar evlat bu sahip olmadan ne yapacağını bilemezsin.sen denilenlere gül geç

    0|0
    0|0
  • mevzu öyle değil şimdi kardeş...kız çocuğu daha bir özen ist...üşendim...he

    0|0
    0|0
  • senin arkadaşın sorunlu. erkekte olsa kızda olsa belli sınırlama getiririm

    0|0
    0|0
  • Sizin can patlıcan abisi:)

    0|0
    1|0
  • o parayı kızlarlayıyecegını düşünüp ark nıyetle soyledı de ondan ;)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Böyle düşünen dengesizler var işte Balımm boşver..

    2|1
    0|0
Yükleniyor...