Değerli uykusuz ks üyeleri

Bir gece daha hükmünü sabahın gelişi ile yitirmek üzere. Doğan güneş ile gelecek gün için planlarınız yapacaklarınız yapmak zorunda olduklarınız ya da yapmak istedikleriniz kısacası bugünden beklentilerinizi ogrenebilirmiyim mümkünse?


0|0
5|4

En İyi Kız Görüşü

  • Sağlıklı bir şekilde nefes alıp vereyim. dersim yok bugün yapmak zorunda olduğum bşi de yok.. beklentilerim sevgilimle tartışmayalım. ve hiç bilmediğim varlıgından haberdar olmadıgımız yurt dışındaki amcamdan bana yüklü miktarda mal mülk miras kaldıgını öğreneym.d

    0|2
    3|1
    • Inşallah herşey gönlünüzce olur. Acaba benimde öyle bir amcam varmıdır? Cevabınız için teşekkür ederim.

Kızlar Ne Diyor 4

  • okula gitcem ders ders... malesefg :)

    1|3
    0|1
    • Eğitim hayatının kıymetini bilmenizi öneririm sonrası daha zor keşke bende şimdi okula gidecek olsam.

    • Hepsini Göster
    • Pardon "saygısını yitirmiş bir toplum öz değerlerini yitirmiş demektir"

    • bu söz kiminki böyle? söylüyon zaten saygısını yitirmiş toplum diyon.. tabiki herşeyi kaybeder.. bence bu söz yanlış veya böyle değilde sen yanlışmı hatırlıyon.? peki kıza laf sayıp onu engellemek doğrumu? niye korktunki? :)

  • Yeni bir güne daha merhaba huhh.

    0|1
    0|0
    • Günde sizi sizin onu karşıladığınız şekilde karşılar ve hiç bitmesi istemeyeceğiniz şekilde geçer inşallah.

    • Huh amin diyelim güzel olsun

    • Amin diyelim o zaman iş güç var mıöğrencilik ev hanımlıgı?

  • derse gidicem ve hiç uyumadım :)

    0|2
    1|0
    • Kötü bir durum. Zor olacak sizin için. Özel olmayacaksa uykusuzluk sebebinizi sorabiliroiyim? Tabi paylaşmak istemezseniz gönül bırakmam.

    • ödev verdi hoca anca bitirdim sabah 6 da :)

    • Üzüldüm. Sabaha kadar bitmeyecek ödev verilirmi? Sonra bu öğrencilerden nasıl verin alınabilecek?

  • evde bebikle..

    0|0
    0|0
    • Ne güzel Allah analı babalı büyütsün inşallah. Bakımı biraz sabır isteyebilirim ama bir gülüşleri yeter.

Erkekler Ne Diyor 4

  • güzel bir soru:))bugün bitti yarına dair kaygılar başladı!Hani bir söz vardır 'BUGÜN DÜNKÜ GÜNÜN YARINIDIR BUGÜN NE YAPTINKİ YARIN NE YAPACAN'!

    0|0
    0|0
    • Güzel cevap oldu valla ne yalan söyleyeyim bende bilmiyorum. Cevabınız için teşekkür ederim bu arada.

    • rica ederim ne demek

    • Tekrar teşekkür ederim. Sayılar efendim

  • bugün hiçbişi beklemiyorum

    0|0
    0|0
    • O da güzel bakarsınız beklenmedik bir güzellik oluverir.

  • hergün aynı zaten ne beklicem

    0|0
    0|0
  • Bu gecemin anası s --- > ikildi , toplanmam , kendime gelmem akşamı bulur . Yazık oldu harflerime de hecelerime de , cümlelerime de .

    0|1
    0|0
    • Hayırdır gönül durumlarımı? Baya üzmüş sizi.

    • Hepsini Göster
    • Akşama geçmiş olur sağol . İyi sabahlar

    • Eyvallah. Cevap ve yorumlar için ayrıca vakit ayırdığınız için teşekkür ederim. Iyi sabahlar. Geçmiş olsun.

Yükleniyor...