Fenerbahçe-benfica maçı ile ilgili

bi kilo pamuk mu daha yumuşaktır

yoksa yarın ki Fenerbahçe-Benfica maçını izlemeyecek baylar mı


0|0
1|6

En İyi Erkek Görüşü

  • Güzel espri :D

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

Erkekler Ne Diyor 5

  • bu maç kaçmaz :)

    0|2
    0|0
  • Bu nasıl bir soruki mesela ben çoğu uefa maçını izlemedim çünkü zevk yok bişe yok bu bütün dünyada böle. Ama yarınki maç gzl olacağa benziyor izlemeyi düşünüyorum şahsen :) Ama sorun brz saçma geldi arkadaşım ne alaka yani ? :)

    0|1
    0|0
    • espri be hacı abi

      şimdi bu ve benzeri yüzlerce sitede 1 000 lerce soru konu açılacak hepsi de aynı içerikte

      buna benzer farklı bir şey görme ihtimalin % kaç

      bazı şeylere gülmeyi bilmiyoruz sanırım be arkadaşım

    • Hepsini Göster
    • GS CL de o ayrı bir kulvar ordaki bütün maçları izlerim madridden öncekileride ama uefa çok düştü gerçekten takımlara bakıyorum çoğunu tanımıyorum inan buna :) Fb ye eşdeğer bir takım ilk defa geldi oda ta yarı finalde sen düşün artık durumu :) Ama bundan sonrası tabiki izlenir ama öncesindeki maçlar tam bir hayal kırıklığıydı

    • abi ülke futbolumuzun kalitesinin artması dileklerimizle diyelim o zaman

      artsın ki şampiuonlar liginde bir değil bir kaç klübümüz yer alabilsin

      neysse

      abi kal sağlıcakla.

  • Ben Fenerli olmadığım için izlemem.

    0|1
    0|0
  • Bak böyle ortamlarda böyle artiz artiz konuşuyorsun sonra yiycen doşaklarına tekmeyi asım. Ne pis trabzonsporlusun olm sen ya!...

    0|0
    0|0
  • boşverin onu maçı izleyin maçı: dortmund real

    link

    0|3
    0|0
Yükleniyor...