Spordan anlayanlar bakabilir miiii?

Ya gencler benim vucudum gayet iyi aslinda, etim de sıkı. Ama kilo aldigim zaman yukariya gidiyor kollarimin olmasi gerektiginden daha kalin oldugunu dusunuyorum. Kollarimin incelmesini istiyorum ama kol hareketlerini yaparsam da kasa donusur diye korkuyorum. Dusunsenize bu sefer de kastan dolayi kalin kalin gozukecek filan :( onerisi olan var mi ne tur hareketler yapmaliyim?


0|0
1|7

En İyi Erkek Görüşü

  • şınav çekeceksin ve dambıl egzersizleri yapacaksın. kas olmasını istemiyosan, dambıllar ağır olmayacak. 1-2 kiloluk dambıllar işini görür

    1|0
    0|0
    • Şinav kas yapmaz mi yani

    • Hepsini Göster
    • Tamam tesekkurler mihendiscik 👼🌸

    • bişi diil hanfendi

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 6

  • Şınav falan diyen eleman sıkmış. Yağ yakman gerek ağırlık antrenmanlarının yağ yakmana bu seviyede faydası olmaz. Bölgesel olarakta yağ yakılamayacağı için amacın yağ yakmak olmalı. Koşma ip atlama HIIT vs. Bol su iç, işlenmiş ürün tüketme, sağlıksız yağ-şeker-tuz-hamur tüketmemeye çalış ve bolca kalori yak. Ayrıca ağırlık çalışmaları sandıgın kadar çok kas yapmaz. Aylarca yapman lazım ki gelişme kaydedebilesin

    1|0
    0|0
  • Plates yapmalisin. Yani spor hocalariyla bir gorus

    1|0
    0|0
    • Hmm fitnessa filan hic bulasmayayim mi

    • Fitneste ilgilenmiyorlardı hem de o sana birşey kaymaz. Kosturuyorlar 2 dambilla bitirirler işi. Ama plates öyle değil hep beraber 1 saat falan yapiyorsun hareketler falan her alan calisiyir basen bacak bel göbek göğüs falan. Ama zayiflamak aşina ayriettende koşmak gerek. 2 sine ayni anda da gidebilirsin. Ama ilk plates hocanla görüş konuş yeterli olurmuş ek olarak fitnes yapam mi falan diye sor. Ama fitneste pek birşey yok sana göre

  • kastan dolayi bir kadinin kollari kalin gozukurse eger bu asla kotu bise olamazda yanindanda gecemez tam tersi seksi yapar kadini cekici yapar

    0|0
    0|0
  • Sınav çek diyen dingile bir sormak lazım hayatında spor salonu görmüş mu diye

    1|0
    0|0
    • Neden ki

    • Hepsini Göster
    • @Adam-Gibi-- ulan kereste. sen kim, beni aydınlatmak kim. 10 yıllık lisanlı sporcuyum. ne yapacağımı sizlerden mi öğrenecem. ağzı olan konuşuyo. suç da bende mk. ben niye polemiğe giriyosam

    • Tmam dingilcigim. Sakin ol ve elindeki keresteyi yavasca yere indir. Keresteleri dumbell yerine kullanirsin ama agirliklar esit olmazsa vucudunda esit olmaz.

  • Kas yapmak sanıldığı kadar kolay değil
    Spor yap ve düzenli beslen

    0|0
    0|0
  • Bence kilo almamaya çalış yeter sana

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...