Sara Sampaion'nın oturmak için kullandığı organı sizce nasıl?

Victoria Secretten Sara Sampaion ın oturma organı sizce nasıl?

popo geçiyor diye cinsellik derler diye oturmak için kullandığı organ dedim.anlayışla karşılayın.yoksa cinsellikle ilgili bir soru değil.saçı nasıl diye de sorabilirdim sonuçta. aynı şey.


0|0
1|7

En İyi Erkek Görüşü

  • neden merak ediyorsun önce bunu söyle

    0|0
    0|0
    • çünkü benimkinin nasıl olduğunu merak ediyorum

    • Hepsini Göster
    • fake mi.tabiiki de o kadin oldugumu iddia etmiyorum manyak misin.ama benziyor o yuzden guzelmiymis mrak ediyorum.benimkiyle onunki benziyor yani

Erkekler Ne Diyor 6

  • Görmedim ama domatese benziyodur kesin :/

    0|0
    0|0
  • hahahahahah oturma organı :DDD bari zıçma organı diyeydin haha

    0|0
    0|0
  • Bi Erkek için Kusursuzdur bence :D yanlışmıyım Bide Abaza Tarzları Var Nefes Alsın Yeter diyolar

    0|0
    0|0
  • hani link hani :DDDD

    0|0
    0|0
  • Victoria Secretten Sara Sampaion ın oturma organı bence göte çok benziyo :)

    0|0
    0|0
  • senden çok var mı bu dünyada?

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...