Kapat

Herşeye gücü yeten Tanrı'nın neden Şeytan'ı yaratmasına ve daha sonra da onunla mücadele edilmesine gerek var

Gene Roddenberry nin sözüyle sorayım soruyu.

Herşeye gücü yeten Tanrı'nın neden Şeytan'ı yaratmasına ve daha sonra da onunla mücadele edilmesine gerek var ki? Bana göre dinler çelişkilerle dolu ve benim mantığıma aykırı.

Haklı.


0|0
49

En İyi Kız Görüşü

  • havva yasak elmayı yiyo cezasını biz çekiyoz adeletmi bu :D

    0|2
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 3

  • Allahin o kadar guzel isimleri varken sen ona tanri lakabini mi takiyorsun? Soruna cevap olarak ; Şeytanlarla mücadele etmek suretiyle insanların dereceleri yükselir. Şeytan, devamlı

    insana Allah'ın emirlerinin tersini yapmasını emreder. İnsan da şeytanın emirlerini

    yapmayıp, Allah'ın emirlerini yaparsa Allah katında büyük derecelere yükselir. Şeytanı

    insanlara musallat etmek suretiyle, Allah'ın emrini tutacak insan ile, tutmayacak insan

    ayırt edilir. Böylece, bu imtihan dünyasında kötü ruhlu insan ile iyi ruhlu insan

    birbirlerinden ayrılır. Şeytan imandan kuvvetli değildir.

    0|3
    1|3
    • Tanrı lakap değil.Allah demişim tanrı demişim.Tanrı Türkçe.Tanrı demeyi tercih ediyorum tabiiki.

    • Hepsini Göster
    • Tanrı ve Allah özel isimler

      İlah kelimesini kullanmanızı tavsiye ederim

    • Müslümanlığı� bir al�met-i faarikası da Ta�rı yerine Allah demek ha? Peh! Niyet önemli, niyet.

  • Seytanla mücadele eden insandır yaratan değil.

    0|1
    0|0
    • edilmesine diyor zaten

    • Ekşın yapıyoruz şeytan olmasaydı hayat ne sıkıcı olurdu:(cennetinde bir anlami kalmazdi

  • Kaç yaşındasınız ?

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • Allah'in sizlere ihsan ettiği o ceviz kadar et parçası ile Allah'i sorgulayana kadar onun gönderdiği dini yorumlamaya çalışsanız bu sorulara gerek kalmazdı. İnancını güçlendirmek adına araştırıp okumaktansa kendi dininden olmayan birilerine özenmeye devam ettiğin sürece böyle kendi kendine çırpınıp durur kendi sonunu kendin hazırlarsin.

    Ayrıca türkçe falan demişsin tanrı kelimesi için. Allah'in 99 ismi vardır ve bunların içinde tanrı kelimesi yoktur. Araştır bak. Tanrı tabiri müslümanlık harici dinlerde kullanılır. Özellikle hristiyanlık ve yahudilikte. Önce birşeyleri öğrenin bilin sonra tartışın.

    Soruna cevap verilmiş bir bayan arkadaş tarafından ben bunu genişlete bilirdim fakat o bayana verdiğin cevaptan sonra bunu hakedecek yapıya ve bilgi düzeyine sahip olduğuna inanmadığım için yani beni anlamayacagin ve gereksiz yere yoracaginı düşündüğüm için cevap vermiyorum.

    0|0
    0|1
    • Türkçede tanrı kelimesi var kullanıyorum.Müslüman da olmadığıma göre?

      Hristiyan veya Yahudi de değilim yine de kullanıyorum?Tanrınin varligina da inaniyorum

      Senden daha fazla şey biliyorumdur muhtemelen zaten.Sen de benim hakkimda birsey bilmeden gelip burda tanri degil Allah denir deme

    • ya he. sensin nasıl istersen öyle yasa. mahser günü karsılasmak dilegi ile...

  • Herşeyde sebep sonuç ilişkisi kurmaya çalışıyorsunuz,

    Sorsak duygularada yok diceksiniz,

    Dinlere bu kadar ön yargıyla bakacağınıza biraz daha derin düşünseniz nolur,

    İstersen maymuna tap umrumda değil ama bu ön yargılar insanları çelişkide bırakıyor amaçta bu zaten bu sorularla,

    Sen ölümden sonra ne olacağını açıklayabiliyor musun, yaşam gayesi sadece toprağa karışıp gitmekmi?

    Herşeyi bir kenara bırakalım,

    Benim inancımın iyi ya da kötü bir vaadi var,

    Ya peki senin inanmadığının vaadi nedir?

    0|0
    0|0
    • benim inancımın vaadi; ceza korkusuyla yaşamamak.

      İnanmamamın sebebiyse; saçma oluşu

    • Bu mantıkla ilerleyince kendindekine mantık mı diyorsun?

      Cezai yaptırımlar toplumlarda da var, eğer olmazsa nolur?

      Kendi mantığınla çelişiyorsun, aynı mantıklada suçlusun!


      Saçma dediğine bir başkalarıda inanıyor, sonra saygı bekliyorum diye çırpınırsın,

  • Burda cevap bekleme güzel kardeşim,hakaretten başka bir şey duymassın bu konuda. Onlarda biliyor doğruyu ama vijdanları el vermiyor kabul etmeye.

    0|0
    0|0
  • Şeytanın var oluşu da bizim için ayrı bir imtihandır. ona uymamak, onun dediklerini yapıp yapmamak bir imtihandır. Tıpkı diğer imtihanlar gibi...

    Muhtemelen buraya "FromUSA isimli cahili cühela bir kullanıcı da gelecektir. o geldiği zaman selamımı ilet o anlar...

    0|0
    0|0
  • Tertullian'ıñ dediği gibi: ''Credo quia absurdum.'' Mantığa uygun olsaydı her dogma, o zaman herkes inanırdı. Çokluktan birliğe ulaşamazdık, çokluk olmazdı.

    Sen yine yorma kafayı.

    0|1
    0|0
  • Dinler yalan.hepsi hikaye

    0|2
    0|2
  • Zaten dinler senin mantıgın için gelmedi ki :)

    0|2
    0|0
  • bir başkasının mantığına göre hareket edersen bu senin mantıksız biri olduğunu gösterir.

    0|2
    0|0
    • Yalnızca bu adamın sözüyle hareket etmedim

  • Benim esas sorum şu olacak

    Herşeye gücü yeten Yaratıcı , İlah

    acaba neden senin gibi gereksiz birini yarattıda burada böyle sorularla muhattab olmak zorunda kaldık

    0|0
    0|0
Yükleniyor...