Düzenli olarak ip atlamak boyu uzatır mı arkadaşlar?

Arkadşalar ip atlamak boy uzatır mı bir faydası olur mu

Güncellemeler:
Boyum 1,75 2 cm dahi uzamak kafi benim için yani ne yapabilirim önerileriniz var mı?

0|1
5|8

En İyi Erkek Görüşü

  • Yaşının kaç olduğuna bağlı.

    1|0
    0|0
    • 18'e giricem

    • Hepsini Göster
    • hahahahahahah doğru denemekte fayda var çok teşekkür ederim :D

    • Rica ederim :)

Erkekler Ne Diyor 7

  • Boy uzatmaz ama çok güzel bacak yapar.. :)

    0|0
    0|0
  • Olabilir. evet

    0|0
    0|0
  • batıl inanç gibi geldi

    0|0
    0|0
  • İp atlamak zatıflatır bacak geliştirir popo dikleşdirir

    0|0
    0|0
  • Dene en kotu zayiflarsin oda uzun gosterir zaten

    0|0
    0|0
  • Evetki minnak

    0|0
    0|0
  • Yok daha neler

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Yok öyle bir şey, göbek eritir.

    0|0
    0|0
  • Uzatıyor denemiştim.

    0|0
    0|0
  • git basketbol oyna

    0|0
    0|0
  • Uzatmaz

    0|0
    0|0
  • Zıplamak basket atar gibi zıpla ellernle sanki basket atmak gibi bu uzator. Ipi bilmiyorm biraz kasıyo o

    1|0
    0|0
Yükleniyor...