Fenerin bu mağlubiyetinden sonra sizce sizce Galatasaray'ın şampiyon olma ihtimali kaç?

Fenerin bu mağlubiyetinden sonra sizce sizce Galatasaray'ın şampiyon olma ihtimali kaç?


0|0
8|22

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 21

  • %95 .

    2|1
    0|1
  • son 4 maçtan 2sini kaybedecek 1indede berabere kalacak çok zor be güzelim,şampiyon galatasaray şimdiden tebrik ediyorum

    4|1
    0|1
  • Galatasaraylıyım, ama herşey bitmiş değil, son ana kadar risk var gibi kovalayacağız, Gençlerbirliğini gördük, ligimiz sürpriz bir lig, Gaziantep karşısında bakalım biz napıcaz, Fatih Terim eksikliğide ayrı dezavantaj...

    2|0
    0|0


  • %100

    3|1
    0|1
  • Büyük ihtimal şampiyon olur Galatasaray.

    2|1
    0|0
  • Fener kazansaydıda %100 galatasaray şampiyondu fener kaybettseydide zaten öyle oldu yine %100 galatasaray şampiyon.

    1|0
    0|0
  • oldukça yükseldi..umarım şımarmazlarda şampiyon olurlar

    3|1
    0|0
  • %99.9 :)

    3|1
    0|0
  • kesin konuşmayalım objektif olalım futbol bu haftaya zor bir antep deplasmanımız var kolay olsa bile zor gözüyle bakmalıyız biz GALATASARAYIZ!İşimizi ciddiye almalıyız.O deplasmanı da atlattık mı %90dır

    1|1
    0|0
  • 4 hadta 7 puan var 2maglubıyet alacakda Gs 1 puana denk gelecek . 3. maglubıyetıde alacak öyle olacak Fb şampıyon :D Fb aglamaya başlasın sonra çok üzülüyorlar :D

    1|1
    0|0
  • istemesemde yüzdeyüz

    2|1
    0|1
  • fb kafa olarak gitti bence artık %89 gs bence

    1|0
    0|0
  • %96 bence. Bu moralle derbiyide kaybedeceğini düşünmüyorum

    2|1
    0|0
  • Yüzde 99

    2|1
    0|0
  • Son 4 hafta kaldı. Artık şampiyon gibi birşey. GS ŞAMPİYO... yani N olsa tamam. Ha şu var FB şampiyonluğu verdi ya artık taraftarı affettirmek için sağlama 4-5 atar GSye. öyle olur genelde. 6 attığında sezonu 6. bitirmişti. Neyse bu yüzden FB 2 kupayla yetinecek bu sene. Ne yapalım kader. Ha bu arada 2 demişim 4 dicektim. tr süper kupada gsyi yener, avrupa süper kupada da real madridi yener, sonra dünya süper kupasında da libertadoresi alan takımı yener ve 5 kupa almış olur :D

    1|0
    0|1
    • Dimi dimi Bekirde Casillasa rövaşata atar Ronaldoyu ve messiyi geçer Bekir dünyanın en iyi futbolcusu olur ASDS:DSA

    • o beğenmediğin bekir marseille ye attı rövaşeta golü. casillas artık eski casillas değil yer mi yer. messi barcelonada onunla karşılaşmaz. ronaldo bekire yakın oynamıyor. bekir di maria, alonso, albiol ve casillası çalımlar golü de atar :D dünyanın en iyi futbolcusu olur mu? öyle zaten.

  • Muhtemelen sampiyon.fener yoruluyor artik

    1|0
    0|0
  • %7 şansımız var :) galip gelmeliydik bu hafta antepin puan alacağını düşünüyodum.

    1|0
    0|1
  • %90 gs şampiyon artık tek hedef var zaten iyi konsantre

    1|0
    0|0
  • %99 :))...

    1|0
    0|0
  • olmama gibi bir ihtimal yok

    1|0
    0|0
  • GS'nin sampiyonlugu baska takimlarin elinde degil. Once o konuda bi' netleselim.

    4|2
    0|2

Kızlar Ne Diyor 8

  • %99 du (fenerasyon payı o da)

    şimdi %100 oldu :D

    3|2
    1|0
  • Aziz Yıldırım maç sonrası : Iııııı biz zaten fazla önemsemiyovduk yani Tüvkiye kupasına odaklanmıştık o yüzden sovun yok yani (konuşma biter)

    + Aykuuut gelan buvyaaa

    - Elimizden gelen buydu tüm oyuncularımı tebrik ediyorum Seneye daha iyi olucaz

    + lan gevizekalı rezill olduk pislikk

    2|1
    0|0
  • her zamanki gibi %100

    2|1
    0|0
  • Bi kaza olmazsa %90 Şampiyonuz inşallah

    3|1
    0|0
  • Cok büyük ihtimalle Şampiyon biziz Inşallah Balim

    3|0
    0|1
  • %98 buçuk asdasd :D

    2|0
    0|0
  • Ellen'ın hatrına Gs hakkındaki kötü yorumlarımı içime atıyorum.

    2|1
    2|1
  • %99 inşallah.

    1|0
    0|0
Yükleniyor...