Bugun Gs Anadolu takımı olmayı iyi becerdi dimi?

45 dk boyunca sadece kalesini savundu resmen Anadolu takımı olmayı becermiş. Muslera sarı kartı var oyunu geciktiriyor ıuyaramadı bile. Sabrri köşe gönlerinde 2 dk bekledi 2 dk sonra sarı verdi uzatmadı bile o dakikalrı. Selçuk ve biri çarpışdı bilerek kalkmadılar Podolski korkudan hemen bizim kalecciye kadar attı topu. Afferim Gs afferim Bjk li Mete bu gğün de günü kurtardınız ama Anadolu takımı oldugunuz artık bir gerçekdir siz ne düşünüyorsunuz.


0|0
0|17

En İyi Erkek Görüşü

  • 0|2
    0|0
    • Baroni size diyor ama biliyorsun dimi.

    • Hepsini Göster
    • @come_here Ok eyv.

    • eyvallah kardeşim:)
      canını sıkma, futbol bu
      seni sinirlendirmeye çalışanlara da cevap verme, ne günaha gireceksin boşuna
      biz 7-8 yıldır şampiyon olamıyorduk mesela, 24 yaşımdayım bu 3. gördüğüm şampiyonluk
      sıkıntı yapma yani, her 2 sene de bir ya gs ya fb şampiyon oluyor zaten
      ama bundan sonra umarım bjk de katılır bu kervana

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 16

  • O takıma 3 atamıyorsa Fenerbahçe anadolu takımı bile değildir. Anadolu takımları gsye 3-4 attı bu sezon.

    0|1
    0|0
  • Kupayı hakeden kazandı anadolu takımı yine anadolu yakasına eli boş dönecek :)

    0|0
    0|0
  • 5 finaldir acımıyoruz ne anadolu takımı 3. yıldızlı 😂 Aziz başkaninla git ağla bakalim bursadan gol haberi geldi mi diyede sor.

    0|1
    0|0
    • İlk defa bizden önce takdınız diyemi bu artistlik 2. yıldızı tam 9 yıl sonra takdınız bizden biliyorsun dimi.

    • Hepsini Göster
    • Bu gerçek hesap.

    • Yav he bin tane hesap açıyorsun. Artık spor bolumunun az cok analizini yaptim. Sabit hesapla dur. Fazla uzatmaya değmez aslinda 1 saat sonra iptal ediyorsun hesabini. Ayni bu hesabinda olduğu gibi:)

  • La o degilde en niye Gs ile olan kupa final maçlarına çıkıyor boşa masraf 😂😂 zaten hicbirzaman Gs ile. oynadığı finalden kupa alamayacak 😂😂 çıldırıyorum #FenerAglama

    0|0
    0|0
  • Len anadolu takımlarının b*kunu yiyin siz küçümsediğin takımlar fb gs bjk gibi hakemlerle şikeyle emek hırsızlığı yapmıyo en azından

    0|0
    0|0
  • hakemler fenevden yanaydı zaten. fenevli futbolcuların başarısızlıkları bu, kimsenin değil. başkasına çamur atmadan önce kendi çamurunda yuvarlanıp aynaya bakacaksın...

    0|0
    0|0
    • Ben bakıyorum zaten sen rahat ol. Naniyi çekdi Selçuk faul bile veremedi korkudan.

  • Dostum dünyanın heryerinde Takımlar önde oldukları maçlarda zamanı geçirmeye oynar bunu Fenerbahçe de barçada real de yapmıştır Yazık vallahi yazık Galatasarayı bu kadar çekememezlik olurmu ya

    0|0
    0|0
  • Hahahajajshf ağlamaya devam et 😂😂😂

    0|1
    0|0
  • Evlat sahanizda kupa kaldirdik ona da isik kapatarak karsilik verdiniz. Yine uzduk siz ve tupcuyu

    0|0
    0|0
  • La bir yürü git bir iş yapmadınız 90 dk kaç pozisyona girdi fener ezildiniz kabul et

    0|0
    0|0
    • Direkden dönen top yetmez mi ya da Musleranın zorla çıkardığı pozisyon.

    • Hepsini Göster
    • Geçen yıl 3 kupa alan takım ligde neden 6. oldu kaç adam sattınızda bu duruma geldiniz Melo iile mi sadece.

    • Ben sana birşey sordum neden cvp veremedin yoksa geçen yıl şike mi yaprtınızç.

  • Ağlama fwneeert

    0|0
    0|0
  • Futbol ve siyaset Türkiye'de insan değil Hayvan doğuruyor

    0|0
    0|0
  • Gs hep ezikti zaten

    0|0
    0|0
  • Ezikbahcenin 1 hafta sürecek anadolu takimi 6. Bitirdiler hakem onlardan yanaydi yerde yattilar vs.. kendilerini avundurma dramasi başlamıştır. Hayirli olsun 😂😂😂

    0|0
    0|0
  • Altıncı bitirdiler anadolu takımı iste

    0|0
    0|0
Yükleniyor...