Böyle yapması normal mi ?

nişanlım daha önce defalarca para istedi...ve ben her seferinde verdim...ancak son istediğinde veremedim..param yoktu...fakat olunca verecem dedim..geçen cuma günü birinden alacağım vardı...cuma günü para gelecek o gün verecem dedim...ancak para gelmedi...yalancı durumuna düştüm...nişanlımda buna çok kızdı..beni kırdın bana yalan söyledin dedi...bende onun böyle davranmasına içerledim...halbuki kendi borçlarım vardı ihtiyacım vardı ama ben buna rağmen gelecek parayı ona verecektim...yani kendimi değil onu düşünüyordum...bu yüzden cumartesi günü ne ben ne o aramadık mesaj atmadık...o bana ben ona küsmüştük...

bugün mesaj attım...beni kırdın üzdün dedim...o da aynısını bana dedi..ve bu iş bitti ayrılıyorum senden dedi...suçum ne dedim ? cevap vermiyor...ne dediysem cevap yazmıyor...

deli olacam yaaa...bunu hak etmedim ben...onu kendimden üstün tuttum ama karşılığı bu olmamalıydı...bunu hak etmedim...

daha geçen hafta bana oğlunun ayakkabısının yırtıldığını söyleyince yüreğim parçalandı ve 100 lira verdim ayakkabı al dedim...daha önce de çeşitli ihtiyaçlarını karşıladım...ne istediyse verdim ne dediyse yaptım...

nişan yüzüğü olarak tektaş aldım...doğum günü olmadığı halde sırf ihtiyacı var diye ip4s aldım...ama onuda benden habersiz borcuna karşılık sattı...

istanbula anneme gidecem param yok dedi çıkardım 300 lira verdim

sonra aradı kuzenin düğünü var gelemiyom kalmam lazım param bitti para gönder dedi 400 lira gönderdim

geldi evi taşıyacam 300 lira kamyon parası dedi verdim

650 lira borcum var dedi çıkardım verdim

harçlığım yok dedi...250 lira verdim

bunların hesabını yapmıyom...ama ben ona herşeyimi verdim...istese canınıda verirdim...

sizce suç bende mi ? bunu hak edecek ne yaptım ? karşılığı bu mu olmalıydı ?

Güncellemeler:
üzülüyorum...canım yanıyor...para da değilim...allah biliyor...cebimde yokken gittim karttan çektim verdim...çünkü borçlu olmak çok zor...birinden para istemek daha da zor...o yüzden parayı dert etmiyom...ama varken verdim...iyi insan oldum...kahramanı oldum...yokken kötü insan oldum..yalancı oldum...zoruma giden bu...bana yalancı demesine kırıldım...

bir insana vazgeçilmez olduğunu hissettirdiğin zaman ilk vazgeçeceği kişi nedense sen oluyorsun...bunu 2 kez yaşadım...
artık türk kadınlarından nefret eder oldum yaaa...

ya bir çıkar peşindeler ya da kendi egolarını tatmin etme düşüncesindeler...

0|0
12|10

En İyi Kız Görüşü

  • hiç normal değil

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • ohaaa dedim okurken böyle yapmasi bence hic normal degil.

    senden ayrildigi iyi olmus sevinmelisin bence buna

    cünkü belli ki sadece paran icin seninle birlikteymis

    bosverip takmamalisin baslarda biraz üzülürsün belki ama sonradan sende anlarsin ne mal oldugunu onun.

    0|1
    0|0
  • kusura bakma ama kızın herşeyi para olmuş ve belli ki insan halinden anlamayan biri beklemenı tavsıye ederim biraz bekle paraya ıhtıyacı olunca geri gelir resmen seni sömürmüş böyle birini sevdigine ınanmak bıle zor ALLAH yardmcın olsun.

    0|1
    0|0
  • oha arkana bakmadan kac o kizdan allahtan evlenmeden görmüssün kizin gercek yüzünü.

    2|0
    0|0
  • kesnlkle haklsnz sızı tanıması lazmdı kac kere ıstedgnde vermıssınız sonucta o hatalı

    0|0
    0|0
  • seni paran için seviyormuş belliki. yol ver gitsin

    0|1
    0|0
  • genelleme yapma,!

    0|0
    0|0
    • hayatımda 4 kadın oldu...ama hepsi aynı çıktı...nedense...


      kötülermi bana denk geldi ?


      çok bir şey istemedim...sadece beni üzme dedim...

    • kötüleri denk gelmis ;)

  • yuh ya kazınck kaz gbı goruyor resnb eneyai olrk gormus senı

    0|0
    0|0
  • herkes aynı değildir emin ol bende senın gıbıydım sevgılım benden de aldı para ama cok degıl sonuc ne aldı braktı gttı yanı her kız aynı degıl bunun erkeklerı de aynı

    0|0
    0|0
    • BİR BAYANDAN PARA ALMAK YADA İSTEMEK...REZİL BİR DURUM...O NASIL BİR ERKEK YAAAA...

    • Hepsini Göster
    • iyide mesele para değil ki...ben parayı dert etmiyorum...sadece varken iyide yokken neden kötü oluyorum...anlayış göstermek bu kadar mı zor ? anlamak bu kadar mı zor ?

    • mesele senin için para değil ama onun için para anlayabildin mi

  • genellem yapma burda seni hakli horen bir suru turk kadini var dikkat edersen buna bende dahil turk erkeklerinin de bazilari bunun aynisini yabanci kadinlara yapiyorlar ama biz turk erkekleri diye genlleme yapiyor muyuz.?

    0|0
    0|0
  • olanları göremeyecek kadar kör etmiş gözünü ama artık farkına varmalısın onun amacı senin sevgini kazanmak değil paranı yemek..bırak gitsin düşme sakın peşine zaten o tıpış tıpış gelecek..ama onu hayatına sokarsan daha çok canın yanar gibi görünüyor.

    0|1
    0|0
  • seni cok iyi anliyoum seni kullanmaya calisiyor ayrilicam dediyse tamam de bitir.eger niyeti ceddiyse ayrilin bos ver ama pisman olur da ayrilmaktan vaz gecerse de iplari biraz elinde tut dupe duz seni kullaniyor sende hala benden ayrilicak ne yapmam lazim diyorsun.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • Kardeşim sen saf mısın kız senin paranı yiyor sende buna göz yumuyorsun . Aklını başına al . Kimseye acıma bırak yırtılırsa yırtılsın . Ha şunu söyleyim o çocuğun ayakkabısının yırtıldığına inanıyor musun sen kim bilir aldığı parayı nasıl iştahla yedi . Aklını kullan kendini kullandırtma . Bırak gitsin ondan sana 1 gram hayır gelmez . Evlenseniz bile mutlu sağlıklı bir evlilik olmaz gözü dışarda olur . Elini avucunu yer . Kimseye 1 kuruş para verme akıllı ol .

    1|0
    0|0
  • bu adamın borcu var mıbu adam nasıl kazanıyor bu parayı bunları düşünen yok tabikii.

    1|0
    0|0
  • Bence çabuk kurtulmuşsun bile sayılır desek yeridir. Abi kusura bakma ama yolmuş seni bu abla. İnsan para ister belki ama o kadar da değil o ne herşey için senden para istiyormuş ben sana söyleyeyim sen bu kadınla evlensen zaten 3 ay sonra kredi kartların fena halde patlarmış. Bence çok doğru bir şey olmuş sen istemesende ayrılmışsınız. Emin ol iyi ki ayrılmış benden diyeceksin yakın zaman içerisinde.

    0|1
    0|0
  • Haklısın. Bi kıza asla vazgeçilmez olduğunu hissettirmeyeceksin. Hissettirdiğin an "zaten bu benden ayrılamaz." diyip kullanacaktır seni. Kullanamadığı zaman da ayrılır.

    0|1
    0|0
  • oha be reis. kadın resmen yoluyor seni.

    2|0
    0|0
  • oha kardeşim uzak dur sen. yaa dışarda eglencede paran olmadıgı bır an ols ya da arkadaşlarının yanında sana çıkışsa rezıl olursun resmen.

    0|0
    0|0
  • Yolmus yolmus baska kazlar bulmus afedersin ama olayin ozeti bu

    1|0
    0|0
  • Hâlâ anlamadın mı senin paran için yanında diye? Seni kullanıyor resmen. Bi de oğlu mu var?

    1|0
    0|0
  • Yapacak birşey yok birader bir yerden bulmalısın bütün erkekler aynı şeyi yaşoyorlar.

    0|0
    1|1
  • Nişanlınız yanlış anlamadıysam dul ve çocuklu? Yine yanlış anlamadıysam sizi değil, sizin ona yaptığınız maddi yardımlara ihtiyaç duyuyor. Ve yine yanlış anlamadıysam siz tüm bunlara rağmen hala bir cevap arayışındasınız? Bana soracak olursanız, evlenmemekle belki de hayatınızdaki en büyük iyiliği kendinize yapmış olursunuz.

    3|0
    0|0
Yükleniyor...