Bana bir akıl verin n'olur...

hoşlandığım kişinin elektrikçi dükkanı var... bikaç kere bşy almak ve bşyler yaptırmak için dükkanına gittim. ama benden hiç para almadı... ben de onun için bişeyler yapmak istiyorum. sizce onun hoşuna gidecek, çok da abartı olmayacak ne yapabilirim? normalde de konuştuğum birisi.. ama bana bakışları da bir farklı.. ondan da bana bşy var mı bilmiyorum.. bu davranışlarının, bakışlarının sebebi ne olabilir?


0|0
3|7

En İyi Erkek Görüşü

  • bir kek veya bir pasta yap götür. teşekkür mahiyetinde. zaten eşşek değildir hemen bir çay söyler. oturur birlikte yersiniz. sohpet edersiniz :)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • Yeni bir aşk mı doğuyor yoksam...

    0|0
    0|0
  • Senden elektrik aldım de,daha ne olabilir :*

    0|0
    0|0
  • kek pasta börek gibi bişey yapıp götürebilirsin şimdilik ona verebileceğin daha güzel bir hediye olamaz

    0|0
    0|0
  • Elektirik alamıyosa trafo götür.

    0|0
    0|0
  • valla senden hoşlanıyorsa muhakkat ataga gececektir sen bişy alma

    0|0
    0|0
  • dükkanı için bir süs eşyası al bence, senden hoşlandığı konusunda da emin olabilirsin..

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Pasta börek falan götür sen de.ama pastaneden alma,kendin yap götür işte.erkeyin kalbine giden yol kadının marifetli parmaklarından geçiyo :)

    0|0
    0|0
  • pasta yapıp dukkanına goturebılırsın :)

    0|0
    0|0
  • abajur al

    0|0
    0|0
Yükleniyor...