Hadi itiraf edin maç izlerken çok küfür eder misiniz?

hadi itiraf edin maç izlerken çok küfür edermisiniz?

ben cok ederım :DD


0|0
11|23

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 22

  • etmemeye çalışırım

    0|0
    0|0
  • kızlara küfür hiç yakışmıyor ya:) çok itici geliyor. ben küfretmem de arasıra eşoleşek dediğim oluyo :)

    0|0
    0|0
  • bursa eufaya gitcekti 1 dk içinde bir gol yediler santra yaptılar geri pas attılar bir baktım gol oldu o ara babamın yanında bursaya ana avrad sövmüştüm

    0|0
    0|0
  • yoook etmemki

    0|0
    0|0
  • ederim tutamıyorum agızımdan cıkıveriyor.

    0|0
    0|0
  • Gırla ederim hemde.

    0|0
    0|0
  • Evet ederim statta çok kötü oluyorum özellikle :)

    0|0
    0|0
  • evet ediliyor her çeşiti var :D

    0|0
    0|0
  • evet itiraf ediyorum maç izlerken küfür eden o adam bendim :DDDD o nasıl soru yaaa. sen şöyle sorsana soruyu mac esnasında küfür etmeden durabilen var mıdiye

    0|0
    0|0
  • offfffffffffffffffffffffff sen diyosun yaa benim işim sadece maç izlerken değil sinirlenince özellikle :)

    0|0
    0|0
  • Evet, fazlasıyla..

    0|0
    0|0
  • kızlar küfür etmesin tuvalete gitmesin nefes almasın kokmasın

    0|0
    0|0
  • Maçta izlemem küfürde etmem

    0|0
    0|0
  • Stadyum dışında hiç etmem, gerçekten.Maçı çok sakin izlediğim söylenemez ama küfür de etmem.

    0|0
    0|0
  • Takır takır saydırırım.. Atak anında başlarım bitene kadar..

    0|0
    0|0
  • Terbiyesizzz :S

    0|0
    0|0
  • bu aralar hayır. ama başka bir çok şeyde ederim..

    0|0
    0|0
  • ederim. bari maç izlerken rahat olalım ya :)

    0|0
    0|0
  • Hayır, öyle bir huyum yok.

    Terbiyeli bir yetişkinim. :$

    0|0
    0|0
  • Hayır etmem ama araba kullanırken off fena :)

    0|0
    0|0
    • aynen araba kullanırken tutamam:D

  • Maç izlemeden de küfür ederim

    0|0
    0|0
  • Elimden geldiği kadar tutarım kendimi.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • pek sık izlememekle beraber, kendini yere atan futbolcuları gördükçe bütün bildiğin küfürleri sıralıyorum.

    0|0
    0|0
  • küfür etmem ama çok kızdığimda bağırır çağırırım:))

    0|0
    0|0
  • Küfür yakışmıyor falan ama bazen öyle durumlar oluyor ki ister istemez küfrü basıyorum :)

    0|0
    0|0
  • hemde çokkkkk suratından girer ayak tırnaklarından çıkarım :)

    0|0
    0|0
  • hemde hiç susmadan 90 dakika

    0|0
    0|0
  • Hayır etmem ama bağırırım.

    0|0
    0|0
  • maç izlemiyom ki kufur edeyim. kufur sevmem ki etmek için maç izleyim o.O

    0|0
    0|0
  • Hayır küfür etmem ama itiraf ediyim Real maçında biraz argo kelimeler kullandm Balım... :)

    0|0
    0|0
  • ben transa geçiyorum yanımda bir şey olsa haberim olmaz

    0|0
    0|0
  • Ayyy küfür nedir bilmem .s .s

    0|0
    0|0
  • küfürden nefret ederim.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...