Özlüyorum güzel bir insanı..

Ben bu insanı çok özlüyorum, umarım hayırlısı ile tekrardan karşıma çıkar, allah yolumuzu birleştirir diyorum hayırlısı ise.. sizin özlediğiniz var mı? Aklınıza gelince arıyormusunuz? İyi aydır konuşmadık, en son telefonda, yaklaşık 6 aydır da görmedim kendisini ve evet aklımda, çünkü güzel bir insan...


0|0
7|17

En İyi Erkek Görüşü

  • Ya yorumlarına baktım şöyle dikkatli inceledim benim yorumlarımı denk gelmişsen burada ne yazmışsan ben başka bir soruda aynısını yazmışım,

    1) seçimleri biz yapmamız, bununla ilgili bir makalem de var yani aile hariç hayattaki mutlulukları, sevinçleri, hüzünleri hep biz seçeriz, mutsuz olduğumuz işi her şeyi biz seçeriz, bu yüzden hayata hep olumlu bakarım çünkü her şey benim eserimdir

    2) Allah hiç bir kuluna taşıyamacağı bir yük yüklemez yani sen demek bunlarında altından kalkacaksın benim her sıkıntımda bu söz aklıma gelir.

    3) Allah kelimesini hemen hemen her cümlende kullanmam

    4) Bende böyle bir soru sorsaydım emin ol benimde sorumun başlığı öyle olurdu tek kelime ile beni çok iyi anlatıyorsun yaptığın yorumlar ile

    1|0
    0|0
    • Cok tesekkür ederim, hem yorumun, hemde ilgilenmen icin

    • Hepsini Göster
    • Düsünclerim ile hemfikir olman ayriyetten güzel analiz ettigin icin mutlu etti beni, sag ol umarim (sende) özledigin insana kavusursun

    • Ben asıl senin güzel temennilerin için Allah razı olsun senden,

      Bana çok uzak biliyorum yakın olmasına rağmen; yalnızlıktan kırılan sessizlik Kimsenin haberi yok varlığından bir tek sensin içimde yaşayan o serin rüzg�rlar da hırçın denizlerde Heyecanımı nasıl dile getireceğim bilmiyorum ama an gelir bulutlar yıkılır o eski heyecanlar ölür susar muhabbetler kollarımda uyur, Eski ezan seslerinde aradım şeametini varlığının ıssız yoksulluğunda Yokluk kimi zaman varlık demektir başucunda göreme

Erkekler Ne Diyor 16

  • Baskası cıkar merak etme karsına

    1|0
    0|0
  • güzel,anlaşabildiğin insanı özlemek güzeldir.ne mutlu ki onlarla tanıştık..

    1|0
    0|0
    • Sag ol, ne mutlu ki evet.. bugün onun sesini bayadir duymadigim icin cok özledigimi fark ettim..

    • Hepsini Göster
    • herkes mutlu olsun

    • Amiiiiiin :)

  • Ben de özlüyorum o güzel insanlardan birini. Mavi gözlerini, sarı saçlarını, elimi tutuşunu, gülümsemesini yani kısacası herşeyini. Şaka niyetine attığı sert tokatları bile. Terkedileli 5 ay oldu. O gitti başkasını buldu. Hala içimdeki özlem dinmedi bir türlü. Sonra pişman oldu fakat iş işten geçti. Aramamak için o kadar zor tutuyorum ki kendimi. Her gün onun yokluğunda kendimi amaçsız ve boşluktaymışım gibi hissediyorum. Eğer bir dilek hakkım olsaydı hiç doğmamış olmayı dilerdim.

    1|1
    0|0
    • Allah tasiyabildigmz kadar yük verir, senin icin herseyin hayirlisi ve daha iyisi olmasini dilerim

    • Hepsini Göster
    • dönsede bir işe yaramıyor. bardak bir kere kırıldı mı nafile. bugun psikologa gittim. vazgeç dedi. vazgeçmedim gittim görüştüm eve geldim aramadı bile. uzmanlar bu işi biliyor.

    • sonra ben kubarı çekmeyeyim de kim çeksin.

  • benden ayrılan kız arkdasım acaba o dabenim gibi özlüyormudur sorusunu sürekli soruyorum kendime 3 senelik bir ilişki bitti.

    1|0
    0|0
  • Zaten değilmidir insan ilk kimde mutlu olduysa kafası hep o yöndedir

    1|0
    0|0
  • Neden be güzelim sende bu kadar güzel bir iz bırakıp adamca ayrılan adamı neden bıraktın...

    1|0
    0|0
    • Hayattaki olumsuzluklar malesef o görüsmeyi kesti, aksam ilk defa aradim bir kere ama acmadi bundan sonra adim atmam sanirim..

    • Hepsini Göster
    • eyw iyi geceler..!

    • Allah rahatlik versin

  • babamı amcamı halamı ananemi dayımı dedemi babanemi özlüyorum :(((( hepsi güzel insanlardı :((

    1|0
    0|0
  • çok iyi düşünüyorsun Allah inşallah nasip eder umarım.

    1|0
    0|0
    • Cok tesekkürler amin sevenler ayrilmasin

  • seviyosan konuş bence

    1|0
    0|0
    • Sagol acmadi ama acsaydi konusurdum zaten..

  • arasana onu konuşsana

    1|0
    0|0
  • Var özlüyorum ama arayamıyorum kızıyor istemiyor

    1|0
    0|0
  • aklımıza geliyo ama arayamıyoruz giden gidiyo el sallıoz arkasından..

    1|0
    0|0
  • Neden bitti niye bitti araya ayrılık girdi

    1|0
    0|0
    • yorum yapmak için Soru sormuştum neden bitti dedim?

    • Hepsini Göster
    • Ona kısa güzel bir mesaj at özür dile harcamayın cagrıyla falan olmaz eğer olmuyorsa bu yüzden olmasın keşke deme iyiki de

    • Tesekkür ederim, ama dedigim gibi cevap yok..gizlemeyi artik yapamiyorum kusura bakma ilk karar buydu simdi degisim kabullenmiyor kizlarsrouryor sayfasinin soru baslignda ne garip hayattada ilk secimini yaparsin iste sonradan degistirmende mümkün degil..

  • Özlediğim insan öldü benim. Özlediğim insan hayallerde kaldığı için, özlemek bir şey ifade etmiyor artık, bedeni farklı ruhu farklı birisi oldu.

    0|0
    1|0
  • hayır yok

    0|0
    0|0
  • Neden kaybettin o insanı

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Hayırlısı ne ise o olsun.. Belki de unutman daha hayırlıdır boşuna kendini üzme akışına bırak

    1|1
    0|0
    • Tesekkür ederim, saglicakla kal..

  • Ozluyorum, elimden bir sey gelmedikce kendimi b*k gibi hissediyorum.

    2|1
    0|0
  • Aşıkmı desem sana:) İnsan insanı özler tabi, benimki genelde çok uzağımda değil umarım sende yakın zamanda kavuşursun sevdiğine:)

    1|0
    0|0
  • yok

    0|1
    1|0
  • özlemek ne demek ölüyorum özlemimden :( mesaj atıyorum çok özledim diye cevap yok.. ölüyorum farkında değillllll.. pişmanım ya :((

    0|0
    0|0
    • Yapmadiklarin var ise onlar icin olunur, ama cabalamissin, bunun icin pisman olma, allah yolunu acik etsin arkadasim

    • çok teşekkr edrim.. hepimizin yolu açık olsun..

  • olmasını isterdim öyle bir insanın ama öyle olduğunu sandıklarımdan sadece pişmanlık ve nefret kaldı

    0|1
    0|0
    • Kötülükleri degil güzel anilarin kalmasi gerek beynde, tersi olur ise nefret kalir zaten, ben olaylara farkli yaklasiyorum, sonuc itibari ile hayatimiza girmelerine BIZ müsade verdik ve muhakkak o insanlarinda iyi yönleri, anilari vardir..

    • var ama asıl yüzleri ortaya çıkıcında sadece pişmanlığım kaldı paylaşılan anıların gerçek duygularla olmadığını bilip o an hissettiğim gibi hissedemem.

  • güzel bir insan ne demek...yani neyini özledin merak ettim...iyi birisimi demek istedin.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...