Ne yaparsam yapayım belim incelmiyor?

10 aydır pilates ip atlama kardiyo zumba vs yapmadigim şey kalmadi ( tabi diyetle beraber) yinede göbek erimiyor ne yapmaliyim?


0|0
2|12

En İyi Erkek Görüşü

  • Demek ki daha fazla kasman gerekiyor :D biraz daha kaloriyi dusurmeye calis. yalniz bir programa ihtiyacin var. planli olarak uygulayacagin

    1|0
    0|0
    • 161 boyunda 53 kiloyum ne onerirsin yardım et lütfen

    • Hepsini Göster
    • Goguslerinde diklesir. yanlis anlama lutfen.
      Ben sporcuyum. faydalarini hayatimin her kosesinde yasiyorum. o yuzden seni bilincli spora davet ediyorum

    • Teşekkürler

En İyi Kız Görüşü

  • Pilates zayiflatmaz. agirlik calis. hiit krdiyo falan yap. yag seker ekmek kismazsan tabi sporun bir faydasi olmaz

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • Düşük protein alımı, yetersiz kardiyo, hatalı beslenme zamanları, eksik ağırlık antrenmanları. Bu 4 ünü telafi et ve hayalinde ki vücut olsun, söylemesi kolay yapması irade ve azim ister ;) yani g. t ister. :)

    0|0
    0|0
  • Devam et pes etme

    0|0
    0|0
  • Boşver inceltme

    0|0
    0|0
  • kendini zorlama, kas yaparsın hiç incelmez

    0|0
    0|0
  • Beslenmene dikkat etmiyirsun

    0|0
    0|0
  • Ben derim ki bırakma tam yorulma noktandan sonra durma devam et yarım saat bir saat kadar daha devam et o zaman faydasını görürsün bence. Birde resim koysan daha iyi bir fikrimiz olurdu.

    0|0
    0|0
  • Kemik yapınla alakalı da olabilir

    0|0
    0|0
  • Seviş

    0|0
    0|0
  • göbek eritmek için karın çalışman lazım yağlı yemeklerden uzak dur. kola cips yeme.

    0|0
    0|0
  • Demek ki bel fıtıgısın

    0|0
    0|0
  • Bırak gitsin be

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Masallah gerçekten ben usenirdim. Genetik olma ihtimali vardir. Benim de bacaklar kalin ust bedene gore. Halalar falan oyle. Olmuyor yani anca kas olur o da incelme imkansiz. Genetik olabilir diye dusunuyorum. bir fikrim yok

    0|0
    0|0
Yükleniyor...