Futbol seven bir kızım, sizce erkeklerin hoşuna gidiyor mudur?

ben futbol oynuyorum ve çok seviyorum futbol hakkında herseyi biliyorum sevgilimde futbolcu hoşuna gidiyor mudur mesala bana pozisyon anlatrken felan hiç zorlanmaz ve oturup maç izleyebiliyoruz


0|0
10|10

En İyi Kız Görüşü

  • ahahaha :)))))))))))))) sen bilmyorsun sevgilin bilmyor burdk vatndaşlar nerden bilsin sırf iltfat almak için ne gerek var byle sorulra

    1|0
    0|0
    • ya basitlik yapmayın yaa

    • Hepsini Göster
    • sevgilnn annesi futbol oynayn kızı istermi

    • sadece hobi bu

Erkekler Ne Diyor 10

  • Süpersin:)

    0|0
    0|0
  • Keşke benim sevgilimde futbolu sevse.

    0|0
    0|0
  • iyi de futbolu erkeklerle oynuyosundur sen, başka kimle olacağdı... yani... kötü bişey...

    0|0
    0|0
  • vayy bee ulan ne şanslı çocukmuş. Bize de nasip et Allahım :)) :))

    0|1
    0|0
  • gitmezmi maça beraber gidersiniz ne güzel :)

    0|0
    0|0
  • pozisyon zenginliği olan bir ilişki :ı

    0|0
    0|0
  • tartıştığınız pozisyon var mı:D:D

    0|0
    0|0
  • senın gıbı bırınıde bana bulsana

    0|0
    0|0
  • Süpersin:)

    0|0
    0|0
  • haftada 3 gün halı saha maçı yapan biri olarak istemezdim. heryer apışarası kokuyo zaten böğkhh..

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • vallahi futboldan nefret ederim sevgilim de tam tersii sever futbolu.. maç çıktığında arkamı döner yatarım ya da başka şeylerle uğraşırım ... acaba o da istermiydi ki şu kız azıcık futboldan anlasa ne olur berber heyecanla izlerdik ama olmayınca olmuyor :):)

    0|0
    0|0
  • valla ben de futbolu çok seven bir insanım ,ilgim var futbola. ama erkekler benim dikkat çekmek için futbolla ilgilendiğimi düşünüyorlar.hani erkekler futbol seven kızlardan hoşlanır onun için futbolla ilgilendiğimi falan düşünüyorlar.onun için futbolla ilgilendiimi gizliyorum ben .

    0|0
    0|0
  • Emin ol çok hosuna gidiyordur. Şahsen bende öyleyim.

    0|0
    0|0
  • Aynı ben. ehe :P

    1|2
    0|0
  • Futbolla ilgilenmeme rağmen pozisyonlarda üstüme yoktur. Tövbe yaa :D.

    1|0
    0|0
  • ofsayt ne kı :)

    0|0
    0|0
  • maç izleyip ne yapacaksınız sevişin

    0|0
    0|0
  • gidiyordur ne de olsa ortak yön

    0|0
    0|0
  • gidiyordur bence.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...