Dun telefonu suratıma kapattı

gayet guzel konusuyoduk bı anda tartısmaya basladık bna sen cok degıstın eskısı gbı degılsın bnı takmıyosun bıldıgını yapıyosun bnı sevmıyosun bnden sogudun gbı laflar ettı acıklamasını yaptım snra benm ıkı tane abı dedıgım kısı var onlarda bna kardesım der ve bunun onlarla gecmısı var bna konusmıycaksn dedı bnde konuscam dedım ne halın varsa gör dedı ve telefonu suratıma kapattı bnde gerı raadm telefon oyle kapatılmaz boyle kapatılır dedım kapattım dahada sess yook hata bende mıı :S


0|0
1|8

En İyi Erkek Görüşü

  • evet bence sende ama erkekler bunları kldıramz ilişkinin sonunu söyliyim siz 5 sene dahada devam edicek olsanız sonunda biticek bence hiç zorlama bırak gitsin.

    0|0
    0|0
    • oda konusuyo ama bna gelınce nıye boyle yapıyo bn agzımı acıpta bısey demıyorum onaa

    • Hepsini Göster
    • bırbırlerını zaten tanıyolar zaten o yuzden ıstemıyo

    • ozaman ococugun bildigi bişeler de va rve fazlasıyla haklı istememkte onunsevmediginin yanında senin ne işin var ayrıca k.bakma ama bence o cocugu hiç arma konusmayın konusursada soguk davran ve ayrıl cünki üzülcek.

Erkekler Ne Diyor 7

  • Evet hata sende. Konuşma diyosa var bir bildiği öz ağabeyin değil bir şey değil konuşma yani ne işin var konuşuyosun çocuk haklı ..

    0|0
    0|0
  • sende bugun kapa

    0|0
    0|0
  • biten aşkın arkasından konuşulmaz

    0|0
    0|0
  • senın anlatımın mı karısık hayatın mı karısık yoksa panık mı oldun anlamadım

    0|0
    0|0
  • hata onda gizli:D

    0|0
    0|0
  • kimin sana kardeşim senin kime abim dediğin önemli değil, bunun örneklerini çok gördüm ben, abi kardeş takılıp evlenen tipler de oldu etrafımda. Savunma bence biz abi kardeş diyoruz birbirimize diye. Çocuğun da seni geri aramaması seni umursamaması anlamına geliyor, sen inadından yüzüne telefon kapatıp rahatlamışsın kendince ama bu ona 1 nebze olsun dokunmamış.

    0|0
    0|0
  • siz karı milleti hep aynısınız yakınlı kgostermıyon cocuga ondan sora senı sevıyom zıttır.biz deli davan olalım karıda tık yok

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • saçmalamış , bide teli yüzüne kapamış..

    0|0
    0|0
    • evet sacma ya oda konusuyo bısey dmeıyorum ben o nıye karısıyo abı dıyorum sonucta ben onlara baya sacmalaıkk

Yükleniyor...