KS'de soruların rastlantısal seri içerisinde ortaya çıkan anlam karmaşaları....

KS'de soruların rastlantısal seri içerisinde ortaya çıkan anlamların farkında mısınız? Ya da hiç denk geldiniz mi?

Örnek burdan: link

Evet daha önce denk geldiğiniz ilginç komik veya absürd ya da trajik rastlantısısal anlamlar nelerdir?

Güncellemeler:
Bir tane daha buldum biraz önceki kadar iyi değil ama : link ;))
Evet ilginç bir tane daha denk geldi ...Ayrılanlar: link
Bir tane daha buldum sanki ;)) link

0|1
2713

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 26

  • Kaldırmışlar ama belki bulursam link atarım.Sizce porselen diş mi yaptırmalıyım altın dişmi bayağı gülmüştüm bu aroya bide topuklunun altına sakız yapışmaması için ne yapılır vardı ben un serp yapışmaz demiştim onuda imla hatasından mı ne bayağı şikayet eden olmuş kaldırmışlar snrm ama arapça ibranice karışık yazmış:D

    0|0
    0|0
  • Çağrışım yapıyor sorular..

    Ayna nöronlar sorunları yüzeye çıkarıyor olabilir. Etkileşimli bilinç olabilir ki oluyor zaten

    0|1
    0|0
  • Anlamadım ben :((

    1|0
    0|1
  • hmmm ilginçç..

    0|0
    0|0
  • son güncellemen güzel olmuş

    0|0
    0|0
  • Konu çok iyiymiş; dikkatine bayıldım. İlki hakikaten güzel ama ben hiç bakmamıştım :/

    0|0
    0|0
  • Hiç dikkat etmedim güzelmiş.

    0|0
    0|0
  • tesadüf işte...

    0|0
    0|0
  • Ismi silmişin iyi yapmışin ama yinede onların sorunu ise üzüle bilirler, dalga geçiliyor diye. Herkezin derdi kendine büyük gelir.

    0|0
    0|0
  • daha kac kez guncelleyeceksin?

    0|0
    0|0
  • bunlarin hepsi illuminati. :))

    0|0
    0|0
  • Hiç dikkat etmemiştim:)

    0|0
    0|0
  • kimin oldüğünü anlamadım

    0|0
    0|0
  • anlamadım ben :S

    0|0
    0|0
  • haha güzelmiş :D

    0|0
    0|0
  • anlamadım

    0|0
    0|0
  • wavv seytan ayrintida diyorsun yani cok dikkatlisin ben pek raslamadim dikkatimi cekmedi

    0|0
    0|0
  • bi kaç kere denk gelmişti gülmüştüm ama keşke ekranı yakalasaydım , bundan sonra yakalayayım :D

    0|0
    0|0
  • Anlamadim kim ölmüş :p

    0|1
    0|0
  • dikkat etmemiştim hiç ama o linkte ki profil resminin gözünü de kapatman çok iyi olmuş :D

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    6

Erkekler Ne Diyor 13

  • İlk güncellemede adamın gözüne de şerit çekmen bomba dkslfkld

    1|1
    0|0
  • valla bravo nelere dikkat ediyorsunuz yakında millet KS ile sınavlara da hazırlanır :)

    ama güzel yakalamışsın

    1|1
    0|0
  • benimde karsıma cok cıkmıstı ama hıc capsını alamadım

    0|0
    0|0
  • Hiç bişey anlaşılmadı dostum. ne yaptığını bir tek sen biliyorsun sanırım.

    1|1
    0|0
  • :D :D :D :D

    güzel olmuş ister misin aynı olayı anlatmış olsunlar gerçekten bir de bir birilerine tavsiyede bulunurlarsa dadından yenmez gari :D :D

    0|0
    0|0
  • Yok, rastlamadim ya da dikkat etmedim.

    0|0
    0|0
  • bende 2 3 kere rastladım en az, bilseydim resim alırdım

    0|0
    0|0
  • Amerikanın oyunu bunlar hocam.

    0|1
    0|0
  • ilk link cuk oturmuş ilginç :D

    0|0
    0|0
  • Bu gizlilerin sorduklarını aynı kişilerin sorduğunu düşünüyorum bazen:))

    0|0
    0|0
  • Dikkat etmiyorum. Cevap verip geçiyorum.

    0|0
    0|0
  • tekrar edilen sorular kaldırılmalı

    0|0
    0|0
  • Sevgilim kız olmasına rağmen kaba biri kıro lanlı lunlu konuşuyor qwe :)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...