Bjk'nin Gs'ye attığı golden önce oyun durmalı miydi?

Bence hakem başka birinin girdiğini farkettiğinde durdurmalıydı.


0|0
4|7

En İyi Kız Görüşü

  • topa pozisyona müdahale yok. durdurmak zorunda değildir. hata yok. 1-0

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Bu işin bencesi yok , kural neyse o
    Az önce trt stadyumda açıklama yapıldı , fifa kuralları ortada , pozisyonun aktif olarak olduğu yerde olmadığı ve son anda fark edildiği için gol nizami denildi

    0|1
    0|0
    • Ama oğuzhan'in topu atmasindan önce fark edilmiş fakat hakem oyunu durdurmamış o anda durdurmalıydı hakem devam etmiş. Yoksa bencede goldü.

      Bencesi filan vardır. Kurallar farklı şekillerde yorumlanabilir. Somut olaydada kuralın yorumlanmasi farklı olabiliyor.

    • Hepsini Göster
    • Ne yazacam :) burda tartışıyoruz sadece yazan olursa olur zaten banane.

      Ben kuralı gordum ama diğer kurallarla birlikte değerlendirmek gerekir.

      Oğuzhanin ayagindayken topu cenke atmadan hakem uyarılmış ve cenke atılmadan durdurabildi. Zaten cenke atıldıktan sonra oyunu durdursaydi ben de yanlış derdim ama o anda durdurması gerekirdi. Çünkü cezahasi dışındaydı top.

      Tabi ne anlatırsak anlatalım yine kural açık ve net diyeceksin o yüzden bosver :)

      Ama bjk haketti tebrik ederim.

    • Teşekkürler ;)

Kızlar Ne Diyor 3

  • kurallara göre durdurulmaması, golün verilmesi gerekiyormuş, karar doğruymuş yani.

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
  • Kural açık ve net hayır

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • Oldu o zaman kontra atak yapıp kaleciyle karşı karşıya kaldıklarında bizde sahaya atlayalım? Gol geçersiz sayılsın güzel fikir :D

    0|0
    0|0
  • Kuralı anlatyım size bakın. Sahaya 1 kişi girerse eğer pozisyon 18 deyse yani. Pozisyon thlike geçene kdar devam eder. Bak 1 kişi ve 18 de var. Ama sahaya 5 kişi girmiş top 18 de değil emin ol top atak pozisyonunda ata olmamış daha ve sahada 5 kişi var orda Marcelo bıçaklansa oyun devam edermi 18 de olsa bile durması lazım.
    Rıdvan Dilmen: "Top ceza sahası dışındayken Mete Kalkavan'a taraftarın sahaya girdiği söylenmişse, hakem %100 hata yapmış demektir."

    0|0
    0|0
    • Evet işte top cezasahasi dışındayken uyarı yapılmış çünkü hakem oğuzhan daha topu cenke atmadan sağ tarafına bakıyor o anda oyunu durdurması lazımdı ama devam etti.

    • Aynen bende bunu anlatıyorum ilk defa biri anlaı tebrik ederim 2 saattir uğraşıyorum bunu anlatömaya.

  • Gsliyim ama taraftarin maca bir mudalesi olmadigi icin gol gecerli sayiliyor

    0|2
    0|0
    • Bencede mudahalesi yok ama oguzhanin ayağından top çıkmadan farkettiği için bence durdurması gerekirdi oyunu.

    • Orayi farkettim bende ama kurallar geregi dogru diyorlar bilmiyorum

  • Kural hakem oyunu durdurmalıdır ( Sahaya giren kişinin oyuna müdahalesi yoksa hemen değil) diyor.

    0|0
    0|0
  • fener şampiyon olmasında herşey müstehak adsadsda...

    0|0
    0|0
  • Fenerliler bir kerede ağlamasın toroğlu bile golde sorun yok dedi

    0|1
    0|0
Yükleniyor...