Bayanlar sorum size? Sabahlık Giyen varmı?

Arkadaşlar evli bekar farketmez yanıtlasın.Hafta sonu ya da tatilde sabah kalktınız (sevgiliniz / eşiniz / aşkınız yanınızda aynı yatakta uyudunuz) sabahlığımı giyeyim. öğlene kadar beyaz saten sabahlıkla yaparım kahvaltımı öyle dolaşırım evde diyen bunu hafta sonu sık sık yapan var mı?

Sabahlıklar evlenirken çeyize alınız ilk 3 ay giyilir sonra dolapta çürümeyi mi bekler:))


0|0
100

En İyi Kız Görüşü

  • :)) ben hic giymedim giymemde heralde

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 9

  • o kişiye göre değişir bekar olup giyende var

    0|0
    0|0
  • Saten değilde sabah kalktığımda üşüyorsam kalın sabahlığım var onu giyerim

    0|1
    0|0
  • Gercekten cekici duruyor mu ya? Bana o kadar cekici gelmiyordu. Oyleyse evlenirsem giyerim benimde evlenirsem hep evde bakimli dolascam gibi hayallerim var :) bence koca kendini salinca kadinda sıkılır salar gibi geliyor. Erkekler rahatina daha duskun sonucta.

    0|0
    0|0
    • eşlerin birbirinden etkilenmesi gerçek.insan kedisi için salmamalı.Sabahlık gecelik bunlar bayanı hoş alımlı seksi gösteren şeyler tabiki

  • Yok bee kim giyer artik oyle seyler

    0|1
    0|0
  • evlendikten sonra giyerim bıkmadan usanmadan kesinlikle her bayanında giymesi gerektiğini düşünüyorum rahatlıgı kenara bırakıp eşinle evliliğin güzel yanlarını da göstermek gerekir kesinlikle

    0|1
    0|0
    • Hadi bakalım inşallah.

    • vallahi sabah göreve giderken okula arkadaşlar hiç sacını basını yıkamadan yüzünü dahi dogru dürüst yıkamadan gelen kız arkadaşlarım var beni gördüklerin de gözleri açılıyor insandan insana farkeder erinmeden usanmadan bir kadının kendine bakması gerekir

    • Kesinlikle.İnsan öncelikle kendi için yapmalı

  • mutlaka giyerim bazen içinde gecelik olmadan... :) ama sevgiliminde aynı şekilde röpteşambır giyinmesini isterim evde o şekilde gün boyu dolaşmak çok eğlenceli her an herşeye hazır hissi ayrı zevk unsuru...

    0|0
    0|0
  • Bende ayıcıklı sabahlık varda böyle kafama eserse Pazar günleri falan giyiyorum ,saten falan sevilesi değil bence .

    0|0
    0|0
  • varsa bile ne yapacaksın

    0|0
    0|0
    • Bişey yapmıcam bu sadece soru.Sorudaki amacım insanın evlenmeden önceki hayalleri olur ya onları yapıyolar mı yoksa monotonluk ve hayat onları sıradanlaştırıyo mu?

  • Kesinlikle ama o sabahlık ya bordo olacak ya da koyu mor ikiside olabilir biri kısa olur biri uzun serin serin:)

    0|1
    0|0
    • bencede..renk olarak haklısn sex dürtüsnü ateşler.Beyaz sade gogus dekoltelı uzun bır gecenın ardından en güzeli..mutluluklar dilerim

    • Sağol sanada mutluluklar

Erkekler Ne Diyor 0

Erkeklerden ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Yükleniyor...