Sevdiğiniz insan düşmanlarınızla dost olsa napardınız?

Sizin yüzünüze gülüp sizin mutluluğunuzu çekemeyen insanlarla sevdiğiniz insan dost olsa onları kabullenir miydiniz?Sevdiğiniz kişi onları hala onları koruyosa ve size onları daha değerli hissettiriyorsa sanki size kıskanç muamelesi yapıyorsa gerçekleri nasıl gösterirsiniz?yani aslında iki tarafında mutluluğunu istemeyen tiplerden bahsediyorum.Sinsi.

Güncellemeler:
bence erkekler kötü niyetli kadınları seçemiyor,sizce öyle mi?

0|0
6|9

En İyi Erkek Görüşü

  • Bunun tek çaresi zamana bırakmak ve kendi gözleriyle görmesini sağlamak. Sonuç olarak ben seviyorsam katlanırdım ve zamana bırakırdım. Çünkü bu tarz insanlar doğruluğunun peşinden ayrılmazlar taki bunu görene kadar. En iyi yöntemde zamandır ve yaşaması gerekir.

    0|0
    0|0
    • sanırım haklısın.şimdilik ben suçlu olayım neyse susayım zamanı gelince o görcek diyosun

    • aynen öyle insanoğlu başına iş gelmeden neyin ne olduğunu anlamaz. Yapabileceğin bir şey yok üzgünüm :(

Erkekler Ne Diyor 8

  • o zaman ıs tehlıkelı

    0|0
    0|0
  • Cider fururum onii

    0|0
    0|0
  • Senden cok deger veriyorsa onlara sende onun kotu oldugu bir arkadasla yakinlas onu koru hatasini yuzune vur..bence erkekler kotu niyetli kadinlari seciyor ama demekki o kadar ilgisini cekiyor ondan olabilir..

    0|0
    0|0
  • sinsi oldugunun farkındaysan cevap belli.

    0|0
    0|0
  • kısacası yiyosa olsun.

    0|0
    0|0
  • Benim icin porlem olmaz sevdiğim kişini bana tavırlarından bir degisiklik yoksa sorun degil

    0|0
    0|0
  • kadınlar hemcinlerine karşı kıskançlığı soğuk savaşa çeviriyorlar ondan oluyor;)

    0|0
    0|0
  • benim güldümüz zamn yanımda olanlar ben aglarken gelmiyorlarsa onlardan bişey olmaz.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • cok denk geldim öylesine. elim kolum baglı oturmam mahfederim. zarar vermeye calışırım. otururp da üzülmeme yanı

    0|0
    0|0
    • kime zarar verirsin o insanlara mı o insanlarla takılan sevdiğine mi

    • düşmanım pic zaten ona nıye zarar verim sevdigim olacak o şerefsizwe. cok da yaptım . hiçde pişman diilim.. ayrıca acık bir söz olacak. bu devirde siken olmazsan cok sikerler adamı

  • Gostermek istedigin gercek ne? Sana kiskanc muamelesi yapiyorsa zaten onun gercegi ile senin ki, birbiri ile ortusmuyor. Sinir harbi yasamaktansa yollunu ayir derim. Zaten sonunda bu olacak, fakat sonunda o seni birakacak. Once davranmakta yarar var.

    0|0
    0|0
  • ona durumu açık açık anlatırım bak ben böyle böyle düşünüyorum derim. Ve hala onları savunuyorsa susarım ki gerçekleri kendisi görsün zamanla :) Haklıyken haksız duruma düşmeye gerek yok.

    0|0
    0|0
  • Seciyor aslında ama görmezden geliyorlar.

    0|0
    0|0
  • En sevdiğim arkadaşım bile olsa düşmanımla bir samimiyeti gördüğümde direk silerim.

    0|0
    0|0
  • Yol gözükmüştür artık ona :)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...