İlk defa barfiks çektim evde?

şu an kollarımı kaldıramıyorum bildiğin sakat oldum çok ağrı var nasıl geçer.


0|0
2|10

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • önce kolları güçlendirmelisin ki o kollar vucudu yukarıya taşısın bunu yapmadan zorlarsan pazularında incinme yaşarsın ve bilek damarlarında incinme aşırı yüklenmede içten kopma denen teknik tabiri vardı ama aklımda değil o durumu yaşarsın, her şey adım adım önce kol güçlerndir derim ben, sonra yavaş yavaş barfiks

    0|1
    0|0
    • Ozaman birşey ler koptu kaldıramıyorum

    • Hepsini Göster
    • @Volkix parmak sporu yapıyor diyorsun aynen benim yegende aynı :D

    • parmaklar lazar angelov :D

Kızlar Ne Diyor 1

  • Geçer 2 güne. Ya da gizik tedaviye gidersin

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • Yavaş yavaş geçer zaten ama protein ve karbon hidratı bul almalısın. Yani süt iç muz ye , özellikle muz ye 1-2 tane toparlanırsın kısa sürede.

    0|3
    0|0
  • Kendiliğinden geçe.

    0|1
    0|0
  • Kaslarının binlerce lifden oluştuğunu düşün ve bu liflerin yırtıldığını düşün 48 saat sonra kendini tazeliyor ama birazdaha büyük bir şekilde yeniden meydana geliyor işte kas geliştirmenin sırrı budur :D steroid basarsan bu süre 24 saate hatta daha aza iner yani 48 saatte geçer o ağrı kafana takma :D

    0|1
    0|0
  • 1-2 gün ağrısını çekersin geçer. Ama sana tavsiye madem yeni başlıyorsun çektiğin barfiks sayısını yavaş yavaş arttır. Birden yüklenirsen böyle ağrı da çekersin sakatlık da yaşarsın. Çünkü şu an kasların yeterince güçlü ve antremanlı değil. 1 hafta 10 gün hafif tempo çalış daha sonra ağırlaştırır yüklenirsin ;)

    0|1
    0|0
  • Hamlık ağrısı..
    Dinlen ve kas gevşetici iç

    0|1
    0|0
  • Yenisin devam guclen

    0|1
    0|0
  • ellerini arkanda birleştirip üzerine yat

    0|1
    0|0
    • şu an zor yazıyorum üzerimi bile değiştiremiyorum yani öyle diyeyim

  • proteinli besinler ye ki kas hücreleri çabuk yenilensin. Bunu dışında yapabileceğin bişey yok 2 güne geçer. Kendim bizzat test ettim proteinli beslenmezsem kas ağrısı geç geçiyordu.

    0|1
    0|0
    • Anladım yiyorum Evet
      Fena robot gibiyim

    • Hepsini Göster
    • yok ister ısın ister ısınma o ağrıdan kaçamazsın, her antrenmandan sonra ağrıycak o

    • Anladım peki Sağol...

  • Düzelir o yavaş yavaş.

    0|1
    0|0
Yükleniyor...