Eski sevgilim benden seksi foto istedi bu ne anlama geliyor?

kendisin yurt dışında çalışıyor genelde bugün gitti. Dün benden seksi foto istedi.Söylediklerinin bir kısmını yazacağım

sevgilim=yollarsan başka kıza gitmem

konuşmam bile

oturur seni seyrederim

gerekirse mast. yaparım

BEN=istediğinle de olabilirsin fotoları göndericem

SEVGİLİM=yollarsan resimleri asla

arkadaşlar siz ne anlıyorsunuz bu yazışmalardan neden ben foto yollarsam başka kadına gitmek istemiyor?eskiden gerçekden gitmezdi sözünü hep tuttu yalan değil şimdi biz ayrıyız.ben ona bir şartla yollarım demiştim foto yollarsam kimseyle olmayacaksın p*rno bile izlemeyeceksin demiştim bir seferinde. Yorumlarınızı bekliyorum.şimdiden teşekkür ederim


0|0
3|11

En İyi Erkek Görüşü

  • aynı duyguya bende kapılmıştım ve sevgilimden fotoğraflarını istemiştim sebebi şuydu siması aklımdan yavaş yavaş çıkıyordu ve ona bağlı kalmaya çalışmak için ondan onun fotolarını istemiştim

    tavsiyem şudur;

    ben senin sevgilinim ve tabi ki herşeyimle seninim... seni mutlu etmek benim görevim... deyip ona resimlerini yollaman

    0|0
    0|0
    • tamam buna katılabilirim haklı olabilirsin peki nereye kadar ben onun beni sevmesi için uğraşacagım kii?ben foto göndermezsem unutacaksa unutsun beni madem

    • Hepsini Göster
    • mesajlaşamayız ama o tlede net çektikce maillerine bakabiliyor tamam bir ara göndereyim ama ben gönderip hayaından çıkmayı düşünmüştüm yanlış mı olur

    • olabildiğince saçma olur. sevgiline ayrılıkla blöf yapacakkadar çocuk olmayacağını düşünüyorum...

      hem demezmi ayrılacağın bir erkeğe neden böyle fotolar yolluyorsun?

Erkekler Ne Diyor 10

  • Ya zaten yurtdışındaymış erkek arkadaşın..yalan söylese bile nerden bileceksin ki...o yüzden resim yollamak istiyorsan yolla, istemiyorsan da, ne halin varsa gör de :) cünkü sen desen de, demesen de, nasıl olsa ne hali varsa gorecek yani :) bak benim esim de 20 gundur yurtdısında ve daha 20 gun sonra gelecek...yani paronayak olmadan yasamak lazım iliskiyi...ben esime de soyledim, istedigini yapmak ta ozgursun, yeterki bana hep acık ve durust ol diye...

    0|0
    0|0
    • ben ona güveniyorum paranoya değilim foto istememişti eskiden bu ilk ve bana yollarsan gitmem yollamazsan allah selamet versin dedi

    • ya yollasan da, yollamasan da, eger gitmek isterse gidecek yani...hicbir erkek, seks konusundaki en ufak imkanı veya ortamı geri cevirmez...yani kim bunu yapıyorum derse de inanma...sonucta sende olgun bir kadınsın, erkek arkadasın sadece fantazi ve degisiklik istiyor, hepsi bu...guveniyorsan ve bu seni de mutlu edecekse gonder resimlerini...ama sadece o istiyor diye yapma bence...

    • sevgilim 37 yaşında umreye gitti tövbe etmişti 2 sene önce biz evlenecektik birbirimizi çok seviyorduk içkiye sigaraya tövbe etmişti ama lakin aileler sorunla biz ayrıldık o içkiye başladı 2 senedir biz ayrı olunca 2 kez kadınla yattı onlardan zevk alamadı bir daha gitmem diyor vicdanen rahatsız oluyor birde bir sorun yaşıyormuş benden başkasına kalkmıyormuş kızlar sinir oluyor ve hakaret ediyormuş erkekliğine bana büyü mü yaptın diyor ( yapmadım :) zorlanıyorum gitmem daha iyi diyordu

  • böyle bir sevgilim olmadı hiç:) olandanda ben istememiştim evlendikten sonra ancak istedim oda seks yaparken yaşadıklarımızı resimlemiştim bazende videoya çekmiştim ama haberi hep vardı ;) bilemiyorum çok güveniyorsan neden olmasın fiziğini merak ediyor olabilir

    0|0
    0|0
    • fiziğimi ezbere biliyor o ilk sevgilim ve 6 sene bereberdik ama bir senedir beni görmüyor

    • Hepsini Göster
    • işte o yüzden gönderme adam seni kullanmaya çalışıyor diyorum bende göndersemde deme göndermiyeceğim de.

    • tamam göndermeyeceğim

  • sanırım sapık eskın

    0|0
    0|0
  • bu ne be resim yollarsan gitmem yollamazsan gidecek mi yani nereye.. yollu mu bu adam :)

    0|0
    0|0
    • bende onu anlamadım yani koşullu ben yollarsam gitmeyecek kafam karıştı yaaa insan sevse gitmez gibi geliyor ama o bir erkek 1 senedir beni görmüyor onunla ilgilenmiyorumda sesimi bile zor duyuyor

    • dinleme onu. güzel sıfatlar kullanacam da neyse :)

  • Sevgilinin baska yataklarda veya baska kadnlarla uyanmasini istemiyosan o fotolari gonder derim.

    0|0
    0|0
    • ayrıyız ama ben göndermeyi düşünmştüm tekrar başlarız belki diye dün biraz duyguslaşşatım ona seni seviyorum dedim sonra o sustu ok dedi ve anlaştık dostum dedi yani ben foto gönderirisem o da benim şartımı kabul edecekmiş ama ben seni seviyorum derken dostum demesi canımı sıktı

    • Hepsini Göster
    • neden sence?

    • Konusmasina bakilirsa sana sinirli ve sadece fotonu istiyo amacini bilemem ama sen onu daha iyi taniyosun ..

  • foto falan gönderme..

    safmısınız siz ya..?

    0|1
    0|0
  • :D :D gülüyorum

    0|0
    0|0
  • bu anlaşmayı sevdim :D

    0|0
    0|0
  • bence seni sevmiyor çünkü seven insan karşılıksız sever foto gönder yoksa başka kadınlara giderim ne demek oluyor sakın foto falan gönderme

    0|0
    0|0
  • Su sanal seks olayini beceremiyorum ben ya. =/

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Ruhsuzsun, fotoğrafları düşünemiyorum bile.

    Sevgilinde kekliyor ayrıca, inanma. Koşul sunan herif her türlü yapar anam.

    0|0
    0|0
    • ben mi ruhsuz o nerden çıktı ki?foto göndermedim henüz sevgilim keklemiyor o başka kadınla yattıgında bana anlattı başka kadını düşündüğünde de

  • Tehdit.. Kanma böyle şeylere. Atmada fotoğraf. Seven insan "yollarsan başka kızlara gitmem" demez, diyemez ;)

    0|0
    0|0
    • işte bende bunu diyorum yaa zaten dediği şuydu yollarsan yolla yollamazsan allah selamet versin bende düşünüyorum acaba allah selamet versin kısmını mı uygulayayım

    • Hepsini Göster
    • aslında bende bunu düşünüyorum o fotoları göndeyim sonrada arsında bulamasın beni

    • Hayır yollarsan salaklık etmiş olursun. Yollama, sertçe konuş ve seni terk ediyorum de..

  • Nasıl güvenip foto yollayabiliyorsun anlamıyorum.

    0|0
    0|0
    • ona babamdan daha fazla güvenirim

Yükleniyor...