Hangi arabayı satın alırdınız?

Paranız olsa iki arabadan hangisini alırdınız? Konfor, teknik özellikler, estetik açıdan değerlendirin...

  • Renault fluence
    49% (20)20% (6)37% (26)Oy Ver
  • Opel insignia
    51% (21)80% (24)63% (45)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
11|16

En İyi Erkek Görüşü

  • Tabi ki Renault Fluence...2010 Paris otomobil fuarında araçla ilgili tanıtımlar inanılmazdı. Renault cidden onemli bir araç argesine sahip. Segmentinde onemli bir araç fluence bence. Özelliklerini incelersen klasik renault imajı silinecektir kafanda.

    Güvenlik yonunden cok guclu. Kaygan yolda virajda bile kendini toparlama becerisi cok yüksek.üst paketlerinden biriyle alırsan mutlu olursun derim.

    Türkiye icin ideali bu. Renault servis hizmetinin mükemmelligini de untumamak lazım . Opel alip aglayan cok arkadasımı biliyorum.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • Opel Insignia kesinlikle. İki arabanın her biri ile en az 1000 kilometre yol yaptım. Aralarında her konuda dağlar kadar fark var. Fakat şunu söylemek lazım; Opel Insignia'nın yakıt tüketimi çok fazla (benzinli motor için).

    0|1
    0|0
  • her ben olsam insignia demem o ayrı :)

    0|0
    1|0
  • Napıcaksın ki bu kamyon gibi arabaları?

    Tamam çok güzeller, çok konforlular da gerek yok o kadar konfora. Sıkar adamı.

    Git bir Seat Leon veya Peugeot 207 al..

    0|1
    0|0
    • bu dediğin arabalar minnacık yaa napıcam bunları :)

    • Hepsini Göster
    • Benim ki de öyle.. Gemi gibi.. LPG taktım kendim.. :)

    • bizim sokakta bi tane var, kamyon gibi yolu kapatıyo

  • hic birisi, ne renault ne de opel seven birisi degilim, otomobiller konusunda ya hep ya hic diyenlerden oldugumdan, yillarca bekleyip maddi durumu duzeltince 3 yil once ilk otomobilimi aldim... her daim bmw oneririm

    0|0
    0|0
  • opel tabii ki renault bana opel kalitesini o tasarımı veremiyor. renault fluence gördüğümde daha basit araba geliyor.

    0|0
    0|0
  • Lamborginhi - Gallardo

    2|0
    1|0
  • opel insignia her türlü gideri var... hiç düşünme...

    0|0
    0|0
  • opel insignia benim daha cok hosuma gidiyo.

    0|0
    0|0
  • Ben WV ciyim benimde artık yeni bir polom var :D:D

    0|0
    0|0
  • insignia...bunlardan daha çok görücez

    0|0
    0|0
  • İkisinden birini seçeceksem Wir Leben Autos derim.

    0|0
    0|0
  • bu ikisinide almam , param olsa 50-60 bin tl civarı Audi TT alırım :D

    0|0
    0|0
  • Fluence çok fena anlamam ama hoşuma gidiyor etkileyici..

    0|0
    0|0
  • Bir kere fluence c segment araç d segment bir araçla kıyaslanmas baştan mümkün değil.

    0|0
    0|0
  • Opel insignia

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • opel al...nesı olursa olsun...

    0|0
    0|0
  • Fluence' ı almazdım. Hantal bi araba.

    İnsignia görüntü olarak hoş ama yakıt önemli bi sorun artık . :)

    Ayrıca ikisi de manuel, kullanabiliyorsun sanırım? kıskandım. :)

    0|0
    0|0
  • anamm tabiki opel insigna hele beyaz opcler yokmu vallah hayalimdeki araba. galiba opellere bi zaafım var suankide opel corsa.

    0|0
    0|0
  • Renault fluence

    0|0
    0|0
  • ben bugattiyi severim bide spor arabalari bi motosikletde olsa super

    0|0
    0|0
  • hıc bırı bmw m3 m5 m6

    0|0
    0|0
    • hardcore onlar... helal biliyorsun :))

    • daha saymakla bıtmezde bunlar en canımı alanlar benım :)))) ılk araba deneyımım zaten m3 :)))

  • Opel :)

    Hele o opel corsalar yokmuu. Cok tatli bir araba

    0|0
    0|0
  • Renault fluence - taparım

    0|0
    0|0
  • Opel insignia

    0|0
    0|0
  • Opel insignia olabilir.

    0|0
    0|0
  • Q7

    0|0
    0|0
Yükleniyor...