Eski sevgilim beni neden facebook'tan silmiş olabilir?

Benim gerçekten çok sevdiğim eski sevgilim var ayrılığımızın üstünden 4 ay geçti onu nerdeyse 2aydır görmüyorum yakın arkadaşlarından haberlerini alıyorum arkadaşının birine ne yaptığımı sormuş oda iyi napsın demiş özledim falan demiş çocuğun doğru söyleyip söylemediğinden de emin değilim tam unutuyorum derken dahada kafam karıştı benimde yakın olduğum eski sevgilimle ortak arkadaşım vardı o mesaj attı napiyosun iyi misin hayat nasıl diye bende iyi hayatta iyi şeklinden konuşmalar geçiyo acaba bunları eski sevgilim yazmış olabilir mi ve konuştuğumuz gün eski sevgilimin beni faceden sildiğini görüyorum onu gerçekten çok seviyorum sizce neden bunu yapmış olabilir


0|0
0|3

En İyi Erkek Görüşü

  • Senin sevgilinin içine kız kaçmış =) Kızların genelde yaptığı şeyler. Bence seni halen daha takip ediyor ve merak ediyor. gerçekten özlemiş olması mümkün.. Belki mesajda istediği cevabı alamadı hani belki işte senin "üzülüyorum hala onu unutamadım" gibi cümleler kurmanı bekledi o da onu görmeyince sinirlendi ve seni sildi.

    0|0
    0|0
    • umarım hala beni düşünüyodur onun için yapmıştır sizce o arkadaşa tekrar mesaj atıp onu hala unutamadım desem eğer mesaj atan oysa okur ve beni tekrar ekler mi yani tekrar yeni bir başlangıç yapabilirmiyiz

    • Hepsini Göster
    • Hmm.. Bir düşüneyim aklıma bişi gelirse buraya yazarım.

    • yada ben seni ekliyim öyle konuşalım

Erkekler Ne Diyor 2

  • sende onu engellemelıın

    0|0
    0|0
    • ama seviyorum engelleseydim suana kadar engellerdim

  • canı sıkılıyordur seviyorsa köprü kurar buraya yazcağına çocuğa yaz nietini anla yoksa 4 ay yine beklersin

    0|0
    0|0
    • nne yazıcam onu bilmiyorum :(

    • Hepsini Göster
    • terslesin ne olacakki sonra unutur gülersin bu haline

    • off ya :(

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...