Protein tozu kullanıyorum ama korkuyorum?

21 yaşındaki bir kız protein tozu kullanmaktan hayatını kaybetmiş. Bende protein tozu kullanıyorum ilk defa. Ama toz bitmek üzere yani en fazla 2 haftası falan var. Hardline whey 3 matrix kullanıyorum. Ve bu protein tozu bitince vücut şok etkisine uğrar mı yani şöyle düşünün biz sürekli su iciyoruz ve bu suyu bir anda kesersek ne olur? Arkadaslar çok korkuyorum lütfen yardım edin kullanipta zararını gören falan varsa lütfen söyleyin resmen ölüm tribine girdim çok korkuyorum


0|0
2|13

En İyi Erkek Görüşü

  • Protein tozu kullanmaktan vaz geçin. Esnekliğiniz kaybolup hantallaşırsınız. Ayrıca olur da bir gün antrenmanı bırakırsan 2 ay içinde vücudun sarkabilir. Tozu kademeli olarak azalt ve günde 3 öğün yeşil çay iç. Böylece vücudunun temizlenmeye başlayacağını düşünüyorum. Bittiğinde bir daha alma. Onun yerine her sabah haşlanmış yumurta ve süt tercih edebilirsin.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

Erkekler Ne Diyor 12

  • o kız protein yüzünden değil, dnpyi aptalca kullanmaktan öldü. Ki dnp de öldürmez. düzgün kullanılan hiç bir şey öldürmez.

    protein olan her şey (yumurta, çökelek, beyaz peynir, tavuk göğüsü) karaciğer oranlarını yükseltir. protein tozu da yükseltir. normal besinlerle aynı etkiyi yapar. az protein tüketin karaciğer alt ast oranlarınız düşük çıkacaktır. günlük 200 gr protein tüketin bu oranlar artacaktır. yani bir risk yok. protein tüketmekten kimse ölmez. sadece içilen su miktarını günlük 2-3 litreye çıkartın.

    0|1
    0|0
  • Hernekadar bunu savunan binlerce makale olsada cok zararli birsey o tozlar.
    Cevremde zararini giren cok var.
    Onun yerine dogal alsaniza dogali varken ne diye toza bulasiyorsun. Kas ta 3 ayda degilde 6 ayda olsun ne. kaybedersinki.

    Neyse konuna gelicek olursak ani degisimlere herkesin vucudu farkli tepki verir seninki ne olur. bilinmez

    0|1
    0|0
  • Bende kullanırdım uzun aralıklarla düzenli içersen sıkıntı olmaz ben 2 haftada bir içiyordum. Düzenli diyet yapıyordum.

    0|1
    0|0
  • Arkadaşım yok öyle birşey ya. Ne kullanırken nede sonrasında yeterli düzeye aşmadığın sürece sorun olmaz.
    Kullanmayı bıraksanda normalden farklı olarak bir sorun yaşamazsın

    0|1
    0|0
  • proteini bıraktığın anda ölürsün sakın bırakma sürekli kullanman lazım, ben geçenlerde bırakiim dedim komaya girdim hastanede 2 ölçek protein tozunu bacaktan vurdular hop ben hayata geri döndüm

    0|1
    0|0
  • Sınırlı kullanırsan hiç bişey olmaz bide güvenilir markaları tercih et

    0|1
    0|0
  • neden toza ihtiyac duyuyorsun ki dagal vuct gelistir bence

    0|1
    0|0
  • yabancı ülkelerde ebeveynler çocukların çantasına koyuyor protein tozunu, protein tozu sadece protein takviyesi yapar gün içinde ihtiyacın olan proteini besinlerden alamadığın için kullanılır. Tabi bizim ülkede steroidle karıştırılıyor bu :D

    0|0
    0|0
  • Doğal olmayan hiç bir şeyi kullanma taraftarı değilim.

    0|0
    0|0
  • 6yıldır whey + casein + bcca kullanıyorum bunları yazabildiğime göre ölmemişim dimi :D suyu hayatında hiç bırakma proteinle alakası yok suyun anlamadım.

    0|0
    0|0
    • Suyu sadece örnek verdim yani bişeyi sürekli kullanıp bir anda biraktiktan sonraki etkiyi dedim

    • Whey proteini surekli kullanma zaten 1kutu bitsin 1-2 ay ara ver sonra yine devam et. Hardline turk uretimi pek guvenemedim ben. Onun ktg urununu kullaniyorum sadece. Wheyde iso 100 iyidir

  • sen günde 300 gr 500 gr protein alırsan o böbrekler iflas eder tabiki al 150 gr protein senden sağlıklısı olmaz

    0|0
    0|0
    • Zaten spora haftada 3 gün gidiyorum. Antremandan önce 2 ölçek ve Antremandan hemen sonra 2 ölçek toplam 88 gr ediyor

    • one dostum antremandan once ıkı olcek sonra 2 ıkı olcek su proteini yiyeceklerden alın genel olarak et yiyin kırmızı et demiyorum beyaz et ye baklagil çok ye o gün az şey yediysen toz kullan yoksa fazla alırsın 150 gr proteinde fazla kilon 80 se 12 falan yeterli çok gerekli değil abartı alırsan göbek yaparsın yağa donusur vucut onu dısarı atmaz olan bobreklere olur

  • ya allah aşkına yeter artık bir defolun şu ülkeden yeter

    0|1
    0|0
Yükleniyor...