Aldatılmanın acısını hafifletecek ilaç var mı?

- 3 Sene 8 Ay.

1290 Gün , 1 fiil seversin ..

Delilikler yapıp adını vücuduna yazdırırsın , gururla taşırsın .

parmağına söz yüzüğü takıp , namusun olan teesbihi emanet edersin .

Çok seversin ulan çok seversin işte .

Onsuz Gülmessin , aldığın hiç bir nefese şükretmessin .

Evine Sokarsın , Hediyeler Alırsın , Gezer , Tozar , Güler , Ağlar , dertleşir , sığınır , korur , sahiplenir , kıskanır ... dahası dahası...

Her sabah adıyla uyanır , her gece adıyla uyursun.

- Ve 1 gün gurbete çıkarsın .

her gece aile özlemi duyar , 6 ay ezana hasret , 1 fiil günde 12 saat çalışırsın , dil , yer bilmediğin yerde .

niye mi ?

beraber rahat yaşamak için .

dayanabilir misin ?

her gece ışıkları kapatıp sevdiğin şarkıyı açıp gözlerini kısıp hayaller kurarsan dayanırsın kardeş..

ve nolur biliyo musun ?

kalbin temizdir ya , Allah gösterir biyerden bir bakmışsın gurbete çıktığının 1 hafta sonrasından beri aldatılıyosundur.

Hiç beklemediğin hayatta en çok güvendiğin insan seni satmıştır.

ve hataydı der sadece .

Şimdi Ölmeli mi ? Öldürmeli mi ?

içip içip bütün maddeleri kendini mi kesmeli ?

küfür mü ilacıdır bunun ? yoksa içkiler mi ?

kendini kesse insan çıkarır mı içinden acaba ?

- CANIM ACIYOO ULAN CANIM !

Ne Yaptımda Hakettim , neyini eksik ettim ...

ALLAHINDAN BUL !

Kendine çoook iyi bak başkasının bitanesiiii , haberin olsun çokkk sevdimm senii.


0|0
7|5

En İyi Kız Görüşü

  • Allah yardımcı olsun gerçekten zor bir durum. senin gibi ilgili davranan erkeklerde şu zamanda yok. kıymet bilmez bir insan için neler yapmışsın neler. değer bilmeyen insanlar için sıkma canını ve tek kalmamaya çalış. arkadaşlarınla birlikte vakit geçir zamanla her şey geçecek ve şu duruma üzüldüğün için kendine güleceksin.

    0|2
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • evlenmememniz hayırlısı olanmış. Sadakattan yoksun birisiyle yapılamazdı. Geçmiş olsun. Değmeyene üzülünmez.

    0|1
    1|0
  • yasadıklarına uzuldum umarım bır daha bole bır sey yasamazsın ama olmamlı bencede ve bencede guzellık yurek denen seyde bu sevdıgıne sadık kalmak onla paylasabılecek cesaretı ve yuregı gosterebılmek anlasamayabılırsın ayrılırsın ama aldatmanın bence hıc bır acıklaması yok senın ıcın dua ettım umarım sıkıntıların azalır ve kendınde kusur arama yaa ve baskasının kusurunu kendıne fatura etme

    0|1
    0|0
  • Gülşen seyre dursun aşk

    aç bunu son ses dinle .

    bide aç bir 35lik

    Allah belasını versin bu şerefsizlerin

    Ben de aynı durumdayım

    0|1
    0|0
  • Bu çok uzun kim okuyacak simdi bunu :)

    0|0
    0|3
  • değil 2 istersen ard arda 12 kere sor bu yaziyi bana okutamazsin :((

    0|0
    0|4
  • Allah yardımcın olsun aynı durumdayım bende erkegın bır kızı sevmesı çok güzek bir durum ama ben bır kızım ve erkegı deki gibi seviyorum

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • ne desek boş hacı. zamanla azalır sadece başka bir çözümü yok.

    en azından bunu zamanında öğrendiğin için şükretmelisin...

    0|2
    0|0
  • Seni çok iyi anlıyorum genç kardeşim. Bir erkeğin başına gelebilecek en büyük felaketlerden birisidir aldatılmak. Ben de aldatıldım 20 yıllık eşim tarafından. İnan bana 4 sene kendime gelemedim. O dönemde neler yaptım neler, yazsam roman olur.Aldatıldığımda yaşım 49 idi. Senin avantajın yaşının çok genç olması. Bu işin tek ilacı var ZAMAN. Sakın kendine zarar verecek şeyler yapma. İçki içmen öfkeni körükler o halde iken kontroldan çıkarsın ve kendine zarar verirsin. Bu sözlerimi unutma kardeşim. Dediğin gibi kendine zarar vermemeye bak. Sana bu acıyı çektiren insanı bir gün mutlaka unutacaksın bana inan.

    0|2
    0|0
  • Büyüyosun işte takma kafana ne diyeyim ki sana güzel kardeşim.

    0|2
    0|0
  • Tek ilaç zaman

    Meseleye bahçendeki zararlı otları temizliyorsun diye bak.

    0|2
    0|0
  • Bi profil ancak bu kadar patlayabilirdi... Azuadfhkjsabdsa. Gecmis olsun.

    Firlama35355 Hakkında

    İlişki Durumu: Bekar

    Mesleği: Öğrenci

    Kişiliği: Şeytan Tüylü

    Ben Rus Bir Devrimci , Turk Milliyetci , Amerikali Kadar Rahat , Kolombiyali Kadar Muptezel , Jamaikali Kadar Atletik , Fransiz Kadar Romantik , Japon Kadar Pratik , Italyan Kadar Karizmatigim.

    Sizin Ne Dusundugunuz Umrumda Degil ;)

    Ben .. Bence Boyleyim :))

    Hak edene Hakettigi Kadar Deger.

    0|0
    0|3
    • 1 guru anca bu kadar bos konusabilirdi.

    • Level 1 iken de boyleydim. Turk Milleti iste... Etikete takilmayi birakin artik.

    • insan 1 levelinde neyse Gurusunda odur dogru diyosun.

      Esseklik bakidir :)

Yükleniyor...