Sizce trabzonspor ne ceza verilmeli?

bu bir değil iki değil futbolda bile bu kadar pislik davranan klübe ne ceza verilmeli dünya yaşanan olaylar için trabzona nasıl cezalandırılmalı tabi görülen haliyle sahaya giren şeref yoksunları bile serbest bırakılmış bir de ağlıyolar hala başka bir takım yapsa çoktan büyük cezalar alırdı?
arkada taraftarlar vur vur die bağırıyo bu arada


  • klüp kapatılmalı
    18% (3)21% (5)20% (8)Oy Ver
  • alt lige düşürülmeli
    59% (10)58% (14)59% (24)Oy Ver
  • bir yıl boyunca tribün kapatma şimdiki haliyle sadece kadınlara açma
    23% (4)21% (5)21% (9)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
3|13

En İyi Erkek Görüşü

  • https://www.youtube.com/watch?v=Nr1Cr3uuKNI

    https://www.youtube.com/watch?v=cJDJcOCm2p0

    https://www.youtube.com/watch?v=-X32jRjQS4o

    https://www.youtube.com/watch?v=9k1FHmhO6YY

    https://www.youtube.com/watch?v=7waFcRc8WX8

    Bunlara ne ceza verildiyse o verilmeli. Doğru hiçbir şey verilmedi. Eğer Fb meşaleleri paraşütle yolladığında sahası 1 sene kapatılsaydı Şike yaptığında kupası alınıp küme düşürülseydi Polis aracı yaktığında 2 sene stadı kapatılsaydı Aziz yıldırım hakemleri tehdit edince 1 yıl men edilseydi ben de derdim ki Tsun 1 yıl maçları seyirciye kapalı olsun hatta Trabzon dışında oynasınlar ve çok ciddi para cezası gelsin ama Fbliler şimdi nasıl sallıyor adamlara. Yok ağır ceza verilsinmiş falan maksimum 12-15 maç verilir biter

    1|0
    0|0
    • sade fener in sampiyonlugu kaybettiği nde yaptıgı gösteriler trabzondan daha ağır ceza yı hak ediyor kesinlikle orda g zekalıların bir siniri var sampiyonluk kacmıs yaptıkları affedilmez dünkü şerefsizliin nedeni ne 4 0 yenilmiş sampiyonlukla alt ligle alakan yok sezonu kapatmıssın taraftarın ne amacı var tamamen futboldan alakasız sırf nefret bunun kendi takımına zarar verdiği göremeyecek kdr da g zekalı

    • dünkü dayak elbette atılmamalı ama neden hakem sorusunun cevabı 4-0 geride oldukları için değil bu sene Ts'a yapılmadık kalmadı Deniz Ateş Bitnel diye bir zibidi çıktı Gs maçında 4 kırmızı verdi zaten o maçtan sonra hakemliği bitti. Fb maçında da dayak yiyen hakem % 1 milton penaltı olan ve görmemesinin imkansız olduğu penaltıyı vermedi. Tabii ki vermedi diye dövemezsin ama hedef bu yüzden hakem oldu onu açıklıyorum

En İyi Kız Görüşü

  • B dedim.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • bir yıl boyunca kadın ve çocuklar dahil herkese kapatılmalı zaten bunu yapan 17 yaşında kanuna göre çocuk. + 10 milyon euro gibi yüklü bir ceza verilmeli.

    2|0
    0|0
    • tayip bunlara yeni stad açıyo taraftarsız açmıcağına göre belki seyirci cezası hiç vermezler bile

    • sen bu saldırı yapan aptalın savunmasını duydun mu. d. d -Hakem Cumhurbaşkanımıza küfür etti dayanamadım saldırdım. :D :D

  • falakaya yatırıp 10 yıl kürek mahkumu cezası :) fenere ne ceza verildi de trabzona verilecek

    1|1
    0|0
  • Önce yönetim adam gibi yönetsin sporu sonra zaten bu olaylar gösterilmeyecek kadar az olur. sonra trabzona ne ceza yazıldıysa kurallarda ona göre ceza versinler ama önce adam gibi eşit bir şekilde yönetim şart

    1|0
    0|0
  • düşürülsün.

    1|0
    0|0
  • Bazi haksiz davranış larda bulundu hakemler ama bu kadar sert tepkiye gerek yoktu ama nedense bu sezon butun hakemler trabzon uzerine oynuyor

    1|0
    0|0
  • B dedim

    1|0
    0|0
  • alt lige düşürülsün de akıllansınlar

    1|0
    0|0
  • Fenerbahçeli misin?

    1|0
    0|0
  • Sampiyonluk kupasi geri verilmeli 😁

    1|0
    0|0
  • Evet patron düşürülsün.

    1|0
    0|0
  • FENER POLİS ARABASI YAKTIGINDA NE VERİLDİYSE ONDAN DAHA AZI VERİLMELİ. YANİ HİÇ BİŞEY !

    0|1
    0|0
  • alt lige düşürülmeli.

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Alt lige düşürülmeli.

    1|0
    0|0
  • Futbol yasaklanmali

    1|0
    0|0
Yükleniyor...