Protein tozu kullanmali miyim?

186 boyum ve 93 kiloyum iriyim ama kasliyim yani fit bir vucudum var daha cok geliştirmek istiyorum vücudumu sizce protein tozu kullanmali miyim yoksa protein agirlikli beslenmeli miyim?


0|0
6|10

En İyi Kız Görüşü

  • Oncelikle daha iyi bir vucut istiyorsan kullanmalisin zararli oldugunu soyleyenlere inanma hepsi cahildir hatta beyinsizdir ki bilmedikleri konularda yorum yapabiliyorlar protein tozuna zararli demekle proteine zararli demek arasinda bir fark yoktur protein tozu bir ilac degildir sütten elde edilmis bir besin takviyesidir protein tozu ilcerisindeki miktari alabilmen icin bir kova süt icmen gerekiyor eger icebiliyorsan protein tozuna ihtiyacin yok kasaptan aldigin etteki proteinden hic bir farki yok ayrica kirmizi et fazla tuketildiginde kalbe ve karacigere zarari vardir yaglandirir. Eger süt ve süt urunlerine alerjin yoksa, laktoz intoleransinizda yoksa, böbrek hastaliginiz yoksa protein tozu kullanabilirsiniz yani asiri proteini gidalardanda aslaniz tozdanda alsaniz arasinda pek bir farki yok saydigim rahatsizliklar varsa proteini cok fazla kullanmamaniz gerekir protein tozlari arasinda kalite farkida vardir kalitesizleri agir metaller icerebiliyor bilinen tek zararida budur sanirim bu arada protein tozu sana kas inşa etmez antrenmandan hemen sonra alirsan kas yikimini önlemis ve kas calismalarini olumlu sonlandirmis olursun ve tozun kalorisi daha dusuk ve kullanilmasi daha pratik oldugu icin toz tercih edilir herzaman et tavuk balik yeme firsati olmayanlar icinde bir avantaj ayni zamanda gidalardan aldigin proteinin islenisi uzun surer toz ise 15 20 dakikada etki eder..

    0|0
    0|0
    • süt içemiyorsan bende önerirrim ben hiç süt içemiyorum ama protein tozu içebiliyorum tadı yine sütü andırıyor ama süt gibi tiksindirmiyor

    • @epplymot sütteki protein kana cok gec karisir antrenman sonrasi hemen kas yikimini engellemek icin toz alinmasi daha uygun süt iciliyorsa antrenman oncesi icilmeli protein ihtiyacinin tamamini sutten alamazsin et tuketmek zaruri

    • Sen bunları nerden biliyorsun?

En İyi Erkek Görüşü

  • Ya yorumlara bakıp da çok gülüyorum. Herkes aşırı derecede bilgisiz. Bu protein tozunu yıllarca kullanan sporcular var. Futbolcular, güreşçiler, dövüş sporuyla ilgilenen sporcular, basketbolcular, yüzücüler... Herkes gayet kullanıyor. Senin boyunda ve kilonda birisinin günlük yaklaşık 180-200 gr protein ihtiyacı var. Sen kahvaltı, öğle yemeği ve akşam yemeğinde ortalama 120 gr protein kazanıyorsan, geriye kalan 60-80 gr proteini bu tozlardan karşılarsın. Kaliteli olanlarını kullanırsan faydasını da elbet görürsün. Steroid gibi kimyasal bir şey değil ki zararı olsun. Çoğu peynir altı suyu, et suyu gibi ürünlerle oluşturuluyor. Ağır Sağlam diye bir site var, oradan aç oku kardeşim.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Protein ağırlıklı beslenmelisin ama protein tozu kullanmamalısın. Halkımız görmemişlik yapmaya bayılıyor.

    0|0
    0|0
  • Protein tozu kullan

    0|0
    0|0
  • protein tozu kadar zaarlı bişi bilmiyorum soonradan zararını gören çok

    0|0
    0|0
  • Protein tozu kullanma kanka

    0|0
    0|0
  • sakın kullanma. saçları döktürüp sırtında falan aşırı kıllanma yapıyormuş

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • Senin durumunda olanlar hemen başlamamalı proteine, çünkü tahmin ettiğim üzere yağ oranın olması gerekenden fazladır. İlk önce proteinsiz devam et spora ki vücudunda fazla olan yağı kasa çevir, sonra da proteine başlayıp kas oranını daha fazla artırabilirsin.

    0|0
    0|0
    • Hayir kas oranim zaten fazla benim

  • Boyuna göre fit değilsin.. vücut tipini ve beden kitle endeksini de belirtirsen biraz daha yardımcı olabilirim

    0|0
    0|0
  • Kullan

    0|0
    0|0
  • ee kardeşim gayet iyisin zaten daha ne kullanıcaksın proteın tozunu

    0|0
    0|0
  • 186 ya 93 kiloysan, kaslıysan senin hiç bir şey kullanmana gerek yok, sen olmuşsundur.

    0|0
    0|0
    • ağzımdan aldın lafı ben 1.87 im 77 kiloyum benim yağ oranım %7 ben bile anca bir kaç aydır kaslı diyorum kendime 93 kiloysa acayip yağlıdır bu arkadaş

  • zayıfla proteınsel beslne karbonhgdratı dusur kullnaman fadası olur

    0|0
    0|0
  • Kullanma biraktigin an sarkiyor vucut bozuluyor dogal devam et

    0|0
    0|0
  • kullanma dahada hayvanlaşma

    0|0
    0|0
  • Kullanma hayat riske atılacak kadar yaşam vaad etmiyor unutma 40 dan sonra hep arıza

    0|0
    0|0
Yükleniyor...