İşte aradığım o dediğiniz kişinin zamanla aradığınız kişi olmaması nasıl bir duygu ?

Elbet sizde yaşamışsınızdır karşınıza çıkan kişinin işte hayatıma anlam katacak kişi bu dediğiniz. Zamanla onun beklediğiniz kişi olmadığını anlamak veya bir başkasına ait olduğunu bilmek nasıl bir duygu ?


0|0
85

En İyi Kız Görüşü

  • Genellikle başka biri arayışına girmek için vicdani tatmin yaşamak için fikirlerine o kişiye suç atarak bunu empoze eden tiplerde çok görülmekte...Bu mikrobik parazit tipleri unutmayalım. Yani şu ki bu kişiler zaten hep haklı olan taraf ve kendi yelken açma kaçıntısını da karşı tarafa yüklemek adına ah bana göre değilmiş o o değilmiş demelerle aklanma peşinde kendilerini kandırır vicdanlarına mastrbsyn yaparlar.

    bu kişiler dışındakilere gelincee...yani başkasına ait olduğunu başkasını sevdiğini öğrenenler..işte onlar için bir iç parçalanması söz konusudur.Allah kurtarsın.denilir...

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 7

Erkekler Ne Diyor 5

  • ayrılıklar degişmez bütün aşlar aynıdır Hayat bazn iyi bazende kötü davranır

    sen oluruna bırak her neyse geçer hayata kahredip küsmeye degmez bak ne güzel demiş

    arama bulamasın mutlulugu kimdediki mutlu olucaksın istersen mutluluk yanında sana sah damarından daha yakınım demiş Birşeyleri etde edicem diye koşma yanılırsın öylebir kaçarki

    ferrari olsan yakalayamassın sen bırak oluruna kablumbaga olsan ferrari gibi gidersin

    demem o ki Arama o seni bulur hayırlısı de gitsin ama sen ne kadarını alırsın burda oda sana kalmış

    0|0
    0|0
    • Arkadaşın başına geldi ondan sordum 3 saat konuşturuo adamı bu aradığını bulamamak onu anladım :)

    • Hepsini Göster
    • yok be ben değil arkadaşım için sordum kafamı ütüledi :S

    • fazladan xpere hayır demem arkadaşlık bunun içindir kafanı ütüler yer arkadaşlar kötü günde lazım çocuga tesilli ver fazla derine dalmasına izin verme birde şu arabesk müzik dinlemesin insanı kanser eder bu müzekler

  • kötü bi duygu..

    çok degil 10 dakika konuşayım ve sorularıma dürüst cevap versin...anlarım aradığım kişi olup olmadıgını...

    ama günümüzde dürüstlük pek revaçta degil malesef..

    0|0
    0|0
    • insanların iç yüzünü zamanla anlıosun 10 dk lık iş değil bence.

    • işte o zaman kadar kendini saklıyorlar,üstat..

      bi insanın fikriyle zikri bir olmayınca oluyor bu durumlar..

    • 10 dk kada anlayamazsın ozaman. ilginin kaldırma kuvveti g.te vurunca tanımadığın tarafları çıkıo ortaya ;)

  • Affedersin ama çok b*ktan bir durum. G*t gibi kaldığının resmidir aynaya bakarsan.

    0|0
    0|0
  • buna unutmak deniyor içindeki sevgi yok olmaya başlamış

    0|0
    0|0
  • hayal kırıklığı başka izahı yok

    0|0
    0|0
Yükleniyor...