Dün bir soruda Galatasaray'ın yeniceğini söylediğimde eksilemişlerdi noldu ?

link ben takımımıza güvendim teşekkür.ederimde yüzümü kara çıkarmadılar siz neler düşünüyorsunuz ?


0|0
10|10

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 10

  • Çok iyi oynadık helal olsun aslanlara..

    1|2
    0|0
  • daha önce de çeyrek finalde karşılaştığımızda ispanya da 3-0, turkiye de 3-2 bitmişti. bidahaki sefere tersi olur inşallah biz geçeriz.

    1|2
    0|0
    • bem FB liyim ama inan başka ülkenin takımına yenilicen kendi takımım yenilmişten daha çok üzülüyorum

  • valla ben söylemedim

    1|1
    0|0
  • ahahha bu Rem işi biliyor.. bak yine tahminim tutmuş link'te " evini arabanı sat GS'ye oyna" demişim..

    Teşekkürleri sonra alırım, Yakşamlar..

    0|1
    0|0
    • :) bn o yorumunu okudum ama alaycı bir üslupmuydu karar verememiştim

    • Hepsini Göster
    • Şu an sayemde millet milyarder oldu sen halen neyin derdindesin soran alnskdasdfsfh

    • TBİ TBİ :d

  • O korku onlara yeter ben bir gsli olarak çok mutlu oldum herşeye rağmen.

    0|0
    0|0
  • Bende iyi oynar ama turu geçecek kadar gol atamaz demiştim

    0|0
    0|0
  • Bugün iddaa oynamayı unuttuk ya kazandılar :/

    0|0
    0|0
  • Bayaa takıntılısın :)

    0|0
    3|2
  • çoçukmusun kiz sen "Dün bir soruda Galatasaray'ın yeniceğini söylediğimde eksilemişlerdi noldu ?" :)))))

    0|0
    1|0
  • gs elendi

    1|1
    1|3

Kızlar Ne Diyor 9

  • pişman olmuşlardır:)

    2|0
    0|0
  • Cok kisiyi korkuttuk ya o da yeter :D

    3|2
    0|0
  • Morardilar hemsire, mors oldular

    3|1
    0|0
  • Madrid'e deplasmanda 3-0 yenilip, Sami Yen'de aldığın galibiyete sevinmek yerine, turun gittiğine üzülüyorsan; Galatasaray'lısın demektir..

    1|3
    0|0
    • arenayla ali sami yen i karıştırınca hangi takımlı olunuyor?

    • Hepsini Göster
    • hımm demek maçı spor kompleksinde oynadılar.anladım.herkesin Arena bildiğii stad meğer spor kompleksiymiş:))

    • Boşuna muhatap olmaya çalışma, hiç işim olmaz.Hadi başka kapıya. bye

  • ee hala eksilerki onlar fark etmez yani ortada taraf olunan bir durum var sonuc itibariyle :)

    1|0
    1|1
  • Helal Olsun tatlım...

    2|0
    0|0
  • 4 eksiyi niye bu kadar taktın ki

    0|0
    2|1
    • onu değil ya hiç kimse güvenmiyo takımımıza onu diyorum sinir bozucu bişey

  • Nolmuş?

    0|0
    4|1
  • kazandık ama elendik. o yüzden artık sorup durmayın şunu. hatırlatıyorsunuz moralimiz bozuluyor..

    1|1
    0|1
    • elenirken bile farkımızı belli ettik :)

    • Hepsini Göster
    • uzatmanın son dakikasında attı. hatırlatıp durmasanaaa:D

    • uzatma 3 dakikaydı bn bir buçuk dakikasına kadar izledim hastane odasında bide düşün sonra hemşire geldi sonunu kaçırdım

Yükleniyor...