Drogba'nın golünden sonra ne yaptınız?

Lütfen samimi cevaplar verelim. Ben çekirdek yiyodum heyecandan ayağa kalkınca kola çekirdek ortalık battı :))


0|0
15|24

En İyi Erkek Görüşü

  • noluyo lan tur mu geliyo yoksa havalarına girdim :D

    bu kadarı bile yeter

    seneye alırız artık :D

    1|3
    0|0

Kızlar Ne Diyor 15

  • Tur geliyo lan diye bağırıyodum en son :D

    üst kat komşuda kola içiyormuş bardakları attılar camdan :D

    0|2
    0|0
  • çok sevindim tabi ne yapacagım :))

    1|1
    0|0
  • maçın kaç kaç olduğundan haberim yoktu. mutfakta dolabı karıştırıyordum sonra spiker bağırmaya başladı annem galatasaray gene mi gol attı dedi bende tabii annemin yanlış gördüğünü düşünerek gittim skora baktım 3-1 di sanırım unuttum oha lan nasıl yeniyor bunlar la yoksa twitterda 5-1 gs alıcak diyen adam ddoğru mu biliyo ki dedim o zaman biz de perş. lazioyla 1-1 berabere kalırız dedim böyle bir mutlu oldum içeri girdim biraz sonra geri geldim bir baktım 3-2 tövbe ya.

    1|0
    0|0
  • koltukta zıpladmm

    0|2
    0|0
  • koltuğun üstünde zıpladmm

    0|2
    0|0
  • güzel gol attı helal olsun dedim:)

    0|0
    0|0
  • maç kaç kaç bitti arkadaşlar gs cıkabildimi

    0|1
    0|0
  • hıı ben aşık olmuştum :D

    0|0
    0|0
  • Zıpladım sonra bilmiyorum

    0|0
    0|0
  • Çok ciddiym hatrlamyorum...

    Kanepeden fırladm ondan sonra naptıgım aklıma gelmiyo :)

    0|0
    0|0
  • ağladım hayatımda ilk defa sevinçten ağladım

    0|0
    0|0
  • Birkez daha "analar neler doguruyor" diye düsündüm.

    0|0
    0|0
  • annem goool diye bağırırken sandalyeden düştü :D

    1|2
    0|0
  • Maçı seyretmiyordum.

    0|0
    1|0
  • aşağıdakiler acayip depiniyorlardı sanırım güzel bir goldü

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 23

  • mutlu olduk

    0|1
    0|0
  • Drogba kalitesini gösterdi

    1|2
    0|1
  • arap müşterilerle birlikte bagırdık hem çay hem köfre hem nargile satıp bunu kutladım

    hem kutladım hem para kazandım :D

    0|0
    0|0
  • Didierrrrrr diye cıglık attım:D

    2|2
    1|0
  • Babam vardı fazla sevinemedim ohh be şöyle ya dedim bir an kalkacaktım sonra oturdum yerime

    1|0
    0|0
  • Sevindim ve bir an için turu geçme hayallerine daldım. :)

    1|2
    2|0
  • Ş.liginin en güzel golleri arasına rahat girer.

    0|1
    0|0
  • ben şok oldum dayım oğlu sehpayı kaldırdı alllahhhh işte buuu gollllll yarabbi şükür diye bağırdı

    0|0
    0|0
  • zaten ayaktaydım etrafımdakilere sarıldım, demirlere çıktım falan. staddaydım da ayıptır söylemesi :D

    0|0
    0|0
  • alll snijder onu kaçırmasaydın keşke dedim ve golde üzüldüm anasını satim :(

    0|1
    0|0
  • babamla ölümüne sarıldık kanka <3

    1|0
    0|0
  • herkes gibi bende ümitlenmiştim ama yapacak birşey yok :/

    0|1
    0|0
  • Balının omg. diyip sevindim..

    0|0
    0|1
  • hiç bişey ama ebouenin daha güzeldi bence

    1|0
    0|1
  • bir şey yapmadım :D

    0|0
    0|0
  • belki dedim

    0|0
    0|0
  • göremedim çok ani oldu

    0|0
    0|0
  • Drogba ile Webo'yu kıyaslayan cahiller acaba ne düsünüyordur diye düsündüm.

    0|0
    0|0
  • Üzüntüden ağladım mk..

    0|0
    0|1
  • Çok güldüm.

    0|0
    0|2
  • Boşa kirlenmiş ortalık.

    0|1
    1|4
  • amuda kalkıp yan masaya tepik attım

    1|0
    0|0
  • küfür ediyordum

    0|0
    4|1
Yükleniyor...