Kadınlar ofsayttan anlamazmı?

kadınlar ofsayttan hakikaten anlamaz mı?.Yoksa bu erkeklerin uydurduğu bir şey mi?


0|0
8|8

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 8

  • valla bir bayan olarak ben anlıyorum,maç oynanırken de açıkça görebiliyorum.ama maalesef çoğu hemcinsim anlamıyor.bu da onların futbola karşı ilgisizliğinden ötürü.sürekli maç seyretseler anlarlar bence.

    0|0
    0|0
  • futbolla ilgili değilim dolayısıyla anlamam ama anlatan da olmadı.anlatılsa anlarım aptal değilim şükür:)

    0|0
    0|0
    • :) kardeşim biliyorumda ne oluyor halı sahalarda daha hiç bir maçda ofsayt diye maç durmadı :) resmi maçların dışında kullanılmıyor ki : )

  • Doğru düzgün anlatabildikten sonra anlarlar tabiki.

    Anlatmayı kendisi bile beceremeyen erkeklerin uydurması olabilir bu durum :)

    0|0
    0|0
  • Ben anlamıyorum yıllar önce biri bana mangodaki kıyafetlerle bağdaştırıp anlatmaya çalışmıştı anladım dedim o an ama anlamadım halada bilmiyorum kime sorsam ço komplike anlatıyo

    0|0
    0|0
  • yok öyle bişe ben biliyorum ama çoğu kız anlamaz buda bir gerçek :D

    0|0
    0|0
  • Bi çok erkekten iyi anlayanlar var...

    1|1
    0|1
  • anlamak isime gelmiyor.gereksiz bilgi neticede

    0|0
    0|0
  • Çoğu anlamaz,erkeklerden de anlamayan var...

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • çok azı anlıyor

    0|0
    0|0
  • o kadar öğrettik onlara bayanlara öğretene kadar pistilimiz çıktı öğrensinler artık bişey bilmiyorlar konuşuyorlar :) ama bayanların yüzde 10 ofsaytta biliyor birazda futbolda anlıyor ama bazıları hiç bilmiyor :)

    0|1
    0|0
  • anlayan vardır herhaldee

    0|0
    0|0
  • anlarlar ama muhtemelen yanlış anlarlar

    0|0
    0|0
  • anlamaz olur mu kadın futbol takımları var :)

    0|0
    0|0
  • anlıyorlar artık

    0|0
    0|0
  • anlamak istemiyorlar bence

    0|0
    0|0
Yükleniyor...