Fatih Terim sezon sonu gidiyor sanırım herkese saldırıyor

Bu fatih terimin artistliği kime ? :) izledikçe gülüyorum adama yaa mersin maçında


0|0
6|13

En İyi Kız Görüşü

  • her zamanki hali.sadece arada açığa vuruyor.adam türkiyede şov yapıyor,yok kadınlara futbolu sevdirmişte,nedense avrupada süt dökmüş kedi gibi duruyor:))

    0|1
    5|3
    • avrupada hakem satın ama yok napsın adam

    • Hepsini Göster
    • ben burada gördüğüm kadar ergen ve cahil taraftar görmedim

    • belkibirgünözlersin@fatih terim her zaman el kol yapıyor bu zaten onun yapısı.ama mersin maçında yaptıklarını yaptı mı?neden yapmadı?orda da penaltılarının verilmediğini iddaa ediyordu.neden çıkıpta maçtan sonra da konuşmadı.hem daha çok kitleye ulaşmış olurdu,avrupa sesini duyardı:))ayrıca ev işleriyle ilgilen demişsin,kadınlar sizden daha iyi futboldan anladığını görünce hazmedemiyorsun sanırım:))

Kızlar Ne Diyor 5

  • imparatora laf yok arkadaş adam takımı için paralıyor kendini...

    4|1
    1|0
  • Ben bildim bileli hep öyle o..

    Geçen sene de gs nın karanlıkta kupa almasının sorumlusu o..

    0|0
    1|2
    • nedenmiş densiz fenerlileri omu çosturdu polis arabası yaktılar kendi taraftarlarını dövdüler boş verin

  • Nargileyi devirdik kafede gülerken. İmparatorumuzu delirttiler ya :(

    2|1
    0|0
  • Çok sinirlenmiş.

    0|0
    0|0
  • ne olup bitti cidden merak ediyorum!

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 13

  • Fatih Terim seni niye bu kadar ilgilendiriyor anlamadım ben Aykut Kocamanı ağzıma bile almıyorum Terim hiçbir yere gitmiyor onla daha çok kupalar kazanacağız

    5|3
    0|1
    • sezon sonu görürsün nasıl gidiyor

    • Niye gitsin?Gitse kına yakarsınız zaten şu andan Terim varken Şampiyon olamayacağınızı biliyorsunuz

  • İçindekı fenerliliği dışa vurarak kıskanclık damarlarını keyifle dolduramayacaksın. dsaas

    Oda benım gıbı alayına kayar.. dasdas

    3|3
    0|1
  • Arkadaş sen ne kullanıyon? Adam planlarımı erteledim buradayım diyor sen terim gidiyor diyorsun :D İzledikçe neden gülüyorsun söyleyeyim mi aziz yıldırımın hakem odasında yaptığını gizli yapmadığı için.. Adam her ne diyecekse kapalı ortamlar da değil kamera önünde yapıyor..

    4|2
    0|1
  • Fatih terimin sinirinin sebebini sorarsan;

    1 real madrid maçında verilmeyen 2 penaltının üstüne mersin maçı hakeminin bir şekilde galatasarayı yarıştan koparmak için uğraşan fedarasyonun yaptırımlarını çok açık sekilde sergilemesi

    2 türkiyedeki her insan biliyorki kümeden düşmesi gereken fenerbahçe üstüne üstlük puanı silinmesi olasıgına karşılık play off ikramiyesine konduruldu. hemde puanlar yarıya düşülerek

    3 dünyanın neresinde böyle saçma bir olay vardır ? bir takım şikeye başvurucak sahaya yansımadı denip ceza verilmiycek? yani ben cinayet işlemeye kalktım öldüremediğim için ceza almadım gibii

    4 dünyanın hiç bir yerinde teknik direktör topu yere vurdu diye atılmaz.

    Son olarak; BİR FENERLİ OLARAK SEN BANA FENERBAHÇE ŞUNU YAPTI, GALATASARAY YAPAMADI DE, TÜRKİYENİN EN BÜYÜGÜ FENERBAHÇEDİR DİYİM. AMA BİR GALATASARAYLI OLARAK BEN SANA DESTAN YAZARIM ÖYLE Bİ SORU SORARSAN. saygılar

    4|1
    0|0
  • Fatih terim dobra adam

    4|1
    0|1
  • En azından aziz yıldıvım gibi kendi taraftarına küfretmiyor, fenerbahçeli taraftar kendisine hakaret edilmesini olgunlukla ve doğal karşılayabilir mesela, kafanız basmıyorsa düşünmeyin yaa.değilmi?:D

    1|0
    0|0
  • Gönderseler ne olacak ki ? Fatih Terim; bi' daha gelmem der.. 3-5 sene sonra bi' bakmşın bi' daha gelmiş Galatasaray'a..

    Yıllar önce bi' benzerini görmüştük, çünkü..

    1|2
    3|2
  • rezil ediyor kendini

    1|0
    1|1
    • real maçında da hakem hataları vardı orda neden hakkını aramadı acaba:))

    • Hepsini Göster
    • @BelkiBirGünÖzlersiN neyin kafasını yaşıyorsun sen?ben geçmişte yaptıklarına kötümü dedim?bir adam geçmişte iyi şeyler yaptı diye ilahlaştırmayın bugün hata yapıyorsa hatalı demeyi öğreneceksin ya da benim cevabımın altına saçma sapan yorum yamayacaksın

    • adam bize cevabımızın altına yorum yapmış genel cevabı yok ki tartışalım:)

  • Fatih tek, siz hepiniz lan... güldürmeyin adamı.

    1|0
    0|0
  • adam zeki diğer 17 tane teknik adam gibi değil, diğer 17 tane teknik adam deseki

    arkadaş zaten ceza alınca erteleniyo ben niye hakeme artistik yapmıyom? sorun ya erteleyenlerde ya da diğer 17 tane teknik trektörde

    0|0
    0|0
  • Fatıh Hoca bır numara

    0|0
    0|0
  • Adam çıldımakda aklı Güntekin onay'ın dediği gibi Türkiye kupası gitmiş , şampiyonlar liginde 3yemişsin oda gitmiş :D Lig de giderse :D

    0|0
    5|1
  • Adam belki antropoz a giriyor. Her ihtimali degerlendirmek lazim

    0|0
    1|0
Yükleniyor...