Yüzme bilmiyorum, öğrenebilir miyim ki?

biz yazları pek tatile çıkmayız.ama bu sene ben arkadaşlarımla gidicem.ve yüzme bilmiyorum.bikaç kere denemiştim ama sonuç hüsran.kursa gitsem yaşımdan dolayı utanıyorum.nasıl öğrenicem:(


0|0
9|12

En İyi Erkek Görüşü

  • yüzmeyi öğrenmek çok basit.Sudan hiçbir zaman korkmuyacaksın ve soğuk kanlı olacaksın. Denize git daha kolay öğrenirsin ( Gümlüldür çok ideal öğrenmek için) Denizde dizlerinin biraz üstüne gelen yerde serbestçe denize bırak. İlk anda batıyo gibi hissedebilirsin ama batmıyorsn ve kendini o anda serbest bırak normal bir şekilde nefes al suyun üsünde kalacaksın zaten. O sıradada el ayak flan çırp yüzüyorsun işte... Bu kadar basit. Aslında birisi olsa seni sırtından tutar sen suyun üstünde kalırsın bir kaç dakika sonra sana farkettirmeden seni bırakır ve sen farkında olmadan suyun üstünde kalırsın. Sonra da öğrendiğini farkedersin işte. Olmadı havuza gidersin boyunu aşan yerde havuzun kenarına tutunursun. Kendini hazır hissettiğinde serbest bırakırsın .

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • Tabii ki öğrenebilirsin , öğrenmenin yaşı yok. Şunu bil ki batmak istesen de batamazsın , çünkü suyun basıncı buna müsade etmez hele de deniz suyunun. Dene göreceksin. Nasıl mı? Çok basit. Beline kadar ,hatta dizüstüne kadar gelen sığlıkta kendidi hiç kasmadan , serbestçe suya bırak ve gör bak su seni nasıl kaldıracak. Ama kesinlikle kendini kasma bu çok önemli. suyun üstünde durmayı başardıktan sonra zaten gerisi ayaklarını çırpmana ve kulaç atmana bakar. Başarılar :)

    0|0
    0|0
  • denizde öğrenme şansın daha yüksek tuzlu suyun kaldırma kuvveti daha fazla sonuçta bol tekrar ve biraz cesaretle maksimum üç günde öğrenirsin . başarılar :)

    0|0
    0|0
  • bilmemenın ayıbı var öğrenmenın ayıbı yoktur utanma git kursa şu anda 8-14 yaş tenis kursu veriyorum bir bayan arkadaş 25 yaşında ve geliyor sadece gurur duyuyorum onunla öğrenmek için çok şey yapıyor onca çocuğun içinde

    0|0
    0|0
    • ben de gelebilir miyim^^

    • Hepsini Göster
    • peki tamam o zaman teşekkür ederim

    • rica ederim iyi akşamlar

  • utanılacak birşey yok ben fırsat bulsam ben bile giderim bu yaşıma rağmen.

    0|0
    0|0
  • dogustan gelen bir yetenek bosuna ugrasma

    0|0
    0|0
  • ben bile 21 yaşında öğrendim :)

    0|0
    0|0
  • ben kendm öğrendm

    0|0
    0|0
  • (: gidin öğrenin neden utanıyorsunuz ki?

    0|0
    0|0
  • Öğrenenlerin hepsi senden daha mı becerikli?Tabi öğrenirsin.

    0|0
    0|0
  • Öğrenebilirsin, basit.

    0|0
    0|0
  • Utanman yerinde bi' davranis olur ama cekinerek deneyebilirsin.

    Sevgilin falan varsa o ogretsin.

    SICAK SULAR !

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • kolay ya ben bile beceriyosam sen kesin yaparsın:)

    0|0
    0|0
  • kursa gidebilirsin

    özel ders alabilirsin

    0|0
    0|0
  • Utanilcak bisey yok ben 19 yasindayken gidip ogrenmistim ama hala boyunu gecen gere gidemem :)))

    0|0
    0|0
  • kolluk veya yelekle dene ilk önce inan bana suyu çok seviceksin.

    0|0
    0|0
  • yaşın kaç ki,30 yaşındakiler bile öğreniyor,utanma sakın hayallerinden!

    0|0
    0|0
  • kenardan yüze yüze ögrendim.

    0|0
    0|0
  • öğrenirsin utanacak ne var pes dedirtme bana:D

    0|0
    0|0
  • herkes anasının karnında öğrenmiyo

    0|0
    0|0
  • bende geçen yaz öğrendim öğrenirsin

    0|0
    0|0
Yükleniyor...