Her gun 200 mekik cekersem ??

arkadaslar 2 gundur 200 mekik cekiyorum six pack icin sizce 1 ayda yapar miyim ? sacma sapan yorum yapmayin


0|0
5|18

En İyi Erkek Görüşü

  • yapamazsın sixpack için mekik yetmez hangi mekik bu elli tane mekik hareketi var ayrıca diyetle birlikte süper spor yapıp ter atman lazım ayrıca diyette öyle ne bulduysan ye akşam yeme diyeti değil bildiğin princi cubukla yeme diyeti yapıcaksınki anca öyle cıkar sixpack içtiğin su bile asların üstünü kapatır senin o gördüğün sporcular yarısmalardan önce suyu bile kesip hap alıyolar arkadaşım

    0|2
    0|0

Erkekler Ne Diyor 17

  • devam et böyle ek olarak bunları da yap link

    0|0
    0|0
  • aralıklarla çekersen ve devam edersen neden olmasın,ama bırakma,devam et,

    0|0
    0|0
  • yarım mekik yap günde 3 settten her sette 14 tane olmak üzere mekik çek. her set arası 50 saniye dinlen.haftada en fazla 6 gün çalış, her hafta bu sayıyı 1 tane arttır, her çalışmadan sonra 1 muz ile yogurt tüket bu kas kaybını v krampları önler.

    0|0
    0|0
  • Olmaz.Daha erken başlayacaktın.Ayrıca sadece mekikle olmuyor o işler alt karın kası çalışma şart.Yoksa amele gibi üst karın kasın olur sadece

    0|0
    0|0
  • 200 mekik nedir ki. İki günde bir yap ve günde 3000 mekiğe kadar çık. Bir yatışta yapma, 500'er yap ya da 250'şer. Yarım mekik yapmanı tavsiye ederim. Tabi vücut yağın %10 civarında olacak.

    0|0
    0|0
    • yarim mekik yapiyorum zaten kilom da 51

  • Yapamazsın şansın yok.

    0|0
    0|0
  • six pack ne yav yap yap iyidir

    0|0
    0|0
  • six pack mekik ile çıkmıyor..

    ilk 4'ünü mekik ile alt karın kaslarını da bi' kaç egzersiz var onlar ile çıkartabilirsin..

    0|0
    0|0
  • Bir ayda zor

    0|0
    0|0
  • hayırdır bayansın sixpack napıcaksın

    0|0
    0|0
  • 200 çekme arkadaşım bıraktığında fazla kilolar ile uğraşırsın 25* 4 yap günde yormadan birde yürüyüş yeterli

    0|0
    0|0
  • Kısa surede belın orta yerınden ayrılabılır:

    200 fazla degılmı ya askerde ble okadr cekmezdık. 50taneden fazla ceksem bı hafta kımıldayamazdım. Gercı herzaman yapmadıgımdandır o ama 200 cok yanı..emınsın dmı 200!

    0|0
    0|0
    • eminim yapabilirim yapmasina da 1 ayda olur mu diye merak eddim

    • Bence zorlama gardas.nnacele netme.

  • hayır yapamazsın. zaten kas yapmanın yolu da çok tekrar değildir. yanlış yoldasın. dahası bir kız olarak neden six pack yapmak istiyorsun? bir kızda iğrenç durur. biliyorsun değil mi?

    0|0
    0|0
    • link cok mu igrenc ?

    • evet çok iğrenç kusturacak kadar iğrenç. böyle birşeye neden özendiğini gerçekten merak ediyorum.

  • yaparsın (zayıfsan)

    0|0
    0|0
  • şakamısın la sen ben 1 yılda adam akıllı yaptım sen 1 ayda mı ? 1 ayda gözükmez lan yağından

    0|0
    0|0
  • 1ayda birse istiyorsun 20000 tane dene belkı olur dıyecemde fazla yapmak degılkı onemlı olan

    0|0
    0|0
  • bir ayda zor ama 2-3ayda baklavaları dizmiş olursun:)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Bu çok dikkatli yapılması gereken bir şey canım.. Karnın o sayıyı ezberlerse sertleşmez, bırak kası. Önce 15-20 3 set halinde başlarsın. Sonra 20-25, kolaylaştıkça çıkarsın. Ama bu sabit olmicak. 15-20, 20-15. Böyle aşağı yukarı oynicak. Zamanla o sayıya çıkıcak, ve sonra 100-115 ve 5 aşağı,yukarı devam edicaksin.

    *Yani püf nokta mekiği karnının ezberlememesi.

    Bunu bir spor hocasına sorsan daha kısa zamanda yol kat edersin.

    0|0
    0|0
  • 2 3 ay yapmalısın en az

    0|0
    0|0
  • Düzenli mekik çekmeye devam edersen, beslenmenede dikkat edersen yaparsın

    0|0
    0|0
  • günde 1000 mekik gerek

    0|1
    0|0
  • yaparsın ama süper de belli olmaz.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...