Arkadaşlar spora zaman ayırabiliyormusunuz?

sporun bir çok faydasını gördüm vücut geliştirme yapan arkadaşlar bilir ortaya bişiler çıkınca istegi artıyor insanın bu spora peki siz gerek zayıflamak gerek formda kalmak, kas kütlesini arttırmak için spor yapıyormusunuz?


0|0
75

En İyi Kız Görüşü

  • Sen vücut geliştirme yapacağına daha esnek sporlar yapsana.

    0|1
    0|0
    • kickbox çok idealde gittim 6 ay kadar nedense başaramadım müsabakalarda yenilgi olunca bıraktım icraata gelince yapıyorumda maçlarda bişi yaptıgım yoktu hep birşeyler eksik bende kickbox yaparken.

    • Hepsini Göster
    • Yuruyusu yapıyorum hergun 1 saat kadar yol gıdıyorum hızlı tempoda oyle bı yerkı kosu yapsam hırsız sanıp polısı bıle ararlar ıstanbul bagcılardayım basketde oynarım ıyıkı potalar var dovus teknıklerı bakımından eksık kalıyorum karsıma benım kadar heveslı bı ınsamda bulamıyorum karsılıklı antreman yapayım.

    • Öyle pek ıssız bir yer değilmiş link

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 6

  • Yoo hiç yapmıyorum 5 dklık yere bile dolmuşla gidiyorum.

    0|1
    0|0
  • yemekten sonra 5 dakka ayaga kalkarim .4-5hareket okadar:)))

    0|1
    0|0
    • çok az yapıyorsun ama :) yemekten önce tempolu hareketler yapki yediklerin vucuda çabuk karışsın:)

    • Hepsini Göster
    • rica ederim haber bekliyorum bak:) bu sorun olursada yazabilirsin :)

    • peki saolasin ;)

  • ayrılık acısını atlattın mı panpa

    0|1
    0|0
    • hehe unutmamışsın geçti gitti o konu ara vermiştim spora şu sıralar yazda geliyor toparlıyayım dedim kendimi

    • Hepsini Göster
    • Unutum valla kafaya takılcak bı sorun degılmıs.

    • aynen panpa boşver sallaa

  • yapıyorum her zaman!

    0|0
    0|1
  • Spora devam et bence. Faydasını daha göstermemiş sende.

    0|0
    1|1
    • Yok aksıne gosterdı usenıp profıl fotosunu guncellemıyorum genede saol

  • resimde bile göstermişin baklavaları :D

    0|1
    0|0
    • benim kilomda anca bukadar çıkıyor zayıflarsam tam çıkacakda bu sefer kollarım küçülcek en iyisi böyle :D

    • Hepsini Göster
    • Tesekkurler tuy cok az varda bellı olmuyor aynen cok kas yakısmıyor fıt kalmak en ıyısı

    • aynen

Erkekler Ne Diyor 5

  • yazları spor yapıp kışları onları eritiyom hacı :D

    0|1
    0|0
  • Ben zaten 3 yıldır yapıyorum. Yapmayanlar çok şey kaçırıyor.

    0|1
    0|0
  • Spor yapıyorum; spor yapınca kendimi huzurlu hissediyorum + formumu korumayı seviyorum..

    0|1
    0|0
  • hiç spor yapmadım

    fitim çok yemek yerim özellikle karbonhidratlı

    çoğu spor yapan insanlardan daha yapılı kütle gibiyim ::)

    0|0
    0|0
    • helal olsun kardeş bide spor yapsan kimbilir nasıl olursun bence birazda şınav mekikdi ufaktan yap daha fena olursun:)

    • bu yaz başlıyorum body e sağlık el verirse.

      zaten kilo vermemeye çalışıyorum.özellikle yüzüm zayıflayınca tipime kayıyor :D

    • süper ozaman tabi her işin başı sağlık kemikler belli olmicak kadar yüz ideal olur bence hakkında hayırlısı valla ya benmde amacım burda merak ettim benim gibi spora aşık insanlar var mıdiye derdim o yani :D alttaki basketbolcu yok efndim senin gibi olcaksam bırakırım sporu falan filan laf sokma çabaları kaşınıyor millet :D

  • Basketbol oynuyorum da sonum avatardaki gibi olacaksa yarin birakirim.

    0|1
    0|0
    • basketbolla avatardaki gibi istesende yapamazsın merak etme

    • Hepsini Göster
    • ne ayaksın olm sen lan laf sokma çabaları felan seni potaya asarım :D

    • "felan" mi?


      =/

Yükleniyor...