Var mı LOST gibisi? yakını da olur :(

her ne kadar son iki sezonu rezalet :( Finali hayal kırıklığı olsada TV için ( hatta kamera ile çekilen her şey dahil ) yapılmış en iyi şey LOST tur bence..

Hala açar açar bölümlerini izlerim, Müziklerini izlerim...

Lost a eş bir şey yokta.. yakın bir şey var mı?


0|0
7|20

En İyi Erkek Görüşü

  • Lost her daim listemin başında, başımın tacı. Yok onun gibisi gelmez, ona en yakın diye nitelendirilenler bile onun çok uzağındalar. :((8

    Soruna çaktım beş yıldızı Nevin hanım.

    2|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 19

  • işler güçler :(

    0|0
    0|0
  • lost 1 numarada final bölümü hariç 1 numara ama bana göre asıl 1 numara game of thoroenes

    0|1
    0|0
    • izlicem onuda.. methini çok durdum. umarım spartacüs gibi sadece sex ve kan üzerine bir kurgu değil, biraz akıl oyunları izleyebilirim.

    • Hepsini Göster
    • game of thronos favorim.. +1

    • benimde favorim :))))))))))))))))

  • Lost gerçekten güzeldi sonları hariç ancak en iyi olarak tanımlamam. Türü tamamen farklı ancak avatar the last airbender'ı çok severdim. game of thrones da değişilmez. battlestar galactica'yı da unutmayalım, kendi türündeki en üstün yapıtlardan :)

    0|0
    0|0
    • avatar animasyondu dimi

    • Hepsini Göster
    • yani evet methini çok duydum . ama açıkcası ben filmi hiç beenmemiştim. filmle bağlantısı varmı?

    • filmiyle konu olarak benzer ama temelde alakasız, filmine bakma bile. filmi tam bir fiyasko.

  • flashforward dene ama sadece 1 sezon surdu.ondan da bu sekılde guzel bır tat alacagını dusunuyorum.prısonbreak var.onu kesın ızlemısssındır

    0|0
    0|0
  • supernatural izle daha iyi :)

    0|0
    0|0
  • fringe, game of thrones, spartacus iyidir

    0|1
    0|0
  • Prison Break benim dizimdi. Çok güzeldi ama star tv sağolsun mahvettiler diziyi.

    0|0
    0|0
    • dublaj dimi :) sen birde lostun dublajlı halini gör :)

    • önce dublajlı izledim ama sonra ingilizce çalışırken faydası olsun diye orj. izledim daha güzel

  • Fringe daha güzel 666 park avune lostu aratmazdi ama kestiler akılsızca dr who hiç bir diziye değişmem

    0|0
    0|0
  • karadayı var güzelim lost bizi bozar...

    1|0
    0|0
  • müziklerini izlerim :(

    1|0
    0|0
  • devrim dexter bşrde bu hapisaneden kaçmaya calısan iki kardes var spartakus

    0|0
    0|0
  • Spartacus bir numara benim için

    0|0
    0|0


  • O.Z.

    0|0
    0|0
  • Banshee iyidir.

    0|0
    0|0
  • lost reyiz :(

    0|0
    0|0
  • katılıyorum lost 1 numara bence de :)

    0|0
    0|0
  • revulationu tavsiye derim çok gzüel bir dizi

    0|0
    0|0
  • Lost u senden başka kimse izlemiyormuş zaten:D

    0|0
    0|0
  • Lost mu bla bla bla en iyisi,muzikleri ve efektleriyle spartaküs

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Lost kaliteliydi ama değerini finalde düşürdüler

    Ondan sonra yapılan dizilerden çok daha kaliteli olanları var bence.

    Game of Thrones

    Supernatural

    Spartacus bunlar daha kaliteli

    0|0
    0|0
  • hiç izlemedm ya

    1|0
    0|0
  • 3 idiots ve Aamir KHAN ın içinde bulunduğu tüm filmler.. <3

    0|0
    0|0
  • Bir bölüm bile izlemedim şunu ya.

    1|0
    0|0
    • :) ne kadar şanslısın ...


      biz izlerken daha başlamamış olanları kıskanırdık :) uzun aralar çok sancılıydı

    • Hepsini Göster
    • ok. ozaman başlarsan bildirir misin görüşünü :)

    • Tamam bakalım.

  • sonunda ne oldu onun

    0|0
    0|0
  • prison break hatta daha güğzel

    0|0
    0|0
  • lost izlemdim ben hiç :) ımdb puanı kaç acaba yüksekmi?

    0|0
    0|0
    • pek yüksek değil.. ama sanırım şu nedenle.. Tüm dünya finali ile öyle büyük sarsıldı kii eksilemiş olabilirler.. nerdeyse yapımcı ve senaristi öldüreceklerdi :)


      Ama bu etki bile büyüklüğünü gösteriyo!

    • yüksek ya 8.7

    • 10 olması lazım işte :)

Yükleniyor...