"VAZGEÇEMEM" dediğiniz...?

Çok sevdiğiniz ama;

-yeri geldiği zaman ya da gelmediği zamanmı desem(?) kafanızda kalan son 3 tel saçınıza göz dikmişçesine sizi çileden çıkartan,

-gereksiz bir kıskançlık ya da tartışma sonucu sinirlerinize tabir-i caizse "bungee jumping" yaptıran,

-sabrınızı deneme tahtası olarak kullanmaya çalışırken aynı zamanda sabır taşınızı tuz-buz eden,

-sinirlerinizi, 2 saat içinde yarım ya da 1 paket sigaradan çıkartan,

ama o olmazsa bu hayatta OLMAZ (lan) dediğiniz biri var mı hayatınızda?

Bu kadar çilesine rağmen, onsuz olamayacağınızı düşündüğünüz, kimdir?

Valla merak ettim :D

***Ahhh be sevgili, ömrüm sana feda olsun ama öldürüceksin bigün beni ama SEVİYORUM ulan seni... :)


0|0
8|7

En İyi Kız Görüşü

  • yok öyle biri, olmaz da.

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Var-dı.. Ki artık yok, sanırım böylesi her ikimiz için de daha iyi :) Ama işin garip tarafı şu karşımdakini ben sabır taşı yaparım aksine.. Bak merak ettim acaba beni "vazgeçilmez" olarak gören var mı her şeye rağmen.. Üzülürüm:))

    0|1
    0|0
  • bende birini deliler gibi seviyorum oda beni eskiden seviyodu ama artık sevmiyo bnde onn için canımı veririm

    1|1
    0|0
  • yok öyle biri :D

    0|1
    0|0
  • yok

    0|1
    0|0
  • varDI. artık yok. vazgeçilmez değilmiş demek ki. zamanı gelince herşey olabiliyo.

    0|1
    0|0
  • var :(

    0|1
    0|0
    • NE MUTLU SANA :D :S :/

      ifade de zorlanacağım cevaplar vermeseydin keşke :D

  • Kızlar sevmekten asla vazgeçemem!

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • herşeyden vazgeçerim türk vatandaşlığında bile sevgiliden aileden ama besiktaşdan vazgeçmem birde asla dinimi değiştirmemm

    0|1
    0|0
  • KURSUN KALEM

    KEFEN RENGI BEYAZ KâĞIT

    0|1
    0|0
  • böyle bir kankim vardı bir ara

    0|1
    0|0
  • Vazgeçilmez insan yoktur. Böylesinden de Allah korusun. Hiç gerek yok.

    0|1
    0|0
  • o kadar salaklıklarına rağmen kız arkadaşımı çok seviyorum be usta :)

    0|1
    0|0
  • var, var da bakalım nereye kadar. izleyip göreceğiz. seyirci konumundan

    0|1
    0|0
  • maalesef sevgilim.4.5 yıldır aynı şekilde inişli çıkışlı ilişkimiz var.o yokken huzurluyum,o varken sinirli gerginim.ama seviyorum.severken de gitmesini de istediğim çok olmuştur.vazgeçememekse odur.galiba imzadan sonra acısını çıakrtırım :)

    0|1
    0|0
    • 4,5 yıl?Helal olsun valla :D

      Yalnız yerin kulağı vardır, "imzadan sonra..." falan.Dikkatli ol bence :D :D :D

    • Hepsini Göster
    • Aynen kardeşim :) Bir askerde, birde aşkta mantık aramayacaksın.Ararsan kaybeden olursun ;)

      Hadi bakalım, Allah tamamına erdirsin inşallah...

    • inşallah seninkini de kardeşim eyvallah

Yükleniyor...