Sevgilim neden benle dışarıya çıkmıyor ?

5 aylık bir beraberliğimiz var sevgilimle.Ben şehirdışında çalışıyorum.Sadece haftasonları onunla görüşme şansımız var.Fakat ben geldiğimde benimle görüşmemek için bahane yaratıyor sanki.Aramızda cinsellikte yaşandı.Evime de gelip gidiyor fakat dışarı neden çıkmıyor ? Sizce sevmiyor mu ?

Güncellemeler:
Arkadaşlar evli değil eminim bundan.Çünkü tanıştığımız ilk zamanlar sabah akşam çıkabiliyordu.İstediğim zaman arayıp konuşabiliyorum.Evli değil eminim...

0|0
4|10

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 9

  • evli değils ebile belliki bulunduğu mahalde bir nişanlısı ya da sevgilisi var ayrıca her aradığınd ateli açıor olması evli olmadığını göstermez.

    1|0
    0|0
  • siz sidmi sevgili misiniz?

    seni sadece yatakta istiyor. sen resmen kullanılıyorsun

    1|0
    0|0
  • Muhtemelen bir şeyden çekincesi var,hiç bir şeyden emin olma,sadece ilişki boyutunda düşünüyor olabilir,belki eşi yanında değildi,şimdi yanında olabilir,soru işareti çok,sevgi yok gibi,seven insan davranışları değil bunlar,

    1|0
    0|0
  • Dışarı çıktığında ne yapacağını bilemiyor olabilir, maddi gücü elvermiyor olabilir, çevresinin görmesinden çekiniyor olabilir.

    1|0
    0|0
    • Hayır maddi sıkıntısı yok.Sürekli bahaneler buluyor sorunca da neden çıkmadığımızı geçiştiriyor.

    • İlk çıktığınızda dışarıda görünmekten çekinmediğine göre o dönem karısı / sevgilisi uzakta olabilir.

  • dışarıda vakit kaybetmek istemiyordur evde sevişmek varken... Belki de birine görünmek yakalanmak korkusu Olabilir. Kım bilir Belki de evlidir

    3|0
    0|0
  • sizinle başka şey için beraber oldugu apaçık ortada. size tavsiyem, evinize almayın sadece görüsebilme seçenegi dışarısı olsun. ozaman niyetini anlarsınız

    1|0
    0|0
  • geçmiş olsun. kullanıldınız

    1|0
    0|0
  • sizle sadece bırlıkte olmak ıcın cınsellık anlamında takılıyor.dısarı cıkmıyor cunku degmedıgını dusunuyor yanı sızden utanıyor ve sızı sevgılı olarak görmuyor.sadece oyuncagısınız

    1|0
    0|1
  • sana doymuş senden sıkılmış.ne safmışın ha.erkekler böle kızlardan zamanla uzaklasır.zor kızı sever erkekler basit kızları degıl.5 ay içinde cinsel ilişkiye gırdıysen aferım sana senden bı pok olmaz

    1|0
    0|1

Kızlar Ne Diyor 4

  • bana evli gibi geldi yaaa

    1|0
    0|0
  • Sevgiliniz tam bir yavşakmış. Seni sevmiyor.. .s

    1|0
    0|0
  • neden olucak seni sevmiyor ama sen verdiğin için senle görüşüyor . seni sevse sadeceyatağı değil hayatıda paylaşırdı . sende suç erkeğe böle kolay olursan uçar gider elinden

    0|0
    0|0
  • nüfus cüzdanını ve tc sini al sorgula netten ancak öyle emin olabilir tabi imam nikhlı falan değilse bide o war :):)yanii

    0|0
    0|0
Yükleniyor...