Varlığını Önemseyen Kimler Var?

Hayatımda en mutlu ettiğim kadın anneannemdir; sadece istediği zaman ona patates cipsi alıyorum bir de tırnaklarını kesiyorum.

Sizin varlığınızdan memnun olan kimler var?

not: gizlican; varlığından memnunum.


0|1
16|24

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 23

  • hayatında bulunduğum herkesin hayatına pozitif yönde değer kattığımı düşünüyorum. bunu kendimi övmek için söylemiyorum bizzat kendileri dile getiriyorlar. en zor anlarında ararlar, derdini açarlar, ben onları rahatlatırım.. ve ben de rahatlarım. böylesine güven duyulması çok hoşuma gider. en değerlime gelince.. uğruna 1 saniye bile düşünmeden ölebileceğim ve annem gelir...

    1|0
    0|0
  • Kedi var işte birde kız arkadaşım<33 (sanırım değeriyim) ..

    1|0
    0|0
  • Güzel soru olmuş

    sanırım varlığımdan sonsuza dek memnun olan tek kişi annem olur

    çok şükür yüzünü yere baktıracak bir şey yapmadım

    1|0
    0|0
    • bizde memnunuz bebişim.

    • eyvallah canısı :)

      bende senden memnunum

      bakma bende sana karşı vefasızlık ettim

      telafi edicem en kısa sürede

      toparlanayım hele

  • Sanırım varlığımdan mutlu olan yalnızca yüce Rabbim...

    0|0
    0|0
    • eğer bundan eminsen senden iyisi yok dünyada.

      bu arada beni gaza getirdin, yeni profil fotosu bulayım bari. :))

    • Beğendim yeni fotonu... Teşekkürler ayrıca...

  • hepsi rahatsız oluyor aga doğruları söyleyince. memnun olsalar ne olcak olmasalar ne olcak ? annem olsun yeterli gerisi hikaye.

    0|1
    0|0
  • Tabikide annem ilk sırada. Ama önemseyen 2. kişide sevdiceğim ağzını yediğim kız arkadaşımdır

    1|0
    0|0
  • Şirketi memnun ediyorum komple şu aralar.Ablam ev arkadaşım bir kaç arkadaş bedaş igdaş telekom ttnet digiturk vodaphone apple taksim esnafı bambi cafe ev sahibim garanti hsbc digiturk playstation devlet shell kymco njoy club marlboro jagermeister baileys teachers gider bu :DDD

    0|0
    0|0
  • hayatımda hiç kimse yok aile akraba sevgili hiç kimse ama evleneceğim bir kadın çıkarsa karşıma işte o zaman kork benden ;)

    0|0
    0|0
  • bir kaç kişi vardır

    0|0
    0|0
  • annem,dedem ve anneannem...sevgili yok maalesef o konuda birşey söylemiyorum şimdilik :)

    0|0
    0|0
  • Hayatımda en sevdiğim insan anneannem, sonra da annem. Benim cevabım böyle olsun. Karıştırma varlığımı. .p

    0|0
    0|0
  • karşılıksız: ailem, meleklerim ve bir kaç arkadaş

    1|0
    0|0
  • Varlığını Önemseyen bir köpeğim var, başkada kimse yok..

    0|0
    0|0
  • kimler var? <3

    0|0
    0|0
  • beni tanıyan insanların%80 ni diyelim ^^

    0|0
    0|0
  • ailem çok hoş sende mutlu oluyorsundur bunları yaparken

    0|0
    0|0
  • ailem..gerisi cok sorun degil..

    0|0
    0|0
    • sayın güzel çizim; aile dışı birini soruyorum. cevabınızı yineleyiniz.

    • yok..kimsenin hayatina onemsencek kadar etki yapmiyorum.

  • Benım baba annem ekmeği zor yıyor senınkı cıpslerı goturuyor maşllah =)

    Allah uzun ömür versin..

    0|0
    0|0
    • ahahahah

      Allah şifa versin. dişlerini ağzına takıyo yiyo, sonra çıkartıp yıkıyor. ehi ehi.

  • kimse yok gibi.belki annem ağlar az ben yok olursam yani ölürsem başka da yok.

    0|0
    0|0
  • bizim mahalleden şevki abi, ismet ayı orhanla sarı sabo bir de arka mahalleden kara haydar, asım , deli nuri ve sen varsın titinciğiim. :D

    bana canlı olan hiçbirşeyi sevme hakkı vermediler ben de tintinciği sevdim. Tintincik sendin hayatım. :p

    0|0
    0|0
    • her soruda biraz daha samimi oluyorsun gizliş.

    • beni böyle sev der orhan bubamız

  • Bende senin varlığından memnunum bebeğem :3

    0|0
    0|0
  • Kimse.

    1|0
    0|0
    • kase de seni seven onaltı kişi bulurum panpa.

    • Hepsini Göster
    • allala severler severler bana mı soracaklar? hayır. sorsalar sevmeyin der miyim? hayır. Tamam bulmuycam kimseyi.

    • Bosver bulma. Kendi halimde takiliyorum ben. Kimseyi tanimiyorum, kimseyle konusmuyorum.


      Iyiyiz biz.

  • biri gizli deyince hep üzerime alınıyorum :/

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 16

  • Önemseyen vardır da benim haberim yok.Aileyi katmıyorum onlar zaten başımın tacı<3

    1|1
    0|0
  • valla bende seninle aynı düşüncedeyim... bende ananemi cok seviyorum ailede en çok sevdiğim kişi o beni anliyor beni dinliyor hep yanımda annem kadar yakın bana pamuğum o benim telefonda konusurken kuş gibi cıvıldıyordu :) seni cok seviyorum ananeciğim :)

    1|0
    0|0
  • Benimde anneannem onla ilgilenmek güzel ne tesadüf cipse de bayılır aklıma geldikçe alırım. Senelerdir de yanındayım zaten senelerce de yanında olmak isterim. Annemden babamdan daha kıymetlilerdir benim için.

    1|0
    0|0
    • çok enteresan yukarıda bir erkek arkadaşta böyle yazmış. ne hoş annaanneler varmış meğersem. benden bir cips al <3

    • Yaşlıları severim ben :) Bazen çekilmez oluyo ama her haliyle şirin geliyo gözüme :) Allah uzun ömür versin hepsine :) Seninkine de benden bir cips o zaman :)

  • kuşum zilli beni önemsiyor çünkü ben olmazsam açlıktan ölür .s

    1|1
    0|0
  • önemsemekte dengede olursa sağlıklı, yoksa enaniyete girer. Megalomanlığa yani.

    0|0
    0|0
  • kimseyi mutlu etmiyorum muhtemelen

    bi tek pasta yapınca babaannem seviniyo,o da hemen geçiyo

    0|1
    0|0
    • büyükanneler ne kadan tatlılar arkadaş ya.

      ama varlığından mutlu olan kişiler mutlaka vardır.

  • ailem var şükür..

    0|0
    0|0
  • Benim de annemdir. Diğerlerini bilemem.

    0|0
    0|0
  • şahsen cevap verdıgımde sanırım annemle babam bıtek kocam bıle degıl annem ozellıkle kımse anne gıbı olamaz bende anne oldugumda anladım cok farklı bu duygu.

    0|0
    0|0
  • annem ve kardeşim sanırım ama onlarda benle birlikte yaşamak istemiyorlar bazen bilemedim :D

    0|0
    0|0
  • Gizlicanı merak etmedim degil :)

    Varlığımdan memnun dünya var ben var aynalar var :D

    0|0
    0|0
  • şimdi düşündüm de var mıdır? :(

    0|0
    0|0
  • Ağlarsa anam ağlar gerisi yalan ağlar

    0|0
    0|0
  • ben memnun değilim yetermi

    0|0
    0|0
    • arkadaş son zamanlardaki üyelerin hepsi mi atarlı ya. yeter he yeter.

  • eşim vaar :)

    0|0
    0|0
  • ailem ve dostlarim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...