Fenerbahçe - Lazio maçı

Fenerbahçe - Lazio maçı skor tahminleriniz ne ? Kim alır maçı kaç kaç biter ?

Güncellemeler:
Hangi takımlısınız bu arada :)
Fenerbahçeme laf söyleyenler morardı mı

0|0
4|22

En İyi Erkek Görüşü

  • 2 0 aliriz gibime geliodu..

    0|0
    0|0
    • abi iddiaa oranalrını görene kadar umutluydum ama 1.90 oranı görünce tırsttım berabere olabilir nezaman görsem oranı hep tersi oldu

    • al işte skoru bile bilmişim..


      En iyi cevabı haketmedim mi soran ?

Erkekler Ne Diyor 21

  • alalımda 4-0 olur 5-0 olur farketmez :DD

    1|0
    1|3
  • 2 1 olsun bizim olsun

    0|2
    0|0
  • resmine gel .. allttakini lazio üsttekini fenev olarak düşün .. umarım ;) bir cimbomlu olarak umarım

    0|0
    0|0
  • Nolcak fener 3 tane yıcek

    1|1
    2|0
  • Gol olmaz..

    0|1
    0|0
  • bari fenerbahce alsin dün galatasaray kepaze oldu 3:0 ve burak rövans macinda oynayamicak direk arenaya cikmasinlar daha iyi bence ve arkadanda galatasaray futboll külübünü kapatsinlar

    yaa cimbomluyduk artik simdi taraftar degilim tumuyom takim falan !

    0|0
    0|2
    • sen orginal fenevlisin bence

    • Hepsini Göster
    • Oynadığımız ve yenildiğimiz takım spartak değil çeyrek finalde dünya devi Real Madrid Madirdin yedek kadrosu bile Galatasaraydan daha pahalı ne beklyirosunuz?

    • yaa zaten özil tek basina galatasarayin kadrosundan daha pahali !


      hep bu aldimiz salak melo, sneijder, drobanin yüzünden laaan napicaksin bunlari adamlar futbol oynamasini bilmiyorki ! ardayi yolladilardaa bögle kepaze hallere düstük ! bugün fenerbahce yensinden yüzümü agarsin biraz !

  • Galatasaraylıyım, fener yener bence 2-1

    0|0
    0|0
  • 2-1 gelio aklıma ilk golü biz yiyebiliriz. ama alıcaz inşallah maçı.

    0|0
    0|0
  • Fener alır maçı gibi geliyor.Bana 1-0 gbi İlk yarı 0-0 ikinci yarı 1-0 fener alır alt biter maç

    0|0
    0|0
  • ilk yarı lazio ikinci yarı berabere

    0|0
    0|0
  • İnş fener alır ama pek umudumda yok :((

    0|0
    0|0
  • 1-1 berabere biter

    0|0
    0|0
  • 2-1 alırız dedm ama 2-0 aldık :)

    0|0
    0|0
  • bnce fener 2-1 alır oyle dusunuyrm..

    0|0
    0|0
  • 1-0 fener yener

    0|0
    0|0
  • 2 - 0 yenecegız

    0|0
    0|0
  • 1 den 0 girilir. :))

    0|0
    0|0
  • İnaşallah fener alır ama skor 1 1 gibi geliyor.

    0|0
    0|0
  • tüm erkekler profil resmini görüp öyle geldiniz değil mi evet farkındalar.

    0|0
    0|0
  • lazio yener gibime geliyor

    0|0
    1|0
  • Gs liyim ama Fener çok rahat maçı alır turu da aynı şekilde rahat geçer emin ol hiç şüpheniz olmasın

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

Yükleniyor...